Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaRtE:)
på søndag var det vinter her, mandag bløtt og snø, i går regn & sol, i dag var det kommet litt snø igjen og superglatt!! men snøen er på vei bort så satser på at det betyr VÅR[:D][:D]
ORIGINAL: Looney
Middag hos mamma og shopping med mamma[:)] Ble en tøff ny bukse til trening + to treningssingletter. Det passet med bra!
Nå sover N, og straks gjør vel Josephine det samme vil jeg tro. Gubben kom nettopp inn døra[:)]
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: Looney
Middag hos mamma og shopping med mamma[:)] Ble en tøff ny bukse til trening + to treningssingletter. Det passet med bra!
Nå sover N, og straks gjør vel Josephine det samme vil jeg tro. Gubben kom nettopp inn døra[:)]
Jeg vil å kjøpe treningsklær - skal det når jeg har vært flink en periode! Hvor trener du?
For en onsdagskveld, er jo så mye bra på tv! Både Roast, og bingobanden, total blackout! Jeg som var "redd" for å kjede meg i kveld når mannen jobber overtid, men eeeh nei dette er jo kjempe gøy![:D][:D][:D][:D]
HURRA FOR ONSDAGSKVELD!
Forresten alt gikk suuuperDupert på 4 års kontrollen i dag - sjekket jo syn, hørsel osv osv og ikke noe feil!