Onsdag 6.oktober

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her blåser det skikkelig i dag. Blir nok mye innekos utover dagen. Men først skal vi på trening! Etterpå må jeg nok innom legekontoret og tigge meg til time, enten i dag eller i morgen. Øyekatarren blir liksom ikke bedre av seg selv. Kanskje jeg samtidig nevner betennelsa i leggene igjen også, når jeg først er der liksom...

Seee på nye Ida-tickeren da! 5 år er det neste, guri meg, så store ungene våre blir... [&o][:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Flink du er Mandy[:D]

Skrålland: Ja syns tiden går fort jeg [&o] Snart skolealder og slike ting

Her har vi skikkelig møkkavær i dag[:@][:@][:@] Men ungene er i barnehagen og jeg har hatt skikkelig hardtrening. Helt på slutten av treninga gikk brannalarmen..Så ut måtte vi i dette sure været....Brrrrrrrrrrr det var kaldt å stå ute i dette drittværet når du er skikkelig svett altså..Men det var heldigvis bare øvelse men masse røyk da

Nå sitter jeg her da og lurer på hva jeg skal finne på...Vet jeg må rydde/vaske klær og div andre kjedelige ting...SUKK

Og ja jeg så Jillian michaels på fem i går..konge

I dag for 4 år siden satt jeg på barsel med verdens fineste jente, som valgte å komme på termin! [8D] Begge mine er født på termin forresten, overtid anser vi bare som tull! [8D]

I dag har ungene vært slitsomme. Sure og trøtte tydeligvis, særlig Ida. Nå gleder jeg meg til de skal legge seg! [:)]

Sløøøøøøøøøøøøøve på sofaen[:)] Jobbet i mange timer i dag, laget middag og lagt sjefen. Fint lite spennende som har skjedd i dag merker jeg. Tror nesten jeg sovnet på sofaen under Hotel Cæsar også, og det er ugunstig for natte søvnen min....

Fiiiiiin dag! [:)]
Vært på kontroll på Radium Hospitalet og alt så veldig bra ut. Har nå fått klarsignal på å kunne gå uten krykker og trenne litt hardere hos fysioterapaut. [:)] Fine greier! Men han sa at denne tilstanden min er like sjelden som å vinne i lotto. Typisk meg å få en sjelden sykdom i stede for lottogevinst. [8|][;)]

Også ser det ut som bilen vår endelig er kurert etter to år med problemer! Nice.

Og de søte små er begge inne i en god periode. Hannah er ikke så trassig og Sivert sover hele natta. Stakkars lillegutt har slitt litt med tenner og har derfor vært masse våken om natta og drit sur hele dagen.... Men nå er det bra, blide gode gutten er tilbake.[:)]

I tillegg så fikk vi ny verdivurdering på boligen vår som var så høy at vi faktisk kan låne 325 000 til ny bil UTEN at lånet går over grensen for laveste rente! Juhuuuuu![:D] Boligen har steget med 700 000 siden vi flyttet inn for 4 år siden. [:)]

Suki: Hvordan går det med svigerfaren din?
Mandy: Flink å trene gitt![:)]

Da har jeg kjapt svidd av masse penger på veggdekor til begge barnerommene, og kjøpt billetter til Puttipluttipott i Oslo Spektrum i desember. Godt det er lønning til uken igjen[:)]

Back
Topp