ONSDAG I DAG!

MaRtE:)

Gift med forumet
Hei & hopp! halvveis i uka!

på søndag var det vinter her, mandag bløtt og snø, i går regn & sol, i dag var det kommet litt snø igjen og superglatt!! men snøen er på vei bort så satser på at det betyr VÅR[:D][:D]

Ååå onsdag allerede ja! I dag skal vi på 4 års kontroll på helsestasjonen, så jeg har Christoffer hjemme i dag.

Nå er det harmonisk i huset her da Olivia har "lekekameraten sin" hjemme fra barnehagen. Olivia har fått en gulpeklut knytet rundt halsen da hun sikler igjennom en siklesmekke på typ 5 minutter, og vi har ikke nok bodyer til å skifte hver halvtime[8D]

Sambo skal jobber overtid i dag, men det er jo forsåvidt greit det, må bare finne på noe å lage til middag[8|] Kanskje løvbiff! Hmm..... Å kjenner jeg gleder meg veldig til  sommer og sol nå - eller bare vår! Jeg skulle jo være flink å GÅ til helsestasjonen i dag, men i dette været nei da tror jeg at jeg står over gitt! Fysjamei!

Ha en fin dag alle sammen

Lillemor våknet på feil fot, og har stort sett sutret hele morgenen. Nå er det visst slutt. Bank i bordet og kryss fingrene[8|]

Jeg må vaske og fikse litt hjemme i dag, for i morgen skal jeg ha forening.

Først jobb i morgen, og jeg gruer meg kjenner jeg. Ikke så gøy der for tiden...

ORIGINAL: MaRtE:)

på søndag var det vinter her, mandag bløtt og snø, i går regn & sol, i dag var det kommet litt snø igjen og superglatt!! men snøen er på vei bort så satser på at det betyr VÅR[:D][:D]

Men Marte da, har du ikke lært.[8D]
Vinteren lurer oss alltid en liten periode før det kommer et siste krampetak av vinter.
Så denne "våren" er bare på lån..........

Jeg skal snart dra på en treningsrunde. Blir kjekt å røre på seg. Skal teste de nye skoa mine idag også tenkte jeg.

Hei sveis! [:)]

Stod opp grytidlig i dag, Tobias hadde kontrolltime på sykehuset kl 8. Gutten var så flink, han sa på forhånd at han ikke ville ta bilde av magen sin i dag, men hoppa opp på benken og bretta opp genseren sin! [:)] Tarmene hans ser mye bedre ut nå, han lagrer ikke så mye lengre og det er litt væske i tarmene hans. Så nå er vi ferdige med kontroller på sykehuset, men han skal gå på medisin en stund til. Jeg tenkte å trappe ned nærmere sommeren. Han valgte seg forresten et blått perlesmykke som premie, pappan er fornøyd, mohahahaha!
Etter sykehuset dro sambo og Tobben hjem, og jeg trente litt. Tok styrke i dag, deilig. Stakk på lekebutikken neddi byen etterpå, der er det salg, og hurramegrundt, for et salg! [:D] Kom hjem med en sånn derre hamster-greier som er så poppis til Ida, kosta 20 kr nå! Tobias fikk kul Biler-bok, en sånn derre bok med ratt og masse lyder, kjempekul! Kjøpte også 2 gaver til diverse frøkner som blir storesøstre nå i vår, og en bursdagsgave til nevøen vår - og alt dette til bare 400 kr! Bare nevøgaven kosta egentlig 379 kr! KUPP!! Jeg er ei tilbudshore! [:D]

Nå skal jeg dusje og spise lunsj, og gjøre litt husarbeid. Sambo er jo hjemme i dag pga sykehustimen vår, og han løfter jo faen meg ikke på rævva, så jeg er egentlig happy med at jeg skal på jobb 15-19. Så slipper jeg å se på at han ikke gjør noe her hjemme, liksom...

Må forresten få svigerbror til å komme med sykkelen min, jeg vil heller sykle enn gå til jobb i dag!

Ha en fin dag dere! [:)]

SNø[:@] her i dag, og det har ikke jeg bestillt[:@]

Vært på sykehuset med snuppa i dag for den obligatoriske hørselstesten. Den pleier vel ta ca ti min, men vi brukte halvannen time[&:] SNuppa samarbeidet ikke. Hun knirker for mye når hun sover så testen ble ikke godkjent før etter halvannentime. Men hørselen er bra!

Så har vi besøkt min høygravide kusine, og fått mer gaver til snuppa[:)] En kjole må byttes for den har vi fra før.

Snart tar jeg med Josephine for å hente N i bhg, og dra til mamma for middag. Gubben skal på jegerkurs i kveld nemlig. Tenkte lure med meg mamma og barna på shopping av treningstøy i kveld også[:)]

Middag hos mamma og shopping med mamma[:)] Ble en tøff ny bukse til trening + to treningssingletter. Det passet med bra!

Nå sover N, og straks gjør vel Josephine det samme vil jeg tro. Gubben kom nettopp inn døra[:)]

ORIGINAL: Looney

Middag hos mamma og shopping med mamma[:)] Ble en tøff ny bukse til trening + to treningssingletter. Det passet med bra!

Nå sover N, og straks gjør vel Josephine det samme vil jeg tro. Gubben kom nettopp inn døra[:)]

Jeg vil å kjøpe treningsklær - skal det når jeg har vært flink en periode! Hvor trener du?

For en onsdagskveld, er jo så mye bra på tv! Både Roast, og bingobanden, total blackout! Jeg som var "redd" for å kjede meg i kveld når mannen jobber overtid, men eeeh nei dette er jo kjempe gøy![:D][:D][:D][:D]

HURRA FOR ONSDAGSKVELD!

Forresten alt gikk suuuperDupert på 4 års kontrollen i dag - sjekket jo syn, hørsel osv osv og ikke noe feil!

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Looney

Jeg vil å kjøpe treningsklær - skal det når jeg har vært flink en periode! Hvor trener du?

For en onsdagskveld, er jo så mye bra på tv! Både Roast, og bingobanden, total blackout! Jeg som var "redd" for å kjede meg i kveld når mannen jobber overtid, men eeeh nei dette er jo kjempe gøy![:D][:D][:D][:D]

HURRA FOR ONSDAGSKVELD!

Forresten alt gikk suuuperDupert på 4 års kontrollen i dag - sjekket jo syn, hørsel osv osv og ikke noe feil!

Har trent på Condis i flere år nå jeg. Og trives sååå godt der[:)][:)] Billig også i forhold til andre sentere. Du begynt på Sats stemmer det?

Back
Topp