Onsdag kveld..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, får lage en tråd når jeg først stikker innom da..!
Her er det en periode med sykdom og forkjølte unger.. TYPISK nå når vi endelig har fått litt snø.. BAH! Er det mulig.. Men vi får håpe det kommer seg til helga..!
Ellers så hadde vi barnefri i går kveld vi, for søstra mi ville prøve å ha begge to på overnatting.. Og det hadde jo gått veldig fint, men det tvilte jeg heller aldri på..!
I kveld skal jeg på Fau møte og ordne opp i noe barnehagegenserstyr som de i Fau før oss satte i gang.. Skal bli så GLAD når dette er over.. Hehe.. Prisen er feil og nesten ingen har skrevet seg på heller.. Jaja.. 

Almyrida81 skrev:
Ja, får lage en tråd når jeg først stikker innom da..!
Her er det en periode med sykdom og forkjølte unger.. TYPISK nå når vi endelig har fått litt snø.. BAH! Er det mulig.. Men vi får håpe det kommer seg til helga..!
Ellers så hadde vi barnefri i går kveld vi, for søstra mi ville prøve å ha begge to på overnatting.. Og det hadde jo gått veldig fint, men det tvilte jeg heller aldri på..!
I kveld skal jeg på Fau møte og ordne opp i noe barnehagegenserstyr som de i Fau før oss satte i gang.. Skal bli så GLAD når dette er over.. Hehe.. Prisen er feil og nesten ingen har skrevet seg på heller.. Jaja.. 

Svarer med sitat jeg - i tilfelle du også er en av dem som får innleggene slettet

Maks uflaks med sykdom igjen - sånn er det med vinter... særlig de vinterne vi har hatt de siste årene med veldig variabelt vær

Her har det vært jobbing i dag, og så det vanlige ettermiddagsstyret med middag, barne-tv, kveldsmat, bading og legging. G er en liten tur borte hos svigers nå, for svigerfar ringte han i kveld etter å ha kjørt på en annen bil, men de ble brutt hele tiden så han fikk ikke med seg hva han sa. Ingen personskade, men bilene ble ripet.. og den andre bilen var en helt ny merce tror jeg

Nå sitter jeg og hører på vinden som herjer igjen - håper søpledunkene jeg har trillet ned på veien holder seg stående, ellers må vi rundt hele området og samle inn plast og papir i morgen...

Jeg har brukt kvelden siden ungene la seg til å oppdatere babybøkene deres - med historier og bilder og sånt... de bøkene har blitt neglisjert en stund. Nå skal jeg spise kveldsmat og vente på Lillyhammer - spennende å se om det er bra (jeg aner ikke hva det handler om da, men det har jo blitt omtalt så man må jo sjekke det)

Back
Topp