ONSDAG/"lille Lørdag"

SuperBerta

Glad i forumet
God morgen!

Bertine og jeg ser på barnetv, og Rasmus sover.. Vi skal snart spise frokost tenker jeg, kjenner det rumler i den overdrevent sultne magen min..[8D]

Idag skal vi kose oss! Bertine skal være hjemme sammen med oss, og det skal bli så koselig![:)] Jeg har planer om å få trent en "mor og barn"-time kl 12, har fått lov til å ha med begge barna, så lenge Bertine ikke forstyrrer..[;)] Men det høres litt stressende ut, så det kan hende vi dropper det, og heller drar til frisøren for hårklipp for Bertine og brynfarging for meg..

Vi har leid Knerten-filmen, så den skal vi se etterpå, passer fint med film, popcorn og kakao når det er uvær ute..[:D]

I ettermiddag er det hallidrett for snuppa..[:)]

Ha en fin dag alle sammen!

Så koselig med hjemmedag SuperBerta[:)] Håper Knerten filmen faller i smak. Den er veldig populær her[;)]

Her våknet Mina kl 0700 og ville lese litt bok før hun stod opp. Ulempen med å dele rom er at Mina vil så klart ha lyset på. Da kunne jeg like gjerne stå opp. Vi spiste frokost og så gikk vi ut i regnværet til barnehagen.

Mina svømmer hver onsdag og dette er veldig stas!! Hun gleder seg  veldig[:)]

I ettermiddag kommer mamma på middag og skal passe Mina i kveld, da jeg skal på temakveld i bydelen. "Hverdagen til foreldre med barn som har særskilte behov". Kommer en dame fra Ullevål habilitering som skal holde foredrag. Blir spennende!![:)]

Her har det vært en god natt - fått sove mye, bare en periode i natt jeg lå våken. Formen er mye bedre i dag enn den var i går kveld, men jeg skal nok bare ta det med ro i dag allikevel. Tv, bok, pc - jeg har det jeg trenger[:D]

Høres ut som en deilig dag for deg SuperBerta, og en spennende kveld for deg oslojente!

I natt var lukas bare våken 3 ganger!! Litt forkjell fra 10-12 ganger[:)]. Men det var morgen kl seks da, litt tildig syns jeg,men ungene vill ha morgen...

Nathalie har bhg dag i dag, og Lukas sover nå. Har hvilt litt jeg og, og kl 12 skal vi på babysvømming. Alltid kjekt det, for Lukas storkoser seg[:)].

Jeg tilbragte store deler av natta på do jeg da.. [:'(] La meg frisk og rask i går, og sprang på do heeele natta.. Så jeg er hjemme i dag og i morgen.. Håper bare jeg kommer meg til vi skal dra på fredag.. [&:] Har nå fått spist litt nå da, så får håpe jeg beholder det en stund.. [&o]

Sindre våkna av meg i natt og rett før kl 5.. Da var han klar til å stå opp, men sovna heeeldigvis igjen!

Det er ikke feil med film og popcorn midt på en onsdag! Vi koser oss altså![:)]

Back
Topp