Onsdag morgen

lenemor

Forumet er livet
Og jeg har utviklet tidenes forkjølelse... skulle nesten tro jeg var smittet av den ekstremt tunge, fatale, mannevarianten [8D].. men fullt så galt er det ikke. Og så jeg som skal jobbe både i kveld og på dagen i morgen... i dag kommer de første ungdommene våre, og i morgen kommer de neste to - spennende.

Frem til det har jeg tenkt å gjøre lite - vaske litt klær, handle, biblioteket, apoteket, og så lage middag til familien min... ellers blir det sofasliting. Åja, og så skal kanskje G og jeg en tur inn på tomta og snakke med han som graver

Nå skal vi straks avgårde i barnehagen for Jørgen og jobb for meg.

Ellers er det den store møtedagen for meg[&:]
Skal på møte i barnehagen kl 18, så møte på skolen kl 20.30 før jeg avslutter kvelden med møte på jobben kl 21.30. Herlig[8D]

Ha en super dag alle sammen[:D]

Har hatt en deilig start på dagen - rusletur til barnehage og skole - og nå sitter jeg her da og slapper av.

Lite planer - men må muligens ut å shoppe vintersko til jentene - det er visst på tide. Skal bruke bursdagspenger de har fått tenker jeg.

Ha en fin dag![:)]

Jeg skal på seminar frem til kl.14:00, deretter blir det bursdagsfeiring
for lille snuppa. Hennes farmor, tante og onkel kommer i dag, så det gleder hun seg til!

Jeg har det så utrolig bra!!![:)] Tør nesten ikke å juble, for jeg er redd det skal snu..[8|]

Lillebror sover og spiser godt hele dagen, og det samme på natta.. han spiser 2 ganger mellom kl 22 og 8 ca.. utrolig deilig! Akkurat som jeg bestilte![:D]

Idag leverte vi Bertine i bhg kl 10, og så dro vi til kjøpesenteret for å bytte masse klær. Lillebror vokser fort, så str 50 har aldri passet..[8D] Også fikk vi shoppet masse vi trengte![:D] I tillegg har jeg lommeboka full av tilgodelapper..[;)]

Nå spiser jeg lunsj, og lillebror sover oppå på meg, det er vel snart lunsj for han også tenker jeg..[:)]

I ettermiddag er det hallidrett for storesøster, det blir nok gøy![:)]

Vår lillegutt sover fortsatt ikke om nettene, han har aldri vært glad i å sove verken på dag el natt[&:], men nå kjenner jeg at den nattevåken snart tar knekken på meg...

Onsdager er babysvømming, så vi har vært i bassenget og kost oss. Får masse skryt for den blide og aktive gutten vår i bassenget. I dag ble det 5 dukk på han, kjempeflink!!

I ettermiddag var vi selskap, å Nathalie sover over hos mine foreldre i natt. Når vi kom hjem tok jeg meg en joggetur og fikka malt noen nattbord. Må gjøre på noe eller sovner jeg når jeg setter meg ned[X(]... Nå er det snart på tide å ffinne sengen kjenner jeg..

ORIGINAL: lille*frø

Vår lillegutt sover fortsatt ikke om nettene, han har aldri vært glad i å sove verken på dag el natt[&:], men nå kjenner jeg at den nattevåken snart tar knekken på meg...

Onsdager er babysvømming, så vi har vært i bassenget og kost oss. Får masse skryt for den blide og aktive gutten vår i bassenget. I dag ble det 5 dukk på han, kjempeflink!!

I ettermiddag var vi selskap, å Nathalie sover over hos mine foreldre i natt. Når vi kom hjem tok jeg meg en joggetur og fikka malt noen nattbord. Må gjøre på noe eller sovner jeg når jeg setter meg ned[X(]... Nå er det snart på tide å ffinne sengen kjenner jeg..

Vi slet med det samme - dagsovingen slet vi med til han var... vel, han sover på dagtid nå, men ikke alltid like lett å få til, for å si det sånn. Nattsovingen sudde omtrent på Lukas sin alder. Håper dere snart får sove også!

Back
Topp