Onsdag i dag...igjen

Monsoon

Elsker forumet
Nå er frokosten fortært, og ungene leker...[:)] Vi skal snartg begynne å ordne oss, tenkte å prøve ut hvordan det er å ha med ungene på trim, skal være lite folk på dagtid for tiden, så håper det går greit [:)] Men det spørs om det blir avlyst da, må være tre påmeldte (zumba).

Var på trim i går og ( jada, nytt og bedre liv) og da spurte Raphael meg da jeg kom hjem: " Har du fått lengre puppa no? " holdt på å le meg ihjel... [:D][:D] Var en dag tidligere han syntes det var "Urettferdig at du har så lange puppa mamma, og ikke jeg" (synes det er litt urettferdig jeg og, faktisk [;)])

Ellers må jeg innom jobb en tur og så kanskje det blir kafe på oss, vi får se hvor mye de to samarbeider underveis[8D]

Ha en fin dag alle flotte damer ! [:D][:)]

Lange pupper er litt urettferdig synes jeg også...

Her er det nok en sykedag... jeg kom hjem fra jobb før elleve i går kveld og la meg ganske raskt, og rett etter at jeg hadde slått av leselampa hører jeg Johanna løpe gråtende ut på badet, så jeg spurter ut og rekker såvidt å ta tak i henne før hun spyr ut over hele do - klærne er fulle, hun er full, det er rundt hele doen, og hun spyr og spyr og spyr... så var det omgangssyken allikevel da [&o]. Hun gir seg etter hvert, får vasket henne, geleidet henne tilbake i senga i ny pysj, vasket badet, får skitne kluter, pysj og badematte i vaskemaskinen, og legger meg igjen, og fem minutter senere gråter hun i døra vår; ej he tissa litt i trusa mi... det hadde hun ikke, hun hadde fått diaree [:'(]. Ny pysj og truse igjen, et stort håndkle i senga over den lille flekken som var der, og tilbake til søvn.

Hun sov til G og August var gått i morges, og nå har hun fått badet seg og fått på rene klær, alt sengetøyet hennes er til kokvask, og hun sitter og ser film. Jeg avlyser alle planer for dagen, bortsett fra personalmøte på jobben - da kommer G hjem og tar over et par timer, og så får jeg utnytte anledningen til å få merket noe klær som ungene fikk til jul.

Hahaha for en kommentar, Monsoon[:D][8D] De små legger merke til det meste. Jeg har fått en hersens kvise på kinnet og Mina MÅ liksom pille på den.. og sier ÆSJ[&:]..[:-] Takk for det liksom..

Her er Mina levert i bhg og hun gledet seg masse til å prøve skøytene sine som hun fikk til jul. Vi var ute og kjøpte hjelm igår. Det var veldig stas[:D] Først ville hun ha rosa, men det hadde de ikke så hun måtte ta til takke med en blå. Men det gikk greit det også[;)] Den har hun faktisk hatt i senga i natt.. Så popp var den[8D]

I ettermiddag kommer pappa og ser etter MIna et par timer, for jeg og en til i FAU skal handle inn til juletrefesten som er på søndag. [:)]

ORIGINAL: lenemor

Lange pupper er litt urettferdig synes jeg også...

Her er det nok en sykedag... jeg kom hjem fra jobb før elleve i går kveld og la meg ganske raskt, og rett etter at jeg hadde slått av leselampa hører jeg Johanna løpe gråtende ut på badet, så jeg spurter ut og rekker såvidt å ta tak i henne før hun spyr ut over hele do - klærne er fulle, hun er full, det er rundt hele doen, og hun spyr og spyr og spyr... så var det omgangssyken allikevel da [&o]. Hun gir seg etter hvert, får vasket henne, geleidet henne tilbake i senga i ny pysj, vasket badet, får skitne kluter, pysj og badematte i vaskemaskinen, og legger meg igjen, og fem minutter senere gråter hun i døra vår; ej he tissa litt i trusa mi... det hadde hun ikke, hun hadde fått diaree [:'(]. Ny pysj og truse igjen, et stort håndkle i senga over den lille flekken som var der, og tilbake til søvn.

Hun sov til G og August var gått i morges, og nå har hun fått badet seg og fått på rene klær, alt sengetøyet hennes er til kokvask, og hun sitter og ser film. Jeg avlyser alle planer for dagen, bortsett fra personalmøte på jobben - da kommer G hjem og tar over et par timer, og så får jeg utnytte anledningen til å få merket noe klær som ungene fikk til jul.

Masse godbedring til Johanna. Omgangssyke er noe dritt!![:'(]

Her har vi hatt en god gåtur til barnehage og skole - litt snø og kaldt igjen, og godt å gå på heldigvis. Har lite planer for formiddagen, jobben venter om noen timer, og så skal vi ut å kjøpe en gave til ei i barnehagen etterpå.

Huff da, lenemor - du har fått litt å stri med forstår jeg. Omgangsyka er aldri noe kjekt for noen. God bedring til Johanna!

Monsoon: de får det sagt, våre søte små[:D] Jenta mi klart å lire av seg noe lignende idag: "du he lange puppe du mor - men ikke eg, eg he småe"[:D] Ja, ja - det er fra sine egne man skal ha det[8D]

haha.. Lange pupper [&:][:D] Disse barna får det sagt.

Trym er i bhg og jeg skal sitte her ei stund og slappe av, før jeg må hive meg i dusjen. Skal i et møte i 13.00 tida. [:)]
Etter det er det til askim på et intervju/samtale. Med KappAhl [:D] Blir spennende [:)].

Off.. Lenemor, nå har det vært litt styr hos dere med sykdom [&o] Ush.. God bedring til Johanna [;)][:)]

stakkars Johanna! forferdelig med omgangssjuke[:'(]. Masse god bedring!!

Jeg sitetr her og venter på at Luaks skal roe seg. STår i senga og hyler... Begynte å rydde litt på storesøsters rom mens jeg venta på at han skulle sovne,men det ble visst litt for mye lyd...

Ellers er nyttårsforsettet at jeg skal ned noen kilo, så nå er det mye grønnsakspising og vann som drikke, som gjelder. Har kjøpt nutrilett shake også, så jeg erstatter noen måltider med. Å mer fysisk aktivitet selvsagt! Håper å komme under 65 kg hvertfall.Er 67 nå, men ikke kul om vektnåla vil under der[:o]! Etter at jeg fikk Nathalie veide jeg 62, så det må jo være mulig[8D]...

Skal prøve en ny middagsrett i dag; hot nudelsuppe med grønnsaker og torsk. OPpskrift fra "fryd for ganen". Har to kjekke oppskriftbøker nå for barnefamilier, så jeg tester ut nye oppskrifter hver uke fra disse bøkene. Til Nathalies fortvilelse[:D], hun liker ikke smake på noe nytt, men jeg klarer som regel å få det i henne, og hun oppdager at hun liker det[;)][:)].

Back
Topp