Onsdag og vi skravler

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Her startet dagen føre 7, sambo leverer i bhg nå, jeg skal spise og dusje og gjøre meg klar for møte med bhg, bv og avlastninga.

Marcus skal på avlastninga i kveld og bli te i morgen, skal slappe av og kose meg alene i kveld.

onsdag, Johannna er i barnehagen, og vi har ingen planer. Vurderer å ringe bort på jobb og høre om de vil ha besøk

Hei hei.
Nå har jeg fått jentene avgårde til skolen og så skal jeg snart avgårde i barnehagen med Jørgen og så på jobb. Skal følge minstsnuppa på fotball senere ellers har vi ingen planer.
Ha en super dag damer[:D]

Her nyter jeg ekte, deilig vestlandsvær (les:regn[:D]). Nå blir det våååår[:)]

Skal avgårde med eldstemann til tannlegen om en drøy time og deretter jobb. Mor kommer muligens innom en tur - selv om vi skal bort så ville hun kanskje komme å hjelpe meg litt (legge sammen klær f.eks før de overtar tørkerommet[8D]). Dersom hun kommer har jeg tenkt å få henne til å kjøre meg på jobb og så kan jeg gå hjem - vet ikke hvor mye det frister å traske i regnet begge veier....hm...

Rolig kveld som vanlig - når jeg jobber til halv 5 blir det ikke mye igjen av dagen gitt[&:]

Her starta dagen kl 8, og da var Sindre klar for at alle skulle stå opp.. Men det var nå på tide, for de skulle jo i bhg likevel.. [:)] Så nå skal jeg lage meg en GOD frokost med egg og bacon og litt annet snack, så blir det vel litt klesvask og sånne andre nødvendige greier, før jeg skal på jobb igjen i kveld.. Kveldsvaktene er litt kjedelige, for da får jeg ikke ettermiddagen sammen med ungene, men vi koser oss om morningen da.. [:)]

Ellers har jeg få eller ingen planer.. Slappe av! [:D]

Jeg har snikveid meg og fått resultater. Det er jeg glad for, for mandagsveiingen var litt skuffende. Frida satt på rommet til Maja og lekte seg da jeg sto opp mens mannen lå enda.[;)] Hun har kommet seg i barnehagen nå. Da var frokosten med egg og bacon inntatt, og snart skal jeg avgårde på bekkengruppe. Hun trener meg så hardt at jeg må nok ta meg en dusj når jeg kommer hjem. Men det er helt i orden, for jeg har blitt mye bedre siden jeg begynte med fysioterapi. Jeg håper jeg får gjort ferdig klesvasken i dag.

Ingen planer, det er herlig! (Bare sånne vanlige greier som vaske klær, trille tur og kose oss[;)])

det er så artig å fortelle at man har baby på vei igjen. Tipper du får en super dag, superberta.[:)]

Hjemme igjen fra møtet, det var et koselig møte, vi fikk snakket om en del ting rundt Marcus, hva som skje før og etter operasjonen te høsten.

Sambo drar snart på jobb og jeg skal kose meg helt alene te i morgen, blir litt godt å få kunne slappe av helt sånn at jeg kommer meg te hektene igjen, i kveld skal jeg finne frem symaskina og sy litt igjen.

hallo hallo..[:)]

nå har jeg våknet her etter en times tid på sofaen.. herlig![:D] hatt en aktiv dag i dag... herlig det også![:D] først fikk jeg noen venninner på lunsj, da en av dem hadde bursdag[:D] så dro vi til ski storsenter....[:)] fikk handlet en del vårklær til malin.. altså vårjakker, luer etc[:)] så dro jeg hjem... hentet malin og lagde mat[:)] før begge jentene ble lagt i seng og nå sover dem[8D] herlig!!!!

nå skal jeg psyke meg opp til å ringe namba i morgen![8D] kanskje jeg tør.. kanskje jeg ikke tør[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

nå skal jeg psyke meg opp til å ringe namba i morgen![8D] kanskje jeg tør.. kanskje jeg ikke tør[8D]

Klart du tør! Hvis ikke er jeg nødt til å ringe deg og være litt streng.[;)]

ORIGINAL: namba

haha.. ja.. det kan du jo gjøre..[8D] for jeg tør nok å ta den..[:D] men det er liksom det å ta steget da.......................................[8D] jeg er så forbanna sjenert[:D]

ORIGINAL: namba

haha.. ja.. det kan du jo gjøre..[8D] for jeg tør nok å ta den..[:D] men det er liksom det å ta steget da.......................................[8D] jeg er så forbanna sjenert[:D]

Jeg lover at jeg skal være på pratsom at det ikke blir skummelt fra det andre minuttet og utover.[:)] Ok? Jeg er sjenert jeg også, men jeg later som jeg ikke er det, for min erfaring er at det stort sett alltid ikke er grunn til bekymring. [;)] Derfor velger jeg å glede meg, for jeg har jo lenge ønsket å snakke med deg, face to face vel og merke, men hvorfor ikke i telefonen? Jeg tror det blir kjekt jeg.

hehe.. ja.. jeg har lagt en plan.. du skal være med meg og få system i gangen min.. den er et evig stort kaos..[:D] for jeg prater lettere når jeg driver med noe..[8D]og jeg har jo de siste dagene dødd etter å ringe deg, og ene dagen hadde jeg nok gjort det også om jeg hadde hatt nr ditt[8D] [:D]

hehe.. ja.. jeg har lagt en plan.. du skal være med meg og få system i gangen min.. den er et evig stort kaos..[:D] for jeg prater lettere når jeg driver med noe..[8D]og jeg har jo de siste dagene dødd etter å ringe deg, og ene dagen hadde jeg nok gjort det også om jeg hadde hatt nr ditt[8D] [:D]

[:D] Jeg er veldig god på rydding![:D]

Back
Topp