Onsdag - det er onsdag!

lenemor

Forumet er livet
Og uka er halveis over allerede - skal si det går fort. Her startet dagen litt før seks (som vanlig). Nå har jeg benket meg med kaffe og pc mens G leverer Johanna i barnehagen - August sover ute i vogna. Jeg skal til legen i dag - bestilte time for tre uker siden for et par vondter som ikke gjør vondt lenger, men jeg skal dra allikevel - har da alltids litt å ta opp med han.

I går hadde jeg storopprydding i bokhyllene mine, og la ut over hundre bøker for salg på Finn - er spent på om jeg får noe respons.... hadde vært deilig å bli kvitt dem altså. Så i dag skal jeg sortere det jeg har beholdt (som er flere hundre - her er ikke tomt nei), og få tørket støv i hyllene (og så skal jeg fikse den ene bokhylla på rommet vårt hvor bøkene detter ut på baksiden - må få spikret på en list bak)

Ellers har jeg ingen planer - og det passer meg bra, det er grått og trist ute, og jeg er litt sjaber om dagen - kanskje fordi den berømte tanta har dristet seg på besøk for første gang på halvannet år?

Mårnings!

Da er jeg på jobb. har et renn av elever som skal levere og låne bøker. Og som er pliktoppfyllende og vil sjekke om de har bøker som de ikke har levert. Godt å få orden før sommeren.

Ellers skal jeg sjaue og bære og ordne på arbeidsrommet vårt. Vi skal ha plass til en del lærere som kommer opp til oss fra barnetrinnet, og da må jeg ordne litt i rotet vårt.

Det er litt smågrått ute, men ser ut som om det kan bli fint etterhvert. Håper det sånn at vi kan være ute å leke i ettermiddag.

I kveld skal jeg trene litt tror jeg. Får se om det blir ute eller inne....trenger en økt i allefall!

lenemor: så lurt å legge ut bøkene på Finn. Vi har syke mengder bøker. Men jeg synes det er så vanskelig å kvitte seg med dem...men må vel også ta et raid etterhvert.

Jeg er såååå trøtt[&o], for Mina har vært så urolig i natt. Så hun sov hos meg og skal ligge helt INNTIL meg og jeg klarer ikke å sove sånn. Jeg har prøvd å dytte henne forsiktig inn mot veggen og så ligger hun der litt, før hun er inntil meg igjen.

Her har det vært trass fra hun lukket opp øynene til vi skulle gå til barnehagen[:@] Tolmodigheten min er ikke veldig stor, når jeg sover dårlig om natta[:-] Det har vært alt fra å løpe unna når hun skulle bade, ikke skulle hun føne håret, ikke ha bleie på, ikke de klærne, ikke ditt og ikke datt[:'(]

Nå er hun levert i bhg, så skal jeg pakke litt. For vi reiser til Oslo idag og blir til fredagen. I morgen skal vi på møte i den nye barnehagen hennes med ped leder og PPT, så det blir spennende. Og senere på dagen er det informasjonsmøte for alle nye foreldre og barn. Så tar vi toget hjem igjen på fredag. Vi skal sove hos mamma og broren min. Mina gleder seg masse[:D]

I dag har Solveig hatt fri fra bhg! hun skulle på besøksdag i den ny bhg.

Så vi hadde lat morgen! Herlig... Aslak var veldig urolig i natt så det var godt å ta det rolig på morgenen. Vi våknet av at Solveig ropte fra badet rundt kl 6 at hun var ferdig! Vi vekket ikke i natt for å gå på do, så hun har da fikset ting selv! Er så glad for at det går så fint! Det ble litt vasking i begynnelsen men nå er det nok gått seg til!

Vi var å handlet før kl 9 i dag! Snakk om å være effektive til tross for lat morgen! hehe Får gjort mye når det er vi som må vekke hanen! Har noen kjempe morgenfugler her uten å vite hvor det kommer fra! [8D]

Mannen jobbet halv dag i dag for å bli med Solveig i bhg. Aslak sov godt og lenge så jeg fikk meg en time på sofaen!
Nå har vi grillet. Spiste inne for å hvile øyner og hode! Ungene leker ute med mannen på plenen, mens jeg sitter inne! Kom på at jeg har glemt å få time til å ta en allergitest! Svir og klør i øynene.. ikke greit å være ute med nyslått gress da.

Nå har jeg offisielt SOMMERFERIE!!!!
Bacheloroppgaven ble levert litt over kl 13 i dag så nå skal hodet på plass og forhåpentligvis kommer den gamle meg til syne snart! Vi feiret med en is ute i dag og snuppa var meget fornøyd med at mamma endelig skal være hjemme på ettermiddagene[:D]

Ellers er planen fremover å få tatt igjen litt søvn for det er det lite av når man sitter på skolen nesten døgnet rundt. Så nå håper jeg på sommer og sol og kanskje noen rolige stunder så jeg får lest meg litt opp på hva som skjer her inne for tiden![:D]

Gratulerer med levert oppgave Mibah!!! [:D]

[:)]Gratulerer Mibah, det var nok deilig ja! Da kan du ta deg en velfortjent ferie

Back
Topp