onsdag 5.mai:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

jadda, her er det fremedeles snø[:@] hva er dette for noe tull da??? nå fortjener vi virkelig sol og mer varme.

jeg er fremdeles forkjøla så prøve å ta det litt med ro i dag, men noe må jeg vel gjøre. var på sykehuset i går, blir operasjon etterhvert. nå i vår eller til høsten, jeg gruer meg litt for man kan faktisk bli litt skjev i ansiktet av det..[8|] men uansett så er det nok verdt det.

ha en finfin onsdag[:)]

God morgen! [:)]

Skal snart på trening, er så sinnsykt stiv og støl etter mandagens og gårdagens trening, så blir bare styrketrening for meg selv i dag. Greit å ta det i mitt eget tempo! [:)]
Ute er det grått, og inne koser ungene seg med dukkene sine. Tobias ligger på gulvet med si, de skal visst sove, for han sier "hysj hysj!" [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

MaRtE: huff da! [&:] håper du slipper å bli skjeiv da! [&:]

Har ikke fått med meg dette jeg Marte, hva er det du skal opereres for?

Jeg har allerede rukket å gjøre mye på to do listen min i dag. Kunne godt remset opp, men tror det er særdeles uinteressant for dere.[8D] Nå skal jeg drikke opp kaffen og så er det ut av huset og gjøre resten[:D][:D] 

I dag skal det støpes platting utenfor her, det går fremdeles i full fart med hagen[:D]

jeg har 2 kuler på halsen, ved øret. den ene er ganske stor, men helldigvis godartet. men etter hva jeg skjønte var det lurt å ta den bort før den ble ondartet så da gjør vi det. ligger ved noen nerver så tror det er mulighet for å bli skjev. sto det på papiret jeg fikk med, kom ikke på å spørre. var så satt ut av hele situasjonen ¨så spurte om ingenting. kjenner jeg gruer meg litt, men helldigvis en stund til enda.

nå skal jeg til ei venninne å gå tur! snakkes!

Jeg har vært hos legen, trent spinning og tatt sol + vært på apoteket. Nå skal jeg spise, lese til eksamen, en tur å ordne noe på skolen, levere timeliste for gårsdagens ekstra jobbing, på NAV, kjøpe kjole og sko til konfirmasjon - og ja det var vel det.... Så middag hos pappa i femtiden[:)][:)] Må rekke mye når jeg først har fri liksom....

Og nå støvsguer den helvets nabokjerringa i gangen igjen. Hun gjør det mange ganger om dagen altså, og skriker i gangen både hun og ungene[>:][:@] Også klager hun på at ingen andre enn henne vasker trappa[:@] Tro du meg at jeg vasker ikke den trappa før hun begynner å gjøre noe i hagen, plukke opp sin egensøppel, klippe gresset og måke snø!!!![>:]

mandy: sender et busslast med klemmer nordover til deg!!

Jeg har trent, og nå sitter ungene og spiser lunsj. De er trassete og sutrete i dag og, særlig minstemann. Blir nok en herrrrlig dag da! I kveld skal Ida, svigers og sambo på o-løp, mulig Minstefjerten skal få bli med han og, så tar a mor seg en "ferie" hjemme alene i mens! Fordi jeg fortjener det!!

Usj, MaRtE... Håper alt går fint uten at de treffer nervene.

Nuppen: Lykke til på MR, håper mini blir frisk![:)]

Mandy: Maaaaaaaaaaaaaange klemmer sendes[:)] Usj så utrolig kjipt[&o]

Shoppis; hehehe... herlig morgengretten du er om kvelden da[8D][:D]

Jejeje... her er jeg ferdig med biopsien[&:] Ingen kul opplevelse, men greit å være ferdig med... Nå er det bare EN mnd å vente på prøvesvarene!![:'(][:(]

Jaja.. ute er det sol, og inne sitter jeg og leser til eksamen[8|]

sender en klem til alle som trenger det jeg[:)]

Da er alle ærend unnagjort så nå gjenstår det lesing[>:] Jeg har soppet to kjoler. EN hvit til konfimasjon og "den lille sorte" til København tur med jobben. Et par sko, div strømpisser, nye innesko til bhg til sjefen. Og pyntestæsj til stua. Svidd mange kroner igjen[:D][:D]

looney - din sopp[:D][8D]

Hjemom en liten tur før vi skal til mor og spise komle, gleder meg til det! 30 days DVDen kom ikke i posten i dag heller, håper den kommer snart for jeg og har lyst til å begynne å trene.

Haha, jeg har jobba meg ihjel! [8D] 16.15 ringte sjefen, hun stod fast i trafikken, og lurte på om jeg kunne jobbe 17-18! [8D] Så det har jeg nå gjort, og nå blir det sen middag på en utsultet Skrållis. Sambo og ungene er på o-løp, koselig for dem det, og for meg som er HOME ALONE!! [:D][:D]

Jeg trenger hjelp! Jeg så en kjendis i dag tror jeg, men finner ikke ut hvem det er[>:][:D] Dette var på biltema på sandnes, men jeg forbinder henne med Trondheim eller nordover.... Trodde det var farmen, men fant henne ikke på deltakerlisten der. Hun hadde blondt/brunt hår, slank, minner meg litt om hun med en fot som var med på et turprogram....Finner dere ut hvem det er er dere flinke!!!!

Effektivt med omgangsyke gitt, har gått ned litt over 7 kilo på to uker..
Ikke akkurat den rette veien å gå, men jeg får ikke i meg noe mat lenger..

ORIGINAL: MaRtE:)

looney - din sopp[:D][8D]

ORIGINAL: McMor

Jeg trenger hjelp! Jeg så en kjendis i dag tror jeg, men finner ikke ut hvem det er[>:][:D] Dette var på biltema på sandnes, men jeg forbinder henne med Trondheim eller nordover.... Trodde det var farmen, men fant henne ikke på deltakerlisten der. Hun hadde blondt/brunt hår, slank, minner meg litt om hun med en fot som var med på et turprogram....Finner dere ut hvem det er er dere flinke!!!!

Tenker du på det Lars Monsen programmet??

http://blogg.nrk.no/ingengrenser/bio-siv

Hjemme fra middag hos pappa[:)] Koselig det som alltid. Pappa og N var ute en tur og spilte fotball og det synes lille-sjef er stas vøttø. Nå stakk gubben til en kompis med lovet å ikke bli sen. Looney har nemlig lyst på

Jeg bør lese skole men sitter trolig heller her....[X(]

Back
Topp