Onsdag 6.oktober

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her blåser det skikkelig i dag. Blir nok mye innekos utover dagen. Men først skal vi på trening! Etterpå må jeg nok innom legekontoret og tigge meg til time, enten i dag eller i morgen. Øyekatarren blir liksom ikke bedre av seg selv. Kanskje jeg samtidig nevner betennelsa i leggene igjen også, når jeg først er der liksom...

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen.

Jeg og Leah sto opp kl 07.50 og har spist frokost. nå ligge ho på gulve å leker å roper og mamma sitter på sofan under pledd. seinere i dagg må jeg ta å rydde litt huset og sette klær på vask. inne er de varmt og godt ute er det helt annet vær, blåser skikkelig venter bare på det skal begynne å regne enda ute. så jeg og Leah skal bare kose oss hjemme i dag og kanskje ho begynner å lære krabbe[:)]

Phillip er i bhg og samboern er på jobb, dem to kommer hjem kl 15.45.

god morgen eller god formiddag passer vel bedre[:)]

idag ble jeg vekka av snuppa 6.30 så da fikk hu mat og bleie og sovna igjen i senga si... kl 07 våkna Aron og kom inn til oss da sov vi videre til kl 9[:)] deilig[:)] vesla sov en 1 1/2 time lenger.... så nå har hun fått mat og ligger å koser seg i vugga si.... Min kjære har kjørt Aron i bhg.... så nå sitter a mor bare å slapper av i sofaen...

her er planen i heimen idag å kose seg og slappe av[:D] mulig en tur på hs for å veie vesla.....

MammatilLillesnuppa: ikke lenge igjen til du er 2 barns mor nå da[:)] grattis med 39 uker[;)]

God formiddag!

Var oppe m mini før kl 05...FLOTT! Så hun sovnet på vei til barnehagen i dag. Også FLOTT!

På jobb nå, men skal møte ei venninne til lunsj. Og det er faktisk FLOTT! [:)]

Ha en FLOTT dag videre alle

God bedring til Skrållan og MiCri-samt lykke til på examen!

Mamman til LS- Sender deg fødestøv!!!

Back
Topp