Onsdag idag....

Bruker763eli

Forumet er livet
Ja, tenk det - onsdag allerede! Det blir en litt travel dag sånn fra kl 11 og utvoer. Nå har det det foreløpig gått i rolig tempo. Levert snuppa i barnehagen. Storesøster har vært litt av og på i humør de siste ukene og litt slapp, så derfor tar jeg henne til legen for en sjekk idag. Hun har masse "after"/munnsår i munnen og klager på halsen. Håper ikke det er kyssesyken, for hun har flere symptom og er i alderen for å få detemoticon Godt å få en sjekk uansett!

Så må jeg ut å hente mann og eldstemann på flyplassen ca ett - håper det ikke blir fosinkelser - før jeg drar noen timer på jobb. Har seinvakt idag og da er det greit å i alle fall ta noen timer.

Ellers har snuppa hatt full nedtelling mot selskap i kveld. Har kjøpt pakke og alt er klart, så når jeg kommer hjem er det rett i selskap :)

Ha en fin dag da, alle sammen!
 
Huff får håpe det ikke er kyssesyken. Jeg har faktisk hørt ganske mange nå i vår som har fått påvist kyssesyken, men det er vel en smitte som er rundt hele tiden?

Ellers er det ikke mye nytt her, jeg er på jobb og barna i barnehagen. Min mann er sykemeldt med lungebetennelse, men forhåpentligvis begynner han å bli så pass frisk snart at han kan lage middag til oss som kommer hjem fra jobb og bhg....

ha en fin onsdag alle sammen:)
 
Hjemmedag i dag :)

Sløver og  koser oss, mannen låner bilen, så vi blir bare hjemme, hans er kaputt, og han måtte en tur til Snåsa.

Senere i dag skal vi svømme og så har jeg møte i valgkamputvalget, synes det er litt komisk siden jeg aldri har drevet valgkamp før, men er vel derfor jeg er med, for å komme med nye ideer... (har iallefall kommet med mange tips i forhold til å få snakke med småbarnsmødre ;) )

Ha en fin dag alle sammen, nå må jeg lage noe mat av noe slag, Raphael fabler om pannekaker med sjokolade, men blir nok ikke det da
 
Krysser fingrene - kyssesyken er ikke noe særlig altså!

Her er det pakking, pakking, pakking. G og jeg har vært ute og handlet litt lamper og småtterier vi trenger, og så har vi hentet gruffalo-klistremerker på posten - de blir sååå fine!!!!

Nå er det litt lunsj og litt sofasliting før jeg skal på jobb - skal jammen bli deilig med fire dager fri nå altså!
 
God onsdag jenter.
Elimor krysser fingrer for at hun ikke har fått kyssesyken, jeg har hatt det og tok overt 1 år før jeg ble frisk igjen..Men jeg ble hardt rammet.

Monsson så spennede med valgkamp da :-)
Lenemor lykke til med pakking.
Iselink huff da med mannen ikke noe særlig med lungebetennelse.

I dag har jeg vært på min første sk ikke så mye som skjedde måtte komme tilbake å ta blodprøver var for tidlig ute til det.
Ellers så mente legen jeg hadde termin 26 jan og var 8+3 på vei og jeg har regnet fram til 28 jan og 8+6 ble litt forviret der siden hun flyttet terminen fram også var jeg korere på vei.
Ja ja spiller da ingen rolle er på Ul terminen som bestemmer ting.
Eller så blir det pakking her også, drar på FERIE imorgen
 


iselink skrev:
Huff får håpe det ikke er kyssesyken. Jeg har faktisk hørt ganske mange nå i vår som har fått påvist kyssesyken, men det er vel en smitte som er rundt hele tiden?

Ellers er det ikke mye nytt her, jeg er på jobb og barna i barnehagen. Min mann er sykemeldt med lungebetennelse, men forhåpentligvis begynner han å bli så pass frisk snart at han kan lage middag til oss som kommer hjem fra jobb og bhg....

ha en fin onsdag alle sammen:)

Heldigvis ingen tegn på kyssesyken - fine lymfeknuter og lever (som visstnok fort blir påvrirket dersom det hadde vært det). Ellers ingen fysisk sykdom - men tror muligens hun har en litt dårlig periode psykisk. Håper det ordner seg, og at hun får en kjekk dag i morgen på SFO'en.
 
Stakkar jenta da elimor. kjipt å ha tøffe perioder. Håper det blir masse sol og sommer som hjelper på psyken framover!

Jeg jobber meg ihel med denne sommerjobben jeg. ARbeidstiden er fra ti til to hver dag, høres luksus ut ja. Men problemet er at jeg bruker tre timer hver dag til planlegging og kopiering og diverse. Og disse timene får jeg ikke betalt for. Har tatt meg fri tre dager neste uke for vi drar på en liten tur, og etter det er det jo bare to uker pluss litt til så er det ferie:-D

I dag har vi vært å shoppet sandaler til ungene. Tilbud på xxl. Så nå har begge fått nye timberland sandaler, håper vi får bruk for de på sørlandet neste uke;-)

Ellers må jeg si at jeg nettopp sjekket nettbanken min, trodde jeg var i minus men neida sto bra til der:-P og ikke nok med det. Tanten min hadde satt inn 3000kr på kontoen min som feriepenger! Det er jo så snilt at man kan få tårer i øynene! Snille snille tanten min. Da kan vi kose oss litt på turen ja:-)
 
Aslak er akkurat blitt frisk etter en virusinfeksjon. Hadde flere blemmer og sår i munnen. Lurer på om det kan være fot-munn-hånd syken.. For han fikk en blemme på foten også. Ikke godt å vite!
 
Back
Topp