Onsdag igjen da......

har ikke vett til å legge meg jeg. Skal gå no da, tror jeg.
Har sittet og strikket ferdig lue til mannen. Den ble jo faktisk fin synes jeg.
Fikk frist på meg til å ha den ferdig til torsdag, så en kan no si at jeg rakk den fristen.

Mårnings! [:)]

La meg tidlig i går, men trøtt likevel. Ble vekt kl 7, da hadde lillemann bæsja. Har gårdagens hodepine i dag også, men det fikser seg sikkert med friskluft og/eller paracet.
Ida skal i bhg i dag, og jeg og Tobias skal bare være hjemme. Har en del småting å fikse i dag, bla ringe for å skaffe meg frikort. Prøvde å gjøre det over nett, men det kommer jo aldri! [&:] Også skal jeg fikse noe bankgreier. Og da går vel dagen, siden jeg må henge i hælene på lillemann hele dagen, for han gjør jo bare tull og fanteri overalt.

Ha en fin dag! [:)]

mårnings!

trøtt i trynet i dag, lå våken litt i natt. forferdelig irriterende!!

i dag skal jeg på tupperware kl 12, fint med venninner som går hjemme[:)] ungene er hjemme enda, de sitter helt stille og ser på nrksuper. det er ikke ofte så de får sitte litt til, har det ikke travelt. kommer rørlegger her etterhvert, han monterte et blandebatteri her i okt/nov som ikke gir varmt vann. og det passer veldig dårlig siden det er i dusjen[&:] dusja i lunkent vann i snart 2 uker nå, rart hva man blir vant til.

i går var det forresten ei på jobben som født, ca 1 mnd før termin. og ei til som tar ks på tirsdag. åååå, nesten så jeg blir babysyk her[:D]

Trøtt![8|] Skal på UL klokken 13.30, egentlig det som skjer i dag. Merker jeg ikke er sååå spent i og med at jeg var på det i uke 15, men blir jo deilig å få en termin og bekreftet/avkreftet kjønn!

Håper hodepinen blir bedre Skrållan, og lykke til med lille rampen[8D]

Kose deg på tupperwareparty MaRtE[:)][:)][:)]

Jeg har laget en diiiiger bolle med salat (en full sånn tupperware bakebolle) og så avlyser det ene besøket pga sykdom[:D][8D] Håper de som kommer i ettermiddag er sultne. Jeg visst at det kunne hende de måtte avlyse, så det er min egen feil. heldigvis er det en salat som mannen digger, så tror nok bollen blir tom etterhvert likevel.

I kveld skal jeg på enjoparty, noen tips til hva jeg må kjøpe?

ORIGINAL: McMor

Jeg har laget en diiiiger bolle med salat (en full sånn tupperware bakebolle) og så avlyser det ene besøket pga sykdom[:D][8D] Håper de som kommer i ettermiddag er sultne. Jeg visst at det kunne hende de måtte avlyse, så det er min egen feil. heldigvis er det en salat som mannen digger, så tror nok bollen blir tom etterhvert likevel.

hva er det?

rørleggeren er dratt og jeg har varmt vann på badet igjen[:D][:D][:D]

Lykke til på ul Silly! Håper mannen er i bedre humør nå[;)]

...rart å tenke på at det skulle jeg og vært på nå hadde alt gått greit....[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

hva er det?

Hva er hva? Enjo? Sånn vaskegreier:  http://www.enjo.no/

Vi fikk kun tak i ski til mannen i går forresten, min størrelse var utsolgt. Men det var jo kjempetilbud da, 999 for rossignol skipakke.

Har ikke fått med meg hva som har skjedd jeg[&o][&o] 

lykke til, silly[:)]

må vel dra meg på shopping jeg, da. snakkes jenter!

.

Ikke fått med meg dette jeg heller McMor[&o][&o][&o]

Jeg har sovet så dårlig i natt og pga at jeg sovnet på sofaen i går igjen. Er inne i en sikkelig dårlig greie altså. Men men... Jeg har da trent denne morgenen også, og skal snart på forelesning i sosialpolitikk[X(] Sånt synes jeg er mindre interessant men det er obligatorisk så bør vel komme meg dit.

Ellers vurderer jeg å gå skitreningstur med venninne i ettermiddag, må bare se ann hvor kaldt det er først. Og i kveld kommer samboeren hjem. DET liker jeg erker jeg.

Silly: Kos deg og lykke til på ul i dag.

Lykke til på UL silly! [:D] Hodepina er borte nå, hjalp med friskluft!
Hurra for varmtvann og shopping MaRtE! [:D]
McMor: Håper gjestene er sultne, og sender deg en klem! [:)]

Ja du Silly, jeg tror jeg trengte den lykke til med rampen forresten! [8D]

Vi har vært i bhg med Ida nå, og da vi skulle dra, så kom bestevenninna mi og sa det var pipebrann borti gata her! [&:] Hun ble med oss bortover, og det var hos den koselige dama borti svingen her... [&o] men det gikk visst bra, selv om flammene har vært sett over hele kommunen her... har ringt inn folk fra overalt og meldt fra om brannen! [:)] Stor stas for ungene å se brannbil og kranbil in action da! [:D] Etter bhg gikk vi til butikken, og da vi kom hjem igjen så skulle Tobias hjelpe meg å legge på plass varene. Så mens jeg var på badet en snartur, så kom Rampegutten fram igjen! Han tok like godt å tømte ut HELE den nye ansiktstoneren min over seg selv og gulvet! Så da måtte jeg vaske gulv, og dusje ungen. Da han fikk av seg bleia, så tissa han så klart på gulvet. Mer gulvvask.
Og mens jeg har skrevet dette, så har han vært i søppelskapet 2 ganger og hentet seg en brødskalk han har gomla på, og ramla ned fra en stol med hodet først.

Er det rart jeg er sliten? [8D][:D]

støvvotten/kluten!! genial!!

hei og hå!!
deilig kaldt vær i dag med sol, har rusla tur og baby sover enda. eller hun
er nesten ikke baby lengre hun blir straks ett år!! tida flyr.
har rocka litt, og bør vel trene litt.
skal på tupperwareparty i kveld, spøre om det år noen spenn da..

ha en solfylt dag alle sammen[:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Har ikke fått med meg hva som har skjedd jeg[&o][&o] 

Jeg trodde jeg var gravid med termin 15 juli, men så begynte jeg å blø i romjulen og så viste det seg at det var noe som het mola. Det er vanskelig å forklare, men det er noe som skyldes feil under befruktningen. I mitt tilfelle var det ingen foster, kun en slags svulst men kroppen oppførte seg fortsatt gravid. Merkelige greier. Nå skal jeg gå til kontroller i ca 7 måneder til, og så kan vi prøve igjen.

Og nå får jeg dårlig samvittighet som kommer med dette på denne dagen for deg, men du vet jo heldigvis at alt er fint[:)] 

Nei du må ikke ha dårlig samvittighet for det i det heeeele tatt! Skjønner at det var trist ja, har aldri hørt om mola før. 7 mnd går heldigvis fort, og det er jo ikke lenge til dere kan prøve igjen! Ekkelt når sånn skjer! Er det noe som bare skjer? Kan det skje hvem som helst, eller er det noe med kroppen? Slår det ut f.eks positivt på graviditetstester?

Du må ikke svare om du ikke vil altså! Vil gi deg en klem også

Jeg bruker tørrmoppen daglig. [:)]

Ja her sitter jeg med min nye varmepose på puppen. [;)] Har vært på helsestasjoen i dag og fått masse gode råd om den vonde puppen. Det er rett og slett bare å varme den, massere opp knutene å få tømt den. Lettere sagt enn gjort men jeg gjør en helhjertet innsats. [:)]

Back
Topp