Onsdag i dag...

Monsoon

Elsker forumet
Hjemme med sure gullunger i dag... og jeg er stiv og støl etter trim i går, og kvalm så jeg kjenner dette kan bli en slitsom dag [&:] Håper de blir mindre sytete og kranglete om en stund. (det bruker jo å gå over da, heldigvis). Ellers skal jeg egentlig på trim etterpå, iallefall å få satt opp treningsprogram, men vi får se.

Ha en fin dag damer[:D]

Vi skal på badeland! Jippi!!![:D]

God morgen! [:D]

jeg leverte ungene i bhg i dag, skulle på foreldresamtale kl 8.30 så da fikk jeg levert for en gangs skyld[:D] Gikk overraskende greit også[8D] ungene hater når ting ikke følger rutinene så vanligvis blir det bare tull om jeg leverer, men i dag var de sååå flinke[:D] hehe

Bare skryt å få på foreldresamtalen da, men nå som hele personalgruppen vet at jeg er den vanskelige krevende mammaen så tørr de kanskje ikke annet[8D][;)] haha. Det ble nå lovet bot og bedring i forhold til astmaen da så nå krysser vi fingrene for at det blir bedring[:)] det er så synd at det blir slik for vi er så fornøyde ellers med bhg, men akkurat når det kommer til astmaen til snuppa er de helt fjern.[8|]

Nå skal jeg bare sløve resten av dagen, det er dansing for snuppa i ettermiddag så får finne på en enkel/rask middag.
Så bør jeg vel bli ferdig med et nyfødtkort før ungen blir konfirmert... går litt treigt her [:)]

Ha en fin onsdag dere[:D]

Her startet dagen klokka sju, og det er heeeelt perfekt! Johanna startet med et lite raseriutbrudd, men etter litt hyling inne på rommet uten publikum gikk det over og vi kom oss ned til frokost... og der ventet en spennende pakke som mamma hadde sneket unna før hun dro på jobb i går (kommer egen bildetråd om et øyeblikk)

Nå er barna i barnehagen, jeg har vært og handlet og fotografert i huset, så nå kommer det straks bilder derfra også

Får kaffebesøk om en liten time, det blir kos. I ettermiddag er det personalmøte på jobb, og så har jeg hjemmekveld med familien, og det gleder jeg meg til!

Ja da var det onsdag igjen.
Er snør det igjen[&:] ønsker meg vår og bare veier nå.
Chr er i barnehagen og jeg jobber.
Planen i dag var skidag i barnehagen men er avlyst pga været.
Så da får vi se hva vi finner på i kveld.

Hei hei.

I dag har jeg klart å få fatt i 3 stk billetter til Rihanna her i Bergen i sommer[:D][:D][:D] Tror nok jentene mine kommer til å hoppe i taket når de får høre at de skal være med meg der[:D]

Ellers skal jeg snart avgårde på seinvakt på jobben. Jørgen skal på allidrett i dag med pappaen sin.

Ha en super dag alle sammen[:D]

Vi har storkost oss på badeland alle 4! Rasmus synes det er knallgøy å bade, og Bertine er sååå tøff! Hun kjører vannsklia alene t.o.m![:D] 

Vi har kost oss med deilig "brunsj", og nå slapper vi av med film..

Heihei!
Jeg merker jeg ikke er så kjempeflink å skrive her lenger, men jeg prøver så hardt jeg kan å delta innimellom.. [:D] Just nu har vi besøk av svigers, så jeg bare slapper av om dagene.. Eller dvs jeg går jo på jobb da, men nesten alt med ungene og alt av matlaging osv står de for.. Superdeilig og kjempekoselig!
I morgen skal jeg heldigvis på seinvakt, for jeg er så forkjølt, og da er ofte morgenen verst.. [8D] Så det blir deilig.. Ellers så gleder vi oss til lønningshelg! [8D]

Back
Topp