Bruker763eli
Forumet er livet
Ja, tenk det - onsdag allerede! Det blir en litt travel dag sånn fra kl 11 og utvoer. Nå har det det foreløpig gått i rolig tempo. Levert snuppa i barnehagen. Storesøster har vært litt av og på i humør de siste ukene og litt slapp, så derfor tar jeg henne til legen for en sjekk idag. Hun har masse "after"/munnsår i munnen og klager på halsen. Håper ikke det er kyssesyken, for hun har flere symptom og er i alderen for å få det Godt å få en sjekk uansett!
Så må jeg ut å hente mann og eldstemann på flyplassen ca ett - håper det ikke blir fosinkelser - før jeg drar noen timer på jobb. Har seinvakt idag og da er det greit å i alle fall ta noen timer.
Ellers har snuppa hatt full nedtelling mot selskap i kveld. Har kjøpt pakke og alt er klart, så når jeg kommer hjem er det rett i selskap :)
Ha en fin dag da, alle sammen!
Så må jeg ut å hente mann og eldstemann på flyplassen ca ett - håper det ikke blir fosinkelser - før jeg drar noen timer på jobb. Har seinvakt idag og da er det greit å i alle fall ta noen timer.
Ellers har snuppa hatt full nedtelling mot selskap i kveld. Har kjøpt pakke og alt er klart, så når jeg kommer hjem er det rett i selskap :)
Ha en fin dag da, alle sammen!