Bruker321nor
Glad i forumet
[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McMor
Jeg har laget en diiiiger bolle med salat (en full sånn tupperware bakebolle) og så avlyser det ene besøket pga sykdom[:D][8D] Håper de som kommer i ettermiddag er sultne. Jeg visst at det kunne hende de måtte avlyse, så det er min egen feil. heldigvis er det en salat som mannen digger, så tror nok bollen blir tom etterhvert likevel.
I kveld skal jeg på enjoparty, noen tips til hva jeg må kjøpe?
ORIGINAL: MaRtE:)
Jeg har laget en diiiiger bolle med salat (en full sånn tupperware bakebolle) og så avlyser det ene besøket pga sykdom[:D][8D] Håper de som kommer i ettermiddag er sultne. Jeg visst at det kunne hende de måtte avlyse, så det er min egen feil. heldigvis er det en salat som mannen digger, så tror nok bollen blir tom etterhvert likevel.
hva er det?
Lykke til på ul Silly! Håper mannen er i bedre humør nå[;)]
...rart å tenke på at det skulle jeg og vært på nå hadde alt gått greit....[:)]
ORIGINAL: SillyDilly
Lykke til på ul Silly! Håper mannen er i bedre humør nå[;)]
...rart å tenke på at det skulle jeg og vært på nå hadde alt gått greit....[:)]
Har ikke fått med meg hva som har skjedd jeg[&o][&o]
Jeg trodde jeg var gravid med termin 15 juli, men så begynte jeg å blø i romjulen og så viste det seg at det var noe som het mola. Det er vanskelig å forklare, men det er noe som skyldes feil under befruktningen. I mitt tilfelle var det ingen foster, kun en slags svulst men kroppen oppførte seg fortsatt gravid. Merkelige greier. Nå skal jeg gå til kontroller i ca 7 måneder til, og så kan vi prøve igjen.
Og nå får jeg dårlig samvittighet som kommer med dette på denne dagen for deg, men du vet jo heldigvis at alt er fint[:)]
Nei du må ikke ha dårlig samvittighet for det i det heeeele tatt! Skjønner at det var trist ja, har aldri hørt om mola før. 7 mnd går heldigvis fort, og det er jo ikke lenge til dere kan prøve igjen! Ekkelt når sånn skjer! Er det noe som bare skjer? Kan det skje hvem som helst, eller er det noe med kroppen? Slår det ut f.eks positivt på graviditetstester?
Du må ikke svare om du ikke vil altså! Vil gi deg en klem også