Onsdag 9.april

Så flotte bilder Anita :-) Liana er virkelig et sjarmtroll hehe. De smoothiene har jeg aldri sett,hvor er de kjøpt? :-)
Kos å se frost kan jeg tenke meg hehe...
Godt Liana er frisk igjen :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Takker :D hehe.. hun er et lurt sjarmtroll ja :D;) hihi.. de smoothiene kjøper jeg på Meny :) vet ikke om andre butikker selger "Jippi-produkter"..

Hehe frost var nok gøy ja :) men hun var sliten etter barnehage og besøk :P vi skal nok se den imårra :D fin film:rolleyes:

Bruker deres tåteflasker ennå?
Har akkurat sluttet med det til W og M nå for noen dager siden. De har mildt sagt vært besatte haha... Mina får kun hvis hun våkner på natten...
Det gikk forresten veldig fint :-)

Tok alle flaskene i en pose og sa at nå skal vi gi det til kattepusen(nabokatten),så da må dere si hadet. De bare vinket og smilte hehe... trodde det skulle bli DET helvete :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha for en heldig kattepus da :P haha.. så godt det gikk så bra:) her bruker Liana flaske kun til mme som hun får om morgen før barnehage, og på kvelden til kveldsmaten.. ellers har hun bare drikkeflasker med vann.. og bruker smokk om hun er furtete :P Emira sluttet med tåteflasker så fort hun ikke ville ha mme lenger :)

Bruker deres tåteflasker ennå?
Har akkurat sluttet med det til W og M nå for noen dager siden. De har mildt sagt vært besatte haha... Mina får kun hvis hun våkner på natten...
Det gikk forresten veldig fint :-)

Tok alle flaskene i en pose og sa at nå skal vi gi det til kattepusen(nabokatten),så da må dere si hadet. De bare vinket og smilte hehe... trodde det skulle bli DET helvete :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hehe, ja, vi bruker flasker vi da men kun til mme og vann på natta. Hermine får mme morgen og kveld og det skal hun ha til vi kan teste ut kumelk som drikkemelk ved 2 år. Men hun er på ingen måte avhengig av flaske, er kun kos i senga om morran og før legging om kvelden.
Her er smokken et større avhengighetsproblem :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, ja, vi bruker flasker vi da men kun til mme og vann på natta. Hermine får mme morgen og kveld og det skal hun ha til vi kan teste ut kumelk som drikkemelk ved 2 år. Men hun er på ingen måte avhengig av flaske, er kun kos i senga om morran og før legging om kvelden.
Her er smokken et større avhengighetsproblem :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som her da :P

Back
Topp