Onsdag og høst

iselink

Betatt av forumet
Her i Stavanger har høsten virkelig satt inn og sommeren som aldri kom er virkelig over.

Etter jobb blir det baking og å gjøre i stand til barnebursdag i morgen slik at alt er klart til vi kommer hjem etter jobb i morgen:)

Hva driver dere med på en onsdag??

Jeg har vært på kurs to dager denne uka, så nå er det endelig en dag hvor jeg kan sette husarbeid i fokus - ungene er i barnehagen og her skal alle badene skrubbes og gulvene i hele huset skal vaskes. Vi har bursdaglag lørdag, så det er greit å komme igang med forberedelsene. Kunne godt tenkt meg å begynne å bake også jeg, men det er vel litt tidlig.

Høsten har kommet her også forresten, i dag tok jeg på August en body for første gang siden april eller noe, og begge barna har fått med ulltøy i barnehagen - denne sommeren har sannelig vært våt og kald, vi får håpe vi får en lang høst da!

Her er og høsten kommet for fullt, men jeg synes det er deilig jeg da

Og så fant jeg akkurat ut at det er jo allerede neste uke Linnea har bursdag! Det er jo ikke før 16., så jeg tenker hele tiden på at det er jo lenge til. Det er jo bare 7. idag liksom....
Så da får vi skrive invitasjoner i kveld og få delt de ut i mårra. Regner med det blir jenteparty på torsdagen og familieslskap på fredagen.
Så da er det bare å planlegge menyen ferdig og forberede seg på å bli invadert av 13 gale jenter på 4-5 år emoticon

God onsdag jenter
Høsten har kommet hit også, Så koser meg unner teppe i dag.
Er fortsatt sykemeldt pga ekstremkvalme håper den gir seg snart for 4 mnd oppkast er ikke noe særlig.
På mandagen var vi  på Ul og fikk se på Sigurd knøttet vårt. Blir en prins til på oss :-)
Fikk ny ultermin 2 feb. Så blir spennede å se når han kommer.Menstermin er 26 jan.

Sigurd? Så koselig, det het ene oldefaren min, og JOhannas første kjærlighet i barnehagen også

lenemor skrev:
Sigurd? Så koselig, det het ene oldefaren min, og JOhannas første kjærlighet i barnehagen også

:-) ja er en liten Sigurd som gjemmer seg der inne.

Back
Topp