Onsdag, lille lørdag. sjetteifjerdetotusenogelleve

Looney

Forumet er livet
VIP

N ble levert i bhg i halv ni tiden. Nå spiser jeg frokost men snuppa sover dupp nummer en. Samboeren driver og jobber hjemmefra foreløpig, men skal visst snart dra (det har han sagt lenge nå)[:D]

Jeg skal drikke opp kaffen min før jeg hopper i dusjen. Skal på trilletur med SillyDilly i dag. Også skal jeg kjøre barnas oldefar til legen, og det bør jeg vel bare stille opp på siden vi disponerer bilen hans[:D]

I kveld er siste gang for gubben på jegerkurs før eksamen, så jeg er alene hjemme i kveld igjen[&:][:)] Skal vel klare å kose meg jeg da.

Som vanlig ligger lillemor hos farmoren i går til i dag, så jeg har sovet så lenge jeg bare ville[:D] Påskepyntlaging stod på programmet der, så hun har sikkert kost seg.

Hei sveis! [:)]

Jeg våkna kl 6, litt smånervøs i dag også jeg... ble ikke noe ks på Destiny i går siden det kom inn så mange hastesnitt, så hun skulle tilbake i dag. Sendte litt meldinger med henne i morrest, nå har jeg ikke hørt fra henne på 3-4 timer, så HÅPER lillebror har kommet!! [:D]
Jeg trente styrke i dag, ungene var med i barnepassen. Men jeg merker det er slitsomt å sykle med 34 kg unger i sykkelvogna, jeg veide meg i dag, og har gått ned godt over 1 kg siden søndag! [&:] I dag er det onsdag, liksom!! Og jeg har ikke begynt å sykle dem til bhg enda engang, og dit er det bare oppoverbakker. Jeg kommer til å krympe inn fullstendig innen snøen kommer igjen..
Kl 14.30 skal jeg på foreldresamtale med Ida i bhg. Mamma kommer og er med ungene imens.

Ha en fin dag dere! [:)]

Ble ikke trilletur men shopping og lunsjing med Silly. Handlet noen sommerkjoler til Josephine også ble det matchende festdrakter til begge ungene, eller alle fire om vi tar med hennes unger også[:D]

N ble hentet tidlig i bhg i dag, og er ute og leker med nabojenta nå. Josephine sover i vogna og det er ro i huset.

Shopping og lunsjing er jo aldri feil da Looney! [:)]

Babyen til Destiny85 kom i dag, en skikkelig godgutt på 4,6 kg - født i uke 38+1. Godt han er ute nå!
Var masse Idaskryt å hente på foreldresamtalen i dag, selv om hun og ei jente til har begynt å stikke av når de er på tur [&:] Men hun trives der og har det bra, og det er det viktigste! [:)]

Nå ser vi Fantorangen, og i kveld når ungene har lagt seg skal jeg zappe mellom 3 bryllup og 4-stjernes middag, og bare drive sofadank!

Jeg lager Oreokake, KUN fordi jeg fortjener det..

Bursdagskake for meg, siden jeg feira bursdag hos svigermor....[&:]

ORIGINAL: WZ

Jeg lager Oreokake, KUN fordi jeg fortjener det..

Bursdagskake for meg, siden jeg feira bursdag hos svigermor....[&:]

Å herregud menneske, enn å friste sånn med Oreokake da!

Koooos deg, du fortjener det! [:D][:D]

Skrållis: Jeg så litt av en reklame her nå.. Det er Skoringen du er på?
Er det noe barnas greier på gang nå?

Jeg er på Skoringen ja, det er barnas dager fra torsdag til lørdag. Ta 2, betal for 1, det billigste paret får du [:)]

Men det gjelder kun de på plakaten?

Jeg vil jo ha Converse!

Gjelder kun de på plakaten ja, desverre. Tror vi hadde solgt enda bedre om det gjaldt alle, men sånn er det jo bare.

Da får vi handle Converse i England da :)
Tipper de er litt rimeligere der..

-Jeg har aua inne i venstre leggen[&:]
-Har ordnet med digi postkasse hos posten
-spist rundstykker
-betalt regninger fordi jeg har shoppet online[>:]
-ikke ryddet i klærne til snuppa dessverre
-kjeder meg, og gubben er kjedelig han også fordi han ser på fotball og det gidder ikke jeg så da sitter vi ihver vår stue (lang og dårlig setning gitt[:D])
-Jo levert selvangivelsen med noen små endringer

Back
Topp