Onsdag 9.april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Bra natt her, så da tåler jeg litt tidlig morgen :-p
I dag er det påskelunch på barnetreffen, vi skal ha med litt mat hver :) har smurt noen speltlomper jeg skal ha med!
Ellers skal T bli med fetteren hjem og ta følge til bursdag som vi skal hente i senere.

Surfer mobilt!

Så koselig med påskelunsj :D

God morgen :)
Jeg er alene med Liana og Leoh! Har fått gitt dem flaske, stelt Leoh (eller Liam, som Liana kaller han:P ), og nå bader jeg snuppis :) etter det blir det frokost! Alle barna har sovet gjennom hele natten, og det var godt:D Emira skal bli med en venninne hjem fra bhgen idag.. Merkelig for oss alle :P hehe..en del av meg vil ikke gi slipp på den 4år gamle babyen:eek::P haha..

Ønsker dere en fin dag, snupper <3

Inatt fødet søsteren til sambo en jente :D :D :D

Produktiv formiddag når Lillebror sovner 9.30 i vogna :-p
Stakk innom søs og leverte bursdagsklær til T til senere og fikk slått av en prat :)
Gikk videre til byen og handlet garn til vesten til Lillebror!
Nå er vi på barnetreffen, men han sover ute i vogna enda. Rart han er så trøtt da han sov hele natten!?
Jaja. Da blir han ferdig med sovingen før lek og lunch :)

Surfer mobilt!

Genialt :-)
Tipper hun vil kose seg på besøk senere :)

Surfer mobilt!

Ja får håpe det :) hun har vært litt frem og tilbake om hun vil være dem med hjem.. mammadalt vettu:rolleyes:;) hehe.. men blir nok gøy..hun har ikke vært hos dem før :)

Produktiv formiddag når Lillebror sovner 9.30 i vogna :-p
Stakk innom søs og leverte bursdagsklær til T til senere og fikk slått av en prat :)
Nå er vi på barnetreffen, men han sover ute i vogna enda. Rart han er så trøtt da han sov hele natten!?

Surfer mobilt!

Søvn avler søvn? :P hehe.. unger er litt merkelige sånn..men da kan du nok forventene en uthvilt og fornøyd liten gutt ;):D

Hallo!
Urolig natt her, Hermine sutrer og klager fra i 04-tida til morras om dagen :confused: Aner ikke hva som plager henne, men når hun får ligge klint inntil meg så blir hun rolig...lurer på om hun drømmer eller noe sånt.
Leveringa gikk iallfall bedre idag. Det er deilig påskevær med +3-4 grader og soool. Sa til bhg at de må bruke vårdressen på Hermine nå, for hun var søkksvett i dundressen i går, selv om hun kun hadde body og strømpebukse under :D Herlig!!!

Jeg har vært på Dinosaurskole i et klasserom idag sammen med 6-7 åringer, bare for å observere :) Det er kurs i sosiale ferdigheter, problemløsning og vennskap ;)

Nå sitter jeg på en tom lesesal og ser ut på sola, og vil egentlig bare ut :P Skal i bursdag til svigersøs etterpå, så skal hente Hermine litt tidlig og så spiser vi middag der :) Mannen jobber seeeeint hver dag, så han ser vi kun på morran! Menmen, det blir penger av det da :P

Produktiv formiddag når Lillebror sovner 9.30 i vogna :p

Surfer mobilt!
Imponert over sovehjertet til den gutten altså, men han tar kanskje igjen for tidlige morgener? :p
Hermine sover sjeldent noe lengre enn 1.5 timer på dagen hun ;)

er forresten ganske så stolt for nå har jeg gått ned 12.5kg siden juli 2013 :D Og alle buksene mine sitter løst på, joggebuksa faller bare av :D
Du er flink :-)

Surfer mobilt!

Hallo!
Urolig natt her, Hermine sutrer og klager fra i 04-tida til morras om dagen :confused: Aner ikke hva som plager henne, men når hun får ligge klint inntil meg så blir hun rolig...lurer på om hun drømmer eller noe sånt.
Leveringa gikk iallfall bedre idag. Det er deilig påskevær med +3-4 grader og soool. Sa til bhg at de må bruke vårdressen på Hermine nå, for hun var søkksvett i dundressen i går, selv om hun kun hadde body og strømpebukse under :D Herlig!!!

Jeg har vært på Dinosaurskole i et klasserom idag sammen med 6-7 åringer, bare for å observere :) Det er kurs i sosiale ferdigheter, problemløsning og vennskap ;)

Nå sitter jeg på en tom lesesal og ser ut på sola, og vil egentlig bare ut :P Skal i bursdag til svigersøs etterpå, så skal hente Hermine litt tidlig og så spiser vi middag der :) Mannen jobber seeeeint hver dag, så han ser vi kun på morran! Menmen, det blir penger av det da :P

Hmm..kansje det har noe å gjøre med "utryggheten"? Eller kansje hun driver å drømmer noe som virker litt skummelt og forveksler det med virkeligheten? :confused:

Kos dere hos svigersøs idag :D

Så fine støvler! Ser ut til å være akkurat det samme som DocBoots ;)

Så flink du er som har begge barna hjemme alene da :D

Og gratulerer som tante ;)

Ah okey :D ja jeg syns dem så både gode ut og kjekke med at de ikke er så åpne rundt leggen :) kaaaansje hun ikke blir så fort våt:P

Hehe og det har gått overraskende rolig for seg idag :D begge har vært fornøyde og ikke klengete! Så da funker det;) hehe..

Takk :) gleder meg til å hilse på babyen:rolleyes: men det skjer nok ikke heeelt enda, for dem bor 2,5 t unna!

er forresten ganske så stolt for nå har jeg gått ned 12.5kg siden juli 2013 :D Og alle buksene mine sitter løst på, joggebuksa faller bare av :D

Det er jo kjempe bra! :D så flink du er! *klappe-klappe*

Hmm..kansje det har noe å gjøre med "utryggheten"? Eller kansje hun driver å drømmer noe som virker litt skummelt og forveksler det med virkeligheten? :confused:

Kos dere hos svigersøs idag :D
ja, det kan hende at det er en sammenheng! Er iallfall slitsomt, føler meg som en zombie :P

ja, det kan hende at det er en sammenheng! Er iallfall slitsomt, føler meg som en zombie :P

Tviler ikke :( er slitsomt når nettene (og dagene) er sånn over lengre tid!

Imponert over sovehjertet til den gutten altså, men han tar kanskje igjen for tidlige morgener? :p
Hermine sover sjeldent noe lengre enn 1.5 timer på dagen hun ;)
Han sov bare litt over en time og når det ble så tidlig dupp spørs det om det holder. Men han kan holde fint på en time når den blir senere på dagen og altså :)

Surfer mobilt!

Back
Topp