Onsdag- halvveis til helg

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!! For i natt sov Mina faktisk HELE natta og det var fantastisk godt[:D] Våknet av at hun dro frem noen leker på rommet sitt kl 0615, men det er helt greit[8D]

Nå sitter Mina og spiser frokost, mens hun ser Sauen Shaun på tv. Hun digger den og må innrømme at jeg synes det er litt morsomt selv[8D]

Idag har vi litt god tid og det er godt. Kan kose oss litt, før vi må styre av gårde til bhg og skole. Idag skal vi ha øvingslærermøte, da det er 4 uker med praksis til uka inkl. grenseløse uker.

I morgen skal jeg til frisøren og gleder meg[:D]

Hva skal dere idag??[;)]

God morgen!
Her skinner sola, ute er det minusgrader igjen, ikke så ofte i EU hovedstaden det!
Gleder meg til arbeidsdagen er slutt, skal legge meg tidlig i dag, nettene er ikke så bra for tiden![&:]

Ha en flott dag alle sammen, og jmamma: håper lillebror finner ut at han snart vil ut!!

Supert at Mina har sovet Oslojente - det gjør underverker med en natts søvn!!

Håper dagene deres snart blir bedre også anjuk og *Jmamma*!

Her er det en stille morgen - Johanna er tilbake i barnehagen, og august ligger og sover. I dag starter vi på babysvømming... kurset startet egentlig for to uker siden, men vi hadde ikke fått med oss noen påmelding eller annonsering for kurs så det er bare flaks at jeg kjenner hun som driver det og møtte henne utenfor her på mandag. I kveld er det styremøte i barnehagen - merker at det frister ekstremt lite; endelig har vi fått litt rutine på sovingen til August så må jeg dra han med meg ut midt i leggetiden (kan ikke sette han igjen med G heller, for han må legge Johanna når jeg går, og ikke har han noe særlig melk å tilby lillebror heller... Har vært noen travle uker dette med syk baby, og så syk storesøster. Nå er begge friske, men i morgen reiser G bort med jobb og kommer ikke tilbake før fredag - da kommer jo mamma, lørdag kommer pappa og samboeren og søndag er det dåp. Er det lov å glede seg til hverdagene starter igjen neste uke?

Nå skal jeg prøve å få oppdatert babyboka til August litt - med bilder og tekst - har blitt grådig forsømt, og det er greit å skrive inn ting mens man har dem nogenlunde friskt i minne

Ja, på morgenen i dag ble hjemmebesøket overstått, det gikk såå fint og de avslutter hele prosessen! Eneste vi skal i to møter fra nå og frem til august ang det at de betaler barnehage. Så nå er det også ute av verden, fantastisk!
I går snakket vi med svigerfar, han har en kamerat som leier ut ene delen av en tomannsbolig rett ved barnehagen til barna, som skal være innflyttningsklar om en uke. Da skal vi se på den, og vil vi ha den så får vi den [:D] Det er kun 200 kr mer enn her, og det er det VIRKELIG verdt. Og man bruker maks 5 minutter på å gå bort til barnehagen.
Nå begynner heldigvis alt å ordne seg igjen, jeg er i fullgang med å søke jobber også, så dette blir bra!!

En skikkelig glad-dag [:D]

Så bra Råsa Glam!!
Håper dere kan flytte inn SNART[:)]

Hei folkens

I dag har jeg vært på farten. Først var det gruppetrening med fysioterapeuten, slyngetrening. Så var det hjemom for en kjapp matbit og pumping før det var avgårde på malekurs. Jeg har endelig fått begynt igjen og det synes jeg er kjekt. Det blir nesten litt for mye av det gode nå, for jeg kjenner at jeg blir sliten, så sliten at jeg blir skikkelig deprimert på kveldstid. Men jeg vet liksom ikke hva jeg i evt skal kutte ut heller, for alt jeg går på er jo ting som er positive for meg på en eller flere måter. Jeg får bare se det an en stund. Maja sover så da er det bare å hvile seg før Julius kommer hjem fra barnehagen. [:)]

Thumbs up, Råsa.[:)]
Jmamma: nå håper jeg snart at lillebror synes det er på tide å la verden få ta imot han altså.
Anjuk: Du har jammen ikke vært heldig med dette svangerskapet altså. Krysser fingrene for at det blir bedre fremover.

Back
Topp