onsdag, halvveis i uka.. :)

Trillemor82

Forumet er livet
Hallo folkens!!

Nå er det onsdag da.. og i ettermiddag kommer svigers på middag.. så jeg bør i grunn løfte på rumpa her. hunden røyter såååå sinnsykt... så børi det minste samle sammen litt der, og få vasket over gulvene.. for jeg er opptatt i morgen da jeg egentlig skal vaske.

dessuten var vi i sverige i går.. så kjøkkenbenken ser ikke ut. den er full av mel. vi handlet en hel haug slike baketing der... da vi stort sett bruker speltmel blandt annet.. og det er minst halve prisen over der.. så ble det litt shampo etc fra frisør.. (det er jo også mye billigere) en del snop.. og litt sånne ting.. det fylles opp iallfall.. så jeg må få det skikkelig inn i skapene her. før jeg starter å klargjøre middagen og setter en brøddeig. Bakte valnøttbrød i helgen.. og Malin har fått det for seg at hun ikke liker hjemmebakt brød.. så jeg baker alltid litt rundstykker også av deigen. I dag var rundstk spist opp.. og kun brød var inne... men malin spiste tre brødskiver.. så tror det var suksess.. så da må jeg bare bake mer av dette brødet.. :)  det ble utrolig saftig og godt, selv etter at det var fryst.. så det var bra! :)

hva skal dere i dag da damer?

jeg må gå og sjekke facebooksiden til naboen din jeg da, for å finne igjen den linken - kanskje jeg skal prøve meg på brødbaking en dag?

Her har det vært møte hele dagen på jobb, og så var det hjem til middag, lek, barne-tv, kveldsmat og legging - ja, den vanlige tralten... og nå har jeg skrevet litt julekort igjen - kun to kort igjen av de tretti jeg trykket opp og minst fire som jeg gjerne skulle sendt til, så jeg må trekke lodd tror jeg. Har også gått igjennom julegavelista og julegavehaugen og matchet innkjøpte ting med passende mottakere - så nå har jeg i alle fall noen innpakkede gaver og oversikt over hvem jeg må handle til. Mangler blant annet til mamma og broren min, og der haster det litt, for det må jo sendes med posten som har frist på fredag

Nå er det håndball på tv, så jeg gidder ikke slenge meg på sofaen, kanskje jeg skal finne øretelefonene mine og se film på pc'n?

Back
Topp