Onsdag morgen, damer!

lenemor

Forumet er livet
Halvveis gjennom nok en uke - hvor blir de av?

Her fikk vi sove til halv sju i dag - det var jammen deilig. I går kveld var ungene litt seint i seng, men har ikke opplevd tidligere at de sover lenger av å legges sent, så jeg tror ikke det er noen strategi å satse på. August og jeg var en tur på jobb i går kveld - det var Eid i går, så jeg ble invitert (med familie) av guttene jeg jobber med, så der var det så koselig med levende lys, frukt, nøtter, og gode kollegaer og ungdommer - de forelsket seg helt i August, og tok tur i å leke og dulle og bære, så søtt å se disse tenåringsguttene med knerten på armen. G og Johanna var inne i bygda, på grendahuset, på luftgeværskyting. Johannna hadde så lyst å prøve å skyte når vi var på marknad sist, men fikk ikke lov, men i går hadde hun blitt litt  blyg og turte ikke... kanskje neste gang?

I dag er det 0 og blåis igjen, men det kan se ut til å bli en fin dag, så kanskje det smelter litt utover dagen... jeg kunne godt tenkt meg å komme i havn med kalenderen til ungene jeg, men har ikke lyst å kjøre mer enn nødvendig på dette føret (G skulle parkere foran porten sin i går ettermiddag, og bilen sklei og sklei og sklei så han endte opp fint parkert utenfor min i stedet [8D])

Hva skal dere i dag da?

Hei[:D]

Koselig at gutten elsket August da, små barn har gjerne en terapeutisk effekt (samme med dyr da [:)])

Her er det baluba, det er hjemmedag i dag, og jeg er i dårlig form igjen, blitt forkjølet og fått uvi for n'te gang [&:] Ungene er sure og bare gråter eller slåss... prøvde å lokke med tur ut , iallefall til legekontoret og hente resept til meg, men de orker ikke foreløpig... (orker ikke en time med hylig og slåssing for å få på Alannah klærne mens Raphael hyler og syter for alt mulig) så håper de vil være med snart, for er lysten der, går alt greit. Men ingen av oss har dagen i dag tror jeg..

Jaja, bedre i morra[;)] (Og selvfølgelig er mannen i oslo og kommer ikke før sent hjem [&:])

God Formiddag!

Her var ungen oppe litt over seks, også leverte jeg de i barnehagen ca åtte [:)] Så dro jeg hjem å la meg samme med kjæresten en time, så dro han på jobb [8D] Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal i dag, hoster som en gal - hele tiden. Ofte til jeg brekker meg, men har ikke vondt i halsen, ikke tørr hals eller noe .. Så lurer veldig på hvorfor [8D]

ORIGINAL: Monsoon

Koselig at gutten elsket August da, små barn har gjerne en terapeutisk effekt (samme med dyr da [:)])

Her er det baluba, det er hjemmedag i dag, og jeg er i dårlig form igjen, blitt forkjølet og fått uvi for n'te gang [&:] Ungene er sure og bare gråter eller slåss... prøvde å lokke med tur ut , iallefall til legekontoret og hente resept til meg, men de orker ikke foreløpig... (orker ikke en time med hylig og slåssing for å få på Alannah klærne mens Raphael hyler og syter for alt mulig) så håper de vil være med snart, for er lysten der, går alt greit. Men ingen av oss har dagen i dag tror jeg..

Jaja, bedre i morra[;)] (Og selvfølgelig er mannen i oslo og kommer ikke før sent hjem [&:])

God bedring, håper humøret i heimen stiger utover dagen.

Ja da var det onsdag.
Sitter å jobber da, skulle hå vært på bailine i dag men data trøbel stoppet det i dag tidlig.
Ellers så er ikke planen store her, skal prøve å få begynt å mal ei seng vi fant på låven som christian skal få.

God dag!

Skikkelig deilig vintervær her idag; -10 grader og hvitt på bakken. Nå gleder vi oss til det blir enda mer snø![:D]

Jeg spiser lunsj og ser på Bie-filmen, for Get-boksen virker ikke![:@] Men filmen er jo morsom den da..[:)] Rasmus sover enn så lenge ved siden av meg..

Jeg må prøve å få ryddet litt, og finne fram julekalenderen.. Greit å ha den klar snart! Jeg mangler 5 aktiviteter bare, så må finne på noe morsomt..

I ettermiddag er det hallidrett for snuppelure, planen er å dra bare jeg og henne, håper lillebror er enig..

Ukene går fort nå ja!

Jeg driver å rydder litt og skal snart bake muffins... Svigers kommer i ettermiddag. Har sagt de må ta med seg uteklær om de skulle på besøk for vi er nok ute så ungene for gå på ski[:)] Går inn til barnetv regner jeg med så da blir det muffins, regner med tre som blir fornøyd i alle fall[:D]

Nok en natt det har vært folksomt i senga vår, gah, nå er jeg lei, selv om vi vanligvis har det veldig enkelt med både legging og natterstid så merkes det godt når ting ikke er som normalt.

Må kanskje finne på noe lurt til middag i dag og, men er litt sløv for tiden merker jeg så det er vanskelig å være kreativ.

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: Monsoon

God bedring, håper humøret i heimen stiger utover dagen.

Takk for det, joda, ting er litt bedre nå , både med form og humør på hele familien [:D]

halloen!!

nå er jeg hjemme fra jobb, jentene i seng og jeg er i sofaen,... og her har jeg tenkt til å bli[:D] leeeeeeenge... spiser tortillachips.,, og nyter alenetid.. m er på seminar..[:D]

skulle egentlig gjort så mye.. men......................... det blir mer tanken foreløpig gitt.. jeg skal nyte at det begynner å løsne på jobb.. og at jeg nå begynner å trives oftere og oftere.. har vært en tung start.. [:)]

Back
Topp