Onsdag i dag...

Monsoon

Elsker forumet
Heia [:D]
Vi har hjemme dag i dag, så vi skal bare slappe av [:)] Raphael spurte ommdet var barnehage i dag, og da jeg sa nei, sa han at han skulle ligge på sofaen og slappe av hele dagen, og gå naken [:D] Flere som trenger en slappav-dag, de var ekstremt slitne i går ettermiddag..

Kanskje vi tar en tur på kafeen som arbeidstreningselevene på folkehøgskolen her har (den skolen jeg jobba før, er mine noen av mine elever som er 2.års i år, så koselig å se de igjen)

Ellers er det svømming i ettermiddag, og evt trim på mor, men har vondt både her og der etter å ha trent to dager på rad, så vi får se, dessuten skal jeg til oppdal på teambuilding grytidlig i morra, så kan hende jeg trenger energien...[8D]

Jaja, ha en fin dag alle sammen [;)]

God morgen! Jeg har hatt en fabelaktig natt. August våkna riktignok før halv seks i dag også, men roet seg i nesten en halvtime etter at jeg hadde vært inne og lagt han ned i senga. Ti på seks la vi oss på gjestesenga og ammet, og jammen sovnet vi begge to av en liten stund - deilig!

Nå er jeg alene hjemme - har fri i dag, og kjenner det klør i lommeboka - fikk lønning i går, og til min store overraskelse og glede fikk jeg utbetalt nesten tre ganger så mye som jeg har hatt i sykepenger/barselpenger... og uendelig mye mer enn jeg har hatt de siste 4-5 månedene hvor jeg ikke har hatt noen inntekt i det hele tatt. Vurderer å dra og se på sko, og så skal jeg kanskje kjøpe nytt sete til Johanna - hun er i ferd med å vokse ut av sitt, så vi kjøper nok et nytt til henne, og så kan August ha hennes i bilen til G, så er begge bilene fult utstyrt. Det betyr jo at vi må snu henne forover da, men hun er jo passert fire nå, så kanskje jeg skal være fornøyd med det?

Vi kom hjem i går etter en fin , men trist tur til østlandet.. Det var en fin begravelse..
Bilturen hjem var ikke sååå koselig.. Jeg har en tendens til å ta opp ting som plager meg på sånne tidspunkt, og da blei det litt dårlig stemning siste stykket hjem da.. Ungene sov i det minste.. Jeg er sliten.. Kjempesliten.. Og jeg er litt i villrede over ting her i huset i grunn.. Jeg vet ikke.. [&o]

Litt tøff periode for tiden almyrida? Pust dypt og husk at det går over igjen... det er tungt når man sliter med jobb, har små barn, og det er travel hverdag

Ikke lenge du fikk nyte de pengene nei [:@]
...men all lønn er bedre enn ingen lønn [;)]

Jeg var her inne igår og skulle fortelle noe kjempekoselig, men noe skjedde og det ble ikke lagra [:'(]
Men nå kan jeg jo fortelle: i går morges klokka 03.35 ble jeg tante til en liten gutt igjen [:D]
Lille Pelle ble født i forsetet i sin tantes ( ikke meg) bil på vei til sykehuset. Pappa'n var jordmor [;)]
Han var 3820g. og 51 cm. lang. Jeg var inne å hilste på igår, og han var bare nyyydelig
20g. mindre enn Linnea, men like lang. Rart å tenke på at ho har vært så lita...
Stakkars søss var sliten. Ho hadde ikke sovet siden natt til mandag [:o] Ho la seg på mandag, men
fikk ikke sove før ho vekket mannen i 2-tida. Han dusjet og kokte kaffi og de hadde så god tid atte [8D]
Hans søster kom med bil siden deres er på verksted (dårlig planlegging ja [;)]), og de kom seg avgårde.
De ringte sykehuset og sa de var på vei, og de skulle møtes underveis siden fødslene hennes går
ganske fort. Mne så langt kom de altså ikke [;)]
Vannet gikk etter ca. 10 minutter i bilen, og han ble født 10-15 minutter etter det. Mannen fikk stoppa
bilen, løpt rundt bilen og fikk røsket av henne buksa. Og DER kom han i full fart! Han fikk tatt han imot,
men han glapp ut av hendene hans og gikk rett i gulvet i bilen. Så han hadde sandmerker i hodet igår [8D]
Han er prikklik den eldste broren sin, men dette er førstemann med hår [;)] 
Skal snart bort å gjøre klart hjemme hos de til de kommer hjem idag. Skal nok bli godt tenker jeg [:)]

Ellers så skal jeg hente Linnea allerede kl. 12.30 idag. Ho skal til legen og ta noen prøver nedentil
for å se om de endelig kan finne ut hvorfor ho klør sånn. Ho har holdt på i en evoghet nå, og ingenting har enda fungert for å få det bort [:(]
Etterpå skal vi se om vi får kjøpt vintersko og flere ullsokker [:)]
Og i ettermiddag er det endelig tid for barneidretten igjen! Nå har ho mast daglig i flere uker, så endelig er dagen kommet [:D]

Ha en fin dag alle sammen [:)]

ORIGINAL: Nøste77

Ikke lenge du fikk nyte de pengene nei [:@]
...men all lønn er bedre enn ingen lønn [;)]

Jeg var her inne igår og skulle fortelle noe kjempekoselig, men noe skjedde og det ble ikke lagra [:'(]
Men nå kan jeg jo fortelle: i går morges klokka 03.35 ble jeg tante til en liten gutt igjen [:D]
Lille Pelle ble født i forsetet i sin tantes ( ikke meg) bil på vei til sykehuset. Pappa'n var jordmor [;)]
Han var 3820g. og 51 cm. lang. Jeg var inne å hilste på igår, og han var bare nyyydelig
20g. mindre enn Linnea, men like lang. Rart å tenke på at ho har vært så lita...
Stakkars søss var sliten. Ho hadde ikke sovet siden natt til mandag [:o] Ho la seg på mandag, men
fikk ikke sove før ho vekket mannen i 2-tida. Han dusjet og kokte kaffi og de hadde så god tid atte [8D]
Hans søster kom med bil siden deres er på verksted (dårlig planlegging ja [;)]), og de kom seg avgårde.
De ringte sykehuset og sa de var på vei, og de skulle møtes underveis siden fødslene hennes går
ganske fort. Mne så langt kom de altså ikke [;)]
Vannet gikk etter ca. 10 minutter i bilen, og han ble født 10-15 minutter etter det. Mannen fikk stoppa
bilen, løpt rundt bilen og fikk røsket av henne buksa. Og DER kom han i full fart! Han fikk tatt han imot,
men han glapp ut av hendene hans og gikk rett i gulvet i bilen. Så han hadde sandmerker i hodet igår [8D]
Han er prikklik den eldste broren sin, men dette er førstemann med hår [;)] 
Skal snart bort å gjøre klart hjemme hos de til de kommer hjem idag. Skal nok bli godt tenker jeg [:)]

Ellers så skal jeg hente Linnea allerede kl. 12.30 idag. Ho skal til legen og ta noen prøver nedentil
for å se om de endelig kan finne ut hvorfor ho klør sånn. Ho har holdt på i en evoghet nå, og ingenting har enda fungert for å få det bort [:(]
Etterpå skal vi se om vi får kjøpt vintersko og flere ullsokker [:)]
Og i ettermiddag er det endelig tid for barneidretten igjen! Nå har ho mast daglig i flere uker, så endelig er dagen kommet [:D]

Ha en fin dag alle sammen [:)]

Så snill du er som skal ordne hjemme hos de[:)] Må være noe av det beste å komme hjem til etter man har født[;)] Er det broren eller søsteren din som har fått? Eller på mannen din sin side?[:)] Kan tenke meg det var koselig å bli tante igjen..

Håper legen finner ut av det som plager Linnea[:o] Hørtes ikke noe særlig ut for ingen av dere[&o] Lykke til!!

ORIGINAL: lenemor

Litt tøff periode for tiden almyrida? Pust dypt og husk at det går over igjen... det er tungt når man sliter med jobb, har små barn, og det er travel hverdag

Ja, nå er vel jobben og barna den minste utfordringen føler jeg.. Men det ordner seg vel med tiden..

ORIGINAL: Almyrida81

Vi kom hjem i går etter en fin , men trist tur til østlandet.. Det var en fin begravelse..
Bilturen hjem var ikke sååå koselig.. Jeg har en tendens til å ta opp ting som plager meg på sånne tidspunkt, og da blei det litt dårlig stemning siste stykket hjem da.. Ungene sov i det minste.. Jeg er sliten.. Kjempesliten.. Og jeg er litt i villrede over ting her i huset i grunn.. Jeg vet ikke.. [&o]

Trist å høre[&o] Håper det ordner seg!!

Almyrida - jeg tenkte mer på jobben til mannen din jeg - situasjoenn hans må jo ha påvirket dere begge

Nøste; gratulerer så masse, så koselig!!! OG heldige søsteren din som kommer hjem til ryddig og rent hus, du er jammen snill!

Oi for en fødsel Nøste! Tror nevøen din hadde det travelt!

Mange gode klemmer til Almyrida!!!!

Her er det sånn både og.. mye som svirrer i tankene, ting som har vert før, Aslak, Solveig.. håper det blir en ordning snart!

Back
Topp