Bruker763eli
Forumet er livet
Da var det midt i uka igjen - startet dagen veldig greit. Det gikk så bra ut dørene og fram til vi kom til barnehagen - da var det "nei, jeg vil ikke i barnehagen - vil være hjemme"[&o] Sto og grein i gangen og grein da jeg måtte gi henne til en av de som tok imot - vinka veldig motvillig til meg....Regner med at det går greit - men det er så kjipt. Igår fikk hun veldig dårlig start på uka for det var bare ei voksen på avdelingen - og hun blir for voldsom for snuppa om morgenen (reagerte på at de bare var ei der[&:]). Så da har hun vel fått seg en støkk. Håper bare det ikke varer lenge[:(] Hater å si hadet til henne om hun skal gråte hver dag[&o]
Ellers så har jeg lite planer bortsett fra jobb. Skal jobbe til halv 5 idag og regner med at mannen må ut å jobbe overtid når jeg kommer hjem. Travle dager for tia. Gleder meg til langhelg snart[:)]
Hva skal dere flotte damer idag da[:)]
Ellers så har jeg lite planer bortsett fra jobb. Skal jobbe til halv 5 idag og regner med at mannen må ut å jobbe overtid når jeg kommer hjem. Travle dager for tia. Gleder meg til langhelg snart[:)]
Hva skal dere flotte damer idag da[:)]