Onsdag!! Good mårn

Johnsa

Glad i forumet
Heei, å god mårn til alle som er stått opp[:D]
I dag våknet jeg klokka 4, måtte på do, å var kjempe sulten.. så siden da har jeg vært våken, blir sikkert å prøve å få sovet om ei stund igjen, vist jeg ikke begynner å vaske litt hus[:D]Mannen dro på jobb klokka 5 så da tok jeg likeså godt PC'n opp i senga[:D]
Har tidligere klart å sove fra 11-12 tiden på kveldn til 7-8 tiden på mårran før eg må stå opp å gå på do å ete å sånt.. Noeeen som sliter med å sove om nettern?. Eller som har rare søvnvaner?, Daa vil jeg høre?[:D], å Tips å råd takk[:D]

Håper dere alle sammen her inne får en fiin å koslig dag!

Goo morn :)
Har vært våken siden halv 6 :) men skal til kontroll idag å da klarer jeg ikke sove lenge :p er så spent hver gang :p

god morgen. :) jeg skal prøve å sove litt til jeg. :)

kommer inn her igjen så snart jeg er våken :P

[:D] God morgen...
Sitter på jobb, men må snike en liten tur her inne alikevel.
Planleggingsdag.. huff...
Godt jeg bare jobber halve dager..
Etter jobb er det shopping av barneseng og annet til baby...
Mangler jo alt til stelleplassen, masse klær og sengtøy... så idag skal kortet få gå varmt ja...
Bare ikke bekkenet streiker [&:]

Ha en fin fin dag vakre juli jenter [;)]

*rekke opp hånden* eg sliter med søvn noen netter, utrolig slitsomt. Er mest pga vondt bekken og i natt fikk eg så vondt i hoftene av å bare klare å ligge på siden. Grr vil soooove! Håper 1 åringen min vil sove snart så eg kan legge meg nedpå[:D] Han våknet jo seff kl 6 i dag og (pleier sove til 8).

I dag skal eg til en vennine på babytreff med babyene våre, to babyer på 10 mnd og min på 1 år[:D] Kjekt når de begynner interessere seg for hverandre.[:D]
Så senere kommer installatør til oss så vi skal få varmepumpe med aircondition til varmen og sommeren slår inn, blir deilig![:)]

Ha en flott dag folkens!

Good morgen! Vi sto ikke opp før halv 9 idag, å det passer meg egentlig godt.

Idag har jeg to kort som jeg må lage, har lyst å få vasket vinduene iallefall på utsiden (trengs) å så får vi ta dagen som den kommer[:)]

En good onsdag til alle dere[:D]

Å btw, det er STRÅLENDE sol her idag,å skyfri himmel[:D][8D][:D]

Jeg fikk ligge til 08.30 men ble vekt 100 ganger av mannen som skulle på jobb og ungene som sto opp etterhvert..[8D]

Kjenner det er slitsomt å ha begge to hjemme så lenge..en hel uke til neste bhg dag og skole[&:] de krangler, finner på ting som ikke er lov og bekkenet mitt tåler ikke mye..

Ingen planer for dagen..slipper ungene ut snart så de kan få ut energi ute[:D]

Våååken igjen!![:D] No skal æ vaske soverommet vårt, å hente sprinkel senga opp, å skru den sammen!!

Jannicke86 - Jaaa, Arti med kontroll, hos jormord eller?[:D]
Rita87 - Hehe, akkurat stått opp fra min andre 'JonBlund' her[:D]
Raija82 - Syyyns synd i kortet ditt i dag da, Meen det må vel til[:D] Hehe, blir jo arti å få i orden ting å tang! , æ ska skru opp sprinkelseng i dag, gleder meg!
*Mecluc* - Hmm, klarer bare ligge på siden, å helst venstre siden jeg å da.. Meen jeg har ikke bekkenplager, Uff, må være ille[:'(] *SynsSyndI* babytreff - Deeet hørtes no omså kor koslig ut! *Missunne*.. Jupp, varmepumpe e jo godt å ha, vi har en - men jeg har ikke heelt skjønt meg på den[:D] Hehe..
MarsMamma - Jupp, vinduene trengs vel en vask de fleste plasser no for tiden når sola skinner igjennom vinduet[:D] - Heer er det også skyfri himmel, å sol, å passelig temp ute![:D]
Rebecca85 - Har ungan fra fra bhg og skole i dag da?.. Hm, får håpe det går bra når dem e hjemme da, å at dem er snill med deg[:D]

Ha en fortsatt fin Onsdag alle sammen!!

Å ja da våken 100 ganger i løpet av hver natt, men kroppen forbereder seg vel bare på at det blir mating/stelling/byssing nettene etter at babyen kommer[:D][:D] Jeg jobber jo uansett da, så må jo opp, men trenger ikke vekkerklokke mer og det er deilig[8D][:D] Men nå er det ikke lenge igjen til en deilig langhelg med masse god mat og hygge med familien, det ser jeg fram til[:)]

langhelg ja :) blir deilig :)

jeg har enda ikke kommet meg ut av senga.. åhh. .det er så godt å bare ligge her og vite at der ingenting jeg skulle ha gjort :P

etter middag i dag skal vi til byen å kjøpe bursdagsgave til fadderbarnet vårt og en bryllupsgave til foreldrene hennes :)

og ingen planer resten av dagen. tror jeg skal prøve meg på en bitteliten gåtur i dag, er så sinnsykt fint vær her :D :D

Back
Topp