Onsdag *lillelørdag*

Bruker763eli

Forumet er livet
Da var det midt i uka igjen - startet dagen veldig greit. Det gikk så bra ut dørene og fram til vi kom til barnehagen - da var det "nei, jeg vil ikke i barnehagen - vil være hjemme"[&o] Sto og grein i gangen og grein da jeg måtte gi henne til en av de som tok imot - vinka veldig motvillig til meg....Regner med at det går greit - men det er så kjipt. Igår fikk hun veldig dårlig start på uka for det var bare ei voksen på avdelingen - og hun blir for voldsom for snuppa om morgenen (reagerte på at de bare var ei der[&:]). Så da har hun vel fått seg en støkk. Håper bare det ikke varer lenge[:(] Hater å si hadet til henne om hun skal gråte hver dag[&o]

Ellers så har jeg lite planer bortsett fra jobb. Skal jobbe til halv 5 idag og regner med at mannen må ut å jobbe overtid når jeg kommer hjem. Travle dager for tia. Gleder meg til langhelg snart[:)]

Hva skal dere flotte damer idag da[:)]

Det må være trist å gå fra et gråtende barn sånn ja, håper det snart går seg til!

Her startet dagen halv fem igjen, men vi har småsovet to-tre ganger før vi sto opp klokka sju - øynene mine gikk jo helt i kryss frem til halv sju, jeg er ikke klar for å stå opp så tidlig.

Nå har vi spist frokost, August sover i vogna, så jeg har fått lempet ut alt tomgods etter bryllupet vårt (ja, på tide, men har man stor kjeller står ikke noen kasser i veien), så jeg skal ned og pante når han våkner igjen. Har også fått brettet en ladning med klær fra tørketrommelen, hengt ut en maskin med klær til tørk, og satt igang en maskin til. I går fikk jeg vasket gulv og kjøkken, så det begynner å se levelig ut her igjen (jeg heiv ut noen av lekene til Johanna også så det ble litt ryddigere i kroken hennes).

Nå skal jeg sette meg ut i sola og lese ferdig boka mi (tusen strålende soler) og drikke kaffe - det er herlig vårvær her![:D]

God ettermiddag får vel jeg si[:)]

Mina har vært våken et par ganger i natt, så jeg la meg etter jeg hadde levert henne i bhg i morres. Da var vel kl kvart på 10 eller noe, og så våknet jeg halv3[:-] Fikk sjokk jeg da jeg så på klokka.. Jeg er sååå sliten for tiden og har null energi[&:]

Nå skal jeg hoppe i dusjen og hente Mina i bhg

Den søvnen var vel fortjent oslojente, så ikke våg deg å ha dårlig samvittighet for å ha "sovet bort" dagen!

Våknet i ørska i morges! Aslak har styrt noe vanvittig i natt og havnet i vår seng! Lå kjempeurolig. Ikke så rart siden det kom gjennom to tenner i går! ikke verst med 3 tenner på en uke!

Solveig er i kjemphumør nå om morgene! Så koselig!

Jeg og Aslak hadde en lekedate med datteren til en tidligere kollega av meg! Hun er 11 dager yngre enn Aslak! Og så sov Aslak i 2.5 time! DEt var herlig det.. han har sovet 45 min de siste dagene! Godt å få snakke med en annen voksen enn mannen!

Nå er ungene lagt.. og Aslak har våknet igjen for første gang! Som vanlig [&:] Håper og krysser fingrene for at kvelden og natten blir bedre enn den forrige!

Back
Topp