Onsdag i dag

sandra 22

Gift med forumet
God morgen..

Mikael har nok fått krupp han,høres ganske likt ut hvertfall så han må nok være hjemme resten av uken.
Men i bhg så er det bare sykdom nå alikevell,med oppkast osv....så det vil vi ikke ha så da er det bare bra han er hjemme[;)]

vi skal skifte på senger i dag,å vaske endå mere klær den første maskinen står på nå..
Å jeg tror disse nye tablettene mine virker,å jeg føler meg bedre[:D](håper inderlig att dette holder seg) det får tiden vise....
Masse rydding skal ha vært gjort,så vi får ta litt å litt...

Ha en fin dag alle sammen[:D] For det skal nemmelig jeg[:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle tre. Ida hoster som et uvær fremdeles, snart 2 uker etter hun begynte med Flutide. Det er vel ikke normalt? [8|] Sliten periodealenemor søker søvn! [&o]

Tar med meg kidsa og stikker på trening nå kl 9. Styrke i salen på meg i dag. Etterpå må jeg innom Interoptik, må høre om brillene mine har kommet. Ellers har vi faktisk ingen planer i dag. Tar det som det kommer!

Ha en fin dag! [:)]

God bedring til Mikael, og så bra du føler deg bedre sandra22! [:D][:D]

Hoste kan vel dessverre sitte i veldig lenge [:(] Men kanskje en ekstra legesjekk er på sin plass snart...før helgen? [:)]

Og Sandra så godt å høre at du føler deg bedre! krysser fingrene for deg!

Her er Michael hjemme fordi han klaga på ondt i øret i går og hadde vært sutregutt i bhg. Mulig det er tennene som egentlig er problemet men han er litt tett i nesen også, og da får han ofte ørebetennelse. nesespray nesespray nesespray!

Håper vi får pakket ned kjøkkentingene i dag da.. i helgen kommer husverten for å bytte kjøkken til oss!! gleeeder oss! vi leier en enebolig i 4-5 år mens huseier er på oppdrag i ungarn.

håper dere får en topp dag!

Takk takk dere[;)]
SkrållaN: hosten kan sitte i lenge ja,Mikael hosta i 2 mnd han før den slapp en stund....det der er noe dritt...god bedring til ida[;)]

Det som er, er at hun har hosta siden okt/nov... nonstop, altså. Hun er på regelmessige kontroller, siden legen tror det kan være astma. Han sa at om hun ikke ble bedre av Flutide, så er det ikke en virusinfeksjon, men nettopp astma. Så jeg får egentlig bare holde ut hosten hennes til neste legetime, er hun ikke bedre innen da, så får hun nok sterkere medisiner, og da kanskje vi får sove om natta...

God formiddag...
Sitter her med kaffen.. må snart få stelt meg ferdig før jeg farer avgårde på veilieder time. Holder på med jobbavklaring. Etter det skal jeg i begravelse til pappaen til ei venninne. Synes det var vanskelig å bestemme seg for om jeg skulle gå eller ikke, men hadde det vært min pappa hadde jeg satt stor pris på støtte fra venner. Så da håper jeg ho synes det samme. Skal heldigvis gå sammen med ei annen venninne så det slipper å bli alt for "skummelt".

I kveld blir det nok en rolig kveld. Litt trening etter ungene har lagt seg og så Castle i lange baner på skjermen[:)]

Håper dere får en fin dag jenter! God bedring til alle som trenger det!![:)]

ORIGINAL: Skrållan

Det som er, er at hun har hosta siden okt/nov... nonstop, altså. Hun er på regelmessige kontroller, siden legen tror det kan være astma. Han sa at om hun ikke ble bedre av Flutide, så er det ikke en virusinfeksjon, men nettopp astma. Så jeg får egentlig bare holde ut hosten hennes til neste legetime, er hun ikke bedre innen da, så får hun nok sterkere medisiner, og da kanskje vi får sove om natta...

Vi fikk flytende zyrtec (skrives det sånn?) til mikael,når han hosta som verst å ikke fikk sove om natten.. Da hadde vi litt i flaska hans å han sovna med en gang å hosta nesten ikke i det hele tatt..
Den var helt super asså[:)]

For en dag. Jeg er ikke helt i slag, men kjennes litt bedre ut nå da. Ida sur som ei padde, hu tåler ikke å gå uten mat altså! Men spise, nei - det bedriver ikke Prinsessen med! [:@] Hun spiste bra med middag da, måtte jo så klart lage noe jeg visste hun ville spise seg mett på, kan jo ikke gå sånn hver dag!
Tobias sov ikke nok under duppen sin mente han, så han har også vært litt suremann. I tillegg hadde han ikke bæsja på 3 dager før i dag, så jeg har ikke gjort annet enn å skifte møkk i ettermiddag. Skjønte det ville bli sånn da, siden jeg økte medisindosen hans i morges. Men tror han har fått tømt ut det meste nå, og det er jo sånn det skal være.
Gleder meg litt til ungene er lagt, skal innrømme det. Da skal jeg bare se Jordmødrene, og så skal jeg tusle tidlig til sengs. Kose meg litt med ei bok, før jeg skal sooooove, og da ønsker jeg meg ei hostefri natt! [;)]

ORIGINAL: sandra 22

ORIGINAL: Skrållan

Vi fikk flytende zyrtec (skrives det sånn?) til mikael,når han hosta som verst å ikke fikk sove om natten.. Da hadde vi litt i flaska hans å han sovna med en gang å hosta nesten ikke i det hele tatt..
Den var helt super asså[:)]

håper vi også får noe vidundermiddel snart! [:D]

Back
Topp