Onsdag morning:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen alle sammen:-)

Da har jeg inntatt frokosten, og skal snart busse til jobben. Vesla og mannen sover søtt enda, hadde håpet hun kanskje våknet så jeg fikk klemt henne hadet, men det må nok vente til jeg kommer hjem. Gleder meg til sommerferien hehe.
Ellers er det faktisk strålende sol her i dag, håper det varer helt til jeg skal hjem igjen og at mannen henter meg :flower

Fant en utrolig urovekkende sak på Bergens nettavis, dette holdt på å hende meg flere ganger, den verste var en var en buss som kom i susende fart og nektet å stanse for meg.
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Babyen-grat-i-en-time-etter-ulykken-2913215.html#.Ubf7__kj06x
Kjenner det grøsser inni meg enda, det er mange slike rare sjåfører.

Off.. Greier ikke lese hele artikkelen en gang jeg, overskrifta er nok liksom. . Får så vondt inni meg!!! :(
Ha en fin dag på jobb, Sukkersnusk. Dere har nok fått en bit av høytrykket som vi hadde i går (og i dag forsåvidt..) , så du får nok nytt sola etter jobb. ;)
Jeg skal også snart på jobb. Har i meg frokosten og en kopp kaffe nå. Sier det til meg selv hver kveld (men det stopper opp der) ; JEG MÅ LEGGE MEG TIDLIGERE!! Der er jeg skikkelig sløv. Dumt, siden vi har hatt to knallgode netter på rad her, hvor vesla har sovet hele natta uavbrutt. Ikke smokkepåfyll en gang! Herlig for både liten og stor, men mor er akk like trøtt..:p
Ha en fin dag, ladies!!

Ha en fin jobbdag begge to!
Slike saker er fælt å lese om - enda godt det gikk så bra som det gjorde :o
To gretne unger her i dag ;) Men det går seg vel til .
Lillebror har første dupp i vogna, sovna kl 8!
Vi skal på konsert med barnehagen ved levering og ellers har vi ikke så mye planer i dag. Mannen må få gjort seg ferdig med sliping av platting for å få levert tilbake utstyret han har leid!

God morgen, og god arbeidsdag til dere som skal på jobb! :)

Her er jeg også stuptrøtt! Tar på med mange måneders søvnunderskudd. Skal bli godt med hele netter med uavbrutt søvn igjen nå. Snart. Forhåpentligvis. Kanskje. ;)

Jeg skal trene i formiddag, og i ettermiddag er det avslutning på kulturskolen for storebror. Nest siste skoleuke før sommerferie nå. Snart er han 6.klassing! Tiden flyr - en må virkelig nyte de små!

God morgen.
Trøtt som vanlig selv...
Skal til kirporaktor igjen i dag,begynner å bli utrolig mye bedre i nakken.
Også skal vi til tanten min, på lunsj :) Gleder meg masse.
De reiser snart til Usa,og skal på cruise.. SKal være borte i 1 måned..
Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt haha :P

God morgen, og god arbeidsdag til dere som skal på jobb! :)

Her er jeg også stuptrøtt! Tar på med mange måneders søvnunderskudd. Skal bli godt med hele netter med uavbrutt søvn igjen nå. Snart. Forhåpentligvis. Kanskje. ;)

Jeg skal trene i formiddag, og i ettermiddag er det avslutning på kulturskolen for storebror. Nest siste skoleuke før sommerferie nå. Snart er han 6.klassing! Tiden flyr - en må virkelig nyte de små!
Ha en superfin dag :D

God morgen.
Trøtt som vanlig selv...
Skal til kirporaktor igjen i dag,begynner å bli utrolig mye bedre i nakken.
Også skal vi til tanten min, på lunsj :) Gleder meg masse.
De reiser snart til Usa,og skal på cruise.. SKal være borte i 1 måned..
Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt haha :p
Så koselig med lunsjbesøk! :D

God morgen!:)
Neline skal være sammen med morfar og bare ha en kosedag idag:) Mathea er levert i bhgen og Emmeth tar sin første lur nå:) Nakken min har klikka igjen og har mye vondt. Skulle dratt til oslo til ei god venninne som jeg ikke har sett på lenge på fredag, men det måtte jeg dessverre avlyse. Er skikkelig lei meg for det, for hadde sett sånn fram til og skravle og kose oss, men vi får ta det igjen en annen gang<3

God morgen alle sammen:)

Da har jeg inntatt frokosten, og skal snart busse til jobben. Vesla og mannen sover søtt enda, hadde håpet hun kanskje våknet så jeg fikk klemt henne hadet, men det må nok vente til jeg kommer hjem. Gleder meg til sommerferien hehe.
Ellers er det faktisk strålende sol her i dag, håper det varer helt til jeg skal hjem igjen og at mannen henter meg :flower

Fant en utrolig urovekkende sak på Bergens nettavis, dette holdt på å hende meg flere ganger, den verste var en var en buss som kom i susende fart og nektet å stanse for meg.
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Babyen-grat-i-en-time-etter-ulykken-2913215.html#.Ubf7__kj06x
Kjenner det grøsser inni meg enda, det er mange slike rare sjåfører.

uff får helt vondt langt inni meg! :eek: :( men det kunne jo ikke endt bedre med barnet da, heldigvis! :D
Det er så mange sjåfører som ikke følger ordentlig med :(

meeen når det er sagt, så ønsker jeg deg en fin dag på jobb ;)

Off.. Greier ikke lese hele artikkelen en gang jeg, overskrifta er nok liksom. . Får så vondt inni meg!!! :(
Ha en fin dag på jobb, Sukkersnusk. Dere har nok fått en bit av høytrykket som vi hadde i går (og i dag forsåvidt..) , så du får nok nytt sola etter jobb. ;)
Jeg skal også snart på jobb. Har i meg frokosten og en kopp kaffe nå. Sier det til meg selv hver kveld (men det stopper opp der) ; JEG MÅ LEGGE MEG TIDLIGERE!! Der er jeg skikkelig sløv. Dumt, siden vi har hatt to knallgode netter på rad her, hvor vesla har sovet hele natta uavbrutt. Ikke smokkepåfyll en gang! Herlig for både liten og stor, men mor er akk like trøtt..:p
Ha en fin dag, ladies!!

hehe sånn er jeg å.. på morgen når jeg er trøtt, så sier jeg til meg selv at jeg skal legge meg tidlig :P så kommer kvelden, og jeg drøyer og drøyer :P haha.. men godt at vesla hvertfall har sovet godt da! så er du litt mer utvilt enn hvis hun ikke hadde gjort det ;)

Ha en strålende dag på jobb du også ;)

Neline skal være sammen med morfar og bare ha en kosedag idag:) Mathea er levert i bhgen og Emmeth tar sin første lur nå:) Nakken min har klikka igjen og har mye vondt. Skulle dratt til oslo til ei god venninne som jeg ikke har sett på lenge på fredag, men det måtte jeg dessverre avlyse. Er skikkelig lei meg for det, for hadde sett sånn fram til og skravle og kose oss, men vi får ta det igjen en annen gang<3

uff da :( også man klarer så lite når man har vondt i nakken :( er det ikke noe du kan gjøre mot det da? håper det ;)
Synd du ikke får reist på besøk da.. men er vel greit å føle seg litt bedre i kroppen når man først skal noe sånt ;) :)

Hei på dere alle sammen!

Idag sto jeg og Liana opp kl 7.. litt tidlig syns jeg :P men er heldigvis ikke trøtt :D Snuppa sitter på gulvet med en halvspist kavring, og masse smuler rundt seg :P haha.. Hun var litt sutrete igår kveld etter at hun hadde sovnet, så tenkte at dette kom til å bli en lang men litt for kort natt :P men hun sov stort sett gjennom hele natten :D
Været her er ganske så bra idag, men tror det er meldt regn fra ettermiddagen :( håper dem tar feil :P

Ha en fin dag, ladies!!

hehe, høres kjent ut det der! :P Klokka blir 23 hver kveld, snuppa vil ha to flasker hver natt nå ( o_O ) OG jeg sliter litt med å sove mellom flaskingene så blir lite rem-søvn igjen til ho mor! :p

huff, kjenner igjen det der med vond nakke! Er selv kronisk plaga, det går i perioder. Og i de dårlige periodene er det lett for å bli deprimert altså, for man får absolutt ingenting overskudd og går med konstante smerter :(
Her hjelper ikke fysio e.l. så jeg dropper bare det :P Knasker paracet til det gir seg i stedet ;)

God formiddag!
Hermine snorker ute i vogna nå mens jeg bøtter innpå med kaffe:p
Lite søvn i natt, både snuppas feil og min egen for at jeg ikke fikk sove når hun først sov :confused:
Idag får vi besøk av ei barndomsvenninne av meg som jeg ikke har truffet på 10 år! Fant akkurat ut at hun er hjemme i permisjon med ei lita på to måneder, så da inviterte jeg de på kaffe! Trenger sårt flere venner med barn;):p

Hermine fikk nektarin å sutte på etter frokost idag:)
1371026635708.jpg

*Surfer mobilt*

God morgen! Sitter på jobb og koser meg. Føler meg opplagt! Daniel våknet bare en gang i natt. I morges kjente vi en liten tannspiss, så nå er nok framtennene nede på vei opp - og det kan kanskje forklare hvorfor han har våknet så mye om natta de siste ukene.
I dag skal jeg på teambuilding med jobben min, så mannen min har fått beskjed om å gi Daniel mme til kvelden. Fikk det i går også og det gikk helt glimrende.

God morgen! Sitter på jobb og koser meg. Føler meg opplagt! Daniel våknet bare en gang i natt. I morges kjente vi en liten tannspiss, så nå er nok framtennene nede på vei opp - og det kan kanskje forklare hvorfor han har våknet så mye om natta de siste ukene.
I dag skal jeg på teambuilding med jobben min, så mannen min har fått beskjed om å gi Daniel mme til kvelden. Fikk det i går også og det gikk helt glimrende.

så flott da :D
Grattis med tann! :)
Kanskje det er mme'en som hjelper på nattesøvnen? Ikke at det har vært spesielt stor endring her da vi gikk over fra mm til mme :P

så flott da :D
Grattis med tann! :)
Kanskje det er mme'en som hjelper på nattesøvnen? Ikke at det har vært spesielt stor endring her da vi gikk over fra mm til mme :p

Håper det gjorde at han var god og mett og lettere falt til ro.. men det kan vær både den og det at tanna endelig har begynt å komme opp.. ikke godt å si, jeg er bare takknemlig for mer enn 1 time sammenhengende søvn :D hehe

Håper det gjorde at han var god og mett og lettere falt til ro.. men det kan vær både den og det at tanna endelig har begynt å komme opp.. ikke godt å si, jeg er bare takknemlig for mer enn 1 time sammenhengende søvn :D hehe

huff, ja, er ikke lett å forstå seg på disse småtrollene! Jeg trodde hele tida at nattevåk kun hørte med spedbarnstida...så feil kan man ta :P Får håpe han fortsetter den gode trenden da! :)

Back
Topp