Onsdag kl.20.15..

*MissMe*

Gift med forumet
begynner jordmødrene!!
Og som jeg har sagt før så viser de fra fødestua som mine 2 søte små er født!![;)] Masse kjente fjes!![:D]
En kompis fra høyskoleklassen min er med, de filma fødselen og greier.. Hadde ikke jeg turt..
Jeg er altså ikke med, bare så det kommer tyyydelig frem...[8D]
Gleeeder meg!!![;)]

Gleder meg til det begynner ja!! [:D][:D]

Minn meg på det da! [;)]

Skal ha klubb her på onsdag, så ikke sikkert jeg får minna deg på det. Kanskje på morningen..[;)]

ååhhhh.. vil se!! Men kommer til å sitte å være lei meg, vil så gjerne få oppleve dette igjen selv [:o] Men blir nok å se på jah [:D]

*sladrevennSånja&Eldbjørg*

http://kathrineogemma.blogspot.com/

*Miss Gravid**Miss Blond**Miss Snopsyk*

(som svar på *MissMe*)
[Send privat melding]
ORIGINAL: *MissMe*

Skal ha klubb her på onsdag, så ikke sikkert jeg får minna deg på det. Kanskje på morningen..[;)]

skriv VAAAAAAAAAAAND på en tråd, så husker jeg det! Skal på jobb på dagen, så jeg ser nok ikke tråden før på kvelden uansett[8D]

ORIGINAL: KathMor

ååhhhh.. vil se!! Men kommer til å sitte å være lei meg, vil så gjerne få oppleve dette igjen selv [:o] Men blir nok å se på jah [:D]

Sign

kan ikke se på sånt jeg... blir dååårlig...[&o][:(][&:] gruer meg kun LITT til fødsel...

ORIGINAL: Bebibooms

kan ikke se på sånt jeg... blir dååårlig...[&o][:(][&:] gruer meg kun LITT til fødsel...

Haha.. Gleda meg bare mer jeg...[8D][8D] Var litt ivrig etter å bli ferdig...[&:]

Haha.. Gleda meg bare mer jeg...[8D][8D] Var litt ivrig etter å bli ferdig...[&:]

er veeeldig ivrig, men huff... den kampen før d er over.... ber til GUD om at d går foooort..... fort for meg er alt under 8 t....

er veeeldig ivrig, men huff... den kampen før d er over.... ber til GUD om at d går foooort..... fort for meg er alt under 8 t....

Du må ikke plage deg for mye med å grue deg.. Tenk på belønningen!!![:D]
Du gjør det bare verre med å grue deg. Og hva hjelper det å gå og grue seg. Det blir fødsel uansett.[;)][8D]
*Positiv tenking*[;)]

GLEDER MEG!!!!!! [:D][:D] Litt skrekk blandet fryd å se fødsel på tv nå merker jeg, men klarer ikke å la det være heller!!!

Du gjør det bare verre med å grue deg. Og hva hjelper det å gå og grue seg. Det blir fødsel uansett.[;)][8D]
*Positiv tenking*[;)]

haha, belønningen, d sa jordmora under sist fødsel og... hahhaaa.... sto ikke høyt i kurs han da... haha.... *flau*

DER er jeg også! Ikke snakk om at jeg utsetter meg selv for å sitte og se på sånt[&:]

*Positiv tenking*[;)]

haha, belønningen, d sa jordmora under sist fødsel og... hahhaaa.... sto ikke høyt i kurs han da... haha.... *flau*

Hahaha... Belønning, ja...

Jordmor: Snart har du babyen i armene dine, og da kommer det til å være verdt alt dette
Jeg: Vet du... Det driter jeg egentlig i, bare jeg blir ferdig med det her!

[:D]Sympatisk dame, detta[8D]

*grøss*

Det er i dag[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Gleder meg[:D][:D][:D]

Visste ikke at det skulle begynne igjen!?
Oooh, nå gleder jeg meg, og uten at han er klar over det ennå så gruer mannen seg til 20:15 [8D] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Visste ikke at det skulle begynne igjen!?
Oooh, nå gleder jeg meg, og uten at han er klar over det ennå så gruer mannen seg til 20:15 [8D] [:D]

Hihihi.. Jeg skal ha klubb og alle må nødt å se. Men om noen ikke vil så har jeg opptaker da..[8D]

Back
Topp