Onsdag i dag

Actrine

Forumet er livet
Enda litt igjen av onsdagen i denne uka..

Aslak har vert hjemme med mannen i dag, han fikk feber i natt! Men har vert helt i speeedy så det blir nok bhg på han i morgen!

Mannen er på trening med Jago. Jeg fikk ungene i badekaret. Solveig liker overhode ikke å dusje eller bade i badekaret. Aner ikke hva det er for noe. Det er store forhandlinger, men når hun først er oppi, så er det helt greit! jaja.. nå ligger begge to og sover, jeg har fyr i ovnen og spiser rester etter mandagen.

Hei på deg, frue!

Her sitter jeg i nyshinet hus og venter på gjester. På ovnen står bacalaoen og putrer, og jeg skal straks slenge focacciaen i ovnen - kos med klubb, om jeg bare klarer å slutte å stresse - jeg er så redd for at jeg ikke skal være bra nok at jeg har hatt mareritt om dette i to uker. Har tent masse lys, G er og bader Johanna og August er i seng. Skal nok bli kos bare alle damene er i hus

Huff, høres ikke noe kjekt ut med den forberedelsen!! Trist at du har det slik. Jeg er helt sikker på at det ser fantastisk ut hos dere og at dine gjester er velkomne!

Hei og hopp jenter.
JA da er denne dagen snart over også, hvert en slapp dag i dag.
Vi vært en liten tur i Lillestrøm der vi spiste middag orket ikke tanken på å lage noe i dag.
Eller så kjøpte jeg marius mønsteret sengetøy til gutta og litt kluter til Sigurd.

Å så koselig med jentekveld lenemor håper du får kos deg  du også, kjenner til det å stresse før jeg skal ha noen på besøk.

God bedring til Aslak

Back
Topp