Onsdag, folkens!

lenemor

Forumet er livet
Og her startet dagen på - ja, nesten verste tenkelige måte... hylskrik klokka fem om morgenen.... og oppi senga finner jeg lillebror liggende i en pøl av bæsj (beklager til dere som er litt fintfølende nå) - det var trekt helt opp til brystet, og ut gjennom bleie og pysj, han var helt innsausa, og hylskreik. Fikk vasket av han det verste i vasken, på med ny bleie, og så la vi oss i gjestesenga. .han sov i en halvtime før han bestemte at det var dagen.... så da tok vi en dusj sammen for å fjerne all bæsj. Har blitt noen bleier siden også - tre hittil, og selv om han er i godt humør så er han full av utslett på magen og hveser og piper når han puster, så jeg må nok ringe legevakta - igjen

Ja, ingen planer for dagen, annet enn å være sykepleier

Hva gjør dere?

Vi lå lenge i dag, ungene kom i senga mi og vi lå og pratet og kosa oss... (og endel surmuling etter tur på de små). Ellers er jeg (og mine menn [8D]) hovedoppslag på nearadio.no, og intervjuet med meg ble nettopp sendt, så dette er den store dagen for meg her i Selbu[8D] (skal også intervjues i avisa, men det blir ikke før senere, han som skal gjøre det er på ferie). Nå er ikke jeg veldig pr-kåt altså, dette er pålagt fra sjefen[&:] men vi har gjort et stort arbeid, og da er det viktig å bruke det for alt det er verdt[:)]

Ellers har vi planer om å dra på biblioteket, låne med oss noen filmer som vi kan ha med til kr.sund, der har vi ikke mediapc eller pvr-opptakene våre[8D] Kanskje blir det en cafe-tur også[:D] Så er det svømming i ettermiddag, og noe husarbeid om jeg orker[8D]

ha en fin dag alle[:D]

Uff, stakkars lille August, håper han blir frisk raskt og at det ikke smitter videre!

Jeg droppa siste forelesning i dag.. har fortsatt så vondt i halebeinet og i går måtte jeg dra hjem etter en time. i dag skal jeg på jobbintervju halv 1 så jeg fant ut at det var best å prioritere det. Litt spent på om jeg får jobb eller om det i det hele tatt er en jobb jeg VIL ha.. men jeg får komme tilbake til det etterpå[;)]

Ellers er det dansing i ettermiddag for storesøster og så er ettermiddagen nesten over egentlig. Jeg har ikke tenkt å legge flere planer i alle fall, for jeg må ta ting litt som de kommer når det gjør så vondt. "skuffende" nok så har jeg ikke vondt i musklene etter å ha gått på ski[8|] jeg er rimelig dårlig trent, så jeg hadde forventet skikkelig stive og støle muskler denne uka..

Så bør jeg vel begynne å pakke litt til helga om vi skal ta turen i campingvogna da, men mulig det blir utsatt noen dager, og da har jeg jo goood tid[8D]

Ha en fin-fin onsdag dere!

Vi har vært hos legen, og han konkluderte med at det er virus... både som forårsaker utslettet og at han har virus på luftveiene også.. sannsynligvis. Siden vi har en vill historie med omgangssyke i huset vårt i vinter fikk vi med rør til avføringsprøve på lillebror også (jeg leverte jo i forrige uke), og så skal vi bare se an.

Han ligger og sover i vogna, og har sovet i to og en halv time nå, så jeg har fått lagt på rent på senga hans og lest ut boka mi ute i sola... det var deilig, men fremdeles litt kaldt

God kveld!

Rasmus og jeg har besøkt mamma på sykehuset.. Hun er flyttet til Rehabiliteringen, og det er deilig! Vi var med på første økt med fysioterapeut, og hun er så flink! Litt trøbbel med balansen bare, men det kommer seg nok ganske fort..

Bertine har vært på hallidrett, og mannen spyr nok snart.. Han føler seg ihvertfall dårlig..[:'(]

Så dette blir spennende![8D]

Back
Topp