onsdag 5 januar

Looney

Forumet er livet
VIP
N er syk

Våknet nå og hyyyyyyyylte pga vondt i pannen, og har begynnende krupp anfall igjen[&o] Da blir det nok en morsom natt.

du er en skikkelig natterangler, suki[:D] håper dere ikke er våkne enda.

god bedring til N, looney[:)] det som er bra med at han er syk nå, er at han da sikkert holder seg frisk til babyn kommer[:)]

mårnings!

her er bare vi jentene hjemme, så sovet litt dårlig i natt, men bedre enn forventet. guttaboys er hos svigerfar, de har ligget over og i dag skal bmw'n på service der. skulle dit i jula, men da kasta de opp og vi ville ikke dit, så da tar de igjen det litt nå da.

i dag er planen å slappe av og gå tur.

ha en fin dag!

Huff, masse god bedring til N!
Håper jentene sover litt lengre enn vanlig i dag også suki [:)]

God morgen! [:)]

Fikk ikke sove med en gang i går, det var visst litt viktig å ligge anspent og tenke og gruble over Osloturen, typ "hva må jeg ha med", "hvordan vil ungene oppføre seg på fly og tog og i det hele tatt" osv... Og da jeg endelig sovna, så måtte jeg jo så klart drømme en drøm som varte omtrent hele natta, en grusom drøm om drap og elendigheter. Litt sliten i dag, kan man si!
Tar med meg smågullene på trening kl 9, blir bare styrke i salen for meg selv i dag. Men det må jo til innimellom det også! [:)] Etterpå blir det en kjapp butikktur, før vi skal hjem igjen. Lurer på om Tobias vil sove dupp i dag jeg...
Kl 16 skal jeg på jobb, jobber heeeeelt til kl 19. Kan egentlig ikke jobbe lengre da, siden jeg må legge ungene selv (barnevakten har aldri lagt ungene, og de er litt vanskelige å legge for tiden, så det var greit for sjefen at jeg dro kl 19). Kl 20.15 skal jeg se Jordmødrene på NRK1, og etter det blir det vel bare å henge her før jeg kryper til køys.

Ha en fin fin vinterdag frøkner og fruer! [:)]

Shitty form i dag jeg[:o][:o][:o][:o][:o][X(]

N sovnet igjen i natt og sov rolig til kl halv åtte. Han er tungpustet, men ellers fin i formen. Så da fikk han noen timer i bhg så mor får slappet av litt. Han synes selv det var greit[:)]

Jeg selv trodde jeg skule besvime på vei til bhg og i butikken etterpå. Ikke hadde jeg fått i meg noe næring i dag heller, ikke før nå. Så det gjorde det vel ikke noe bedre. Kjenner kroppen er skikkelig sliten nå, og nå vil jeg ikke være gravid mer[>:][&o]

Samboeren er fortsatt dødssyk, og sover enda.

Jeg får koselig besøk av ei venninne i tolv ett tiden, og da skal vi spise lunsj. Tenkte lage tacobaguetter med salat til jeg.

Egentlig er planene midag hos en kamerat i kveld for hele familien, men vi får se hva vi orker.

er trøtt jeg.
La meg seint siden jeg har hatt problemer med å sovne.
Sto opp til at vekta var 0,7 høyere enn mandag. Liker ikke..............altså jeg vet at det kan variere mye på få dager. Men liker ikke.....
Så no skal jeg straks komme meg på trening og få etterlengtet behandling til fysio.
Er avhengig av å gå fast til henne hver uke for å fungere. Så jula har ikke vært god...............

Shoppis: Ja, ungene er 50 % i bhg, jeg jobber jo bare ettermiddager uansett, og jobber ikke så mye, så da ble det en løsning vi er fornøyde med alle tre [:)]
fruen: de 700 grammene forsvinner nok fort, jeg har plutselig på 3 dager gått ned 1 kg, hehe. Mye vann vil jeg tro!

Snill storesøster det Shoppis[:)]

Ellers lite å melde herfra, skjer igrunn ingenting[:D]

Shoppis: denne torsdagen da? For i såfall håper jeg du har rett[:)][:)]

Sliten, sliten og atter sliten. Føler det blir mye syting om dette[&o] Nå har jeg fått gubben til å gjøre noe fornuftig her hjemme mens jeg sitter her. Og mamma har tilbydt seg å komme i helgen for å  hjelpe med litt husvask. Tror hun skal få lov til akkurat det ja[:)] Jeg får nemlig ikke ro i ræva eller slappet av dersom huset ikke er strøkent. SÅ om gubben støvsuger og mamma vasker kan jeg slappe av...

Ble ingen venninne lunsj da min vennine ble forsinket pga at hun hjelper mammaen sin med flytting. Dermed utsatte vi det til uken for da blir det ikke stress for noen av oss. Helt greit i dag pga formen min.

Samboeren spurte pent om jeg orker dra på middagsbesøk, og det orker jeg for da slipper nemlig jeg å lage middag[:)] Dessuten har N sååå lyst til å dra på det middagsbesøket, så da gjør vi det.

N spurte meg i morges om: "hvorfor vi voksne alltid må bestemme alt?" Tja si det[8|] Jeg sa at da vi var barn fikk ikke vi bestemme alt, og når N er voksen kan han bestemme masse mer. Tror han synes dette med at jeg bestemmer er fryktelig urettferdig gitt[:D]

I bilen til bhg presterte han å klage på at det var for KORT kjørevei til bhg. Før vi flyttet og byttet bhg var det for LANG kjørevei. Ikke så lett å få han fornøyd heller...ikke fikk jeg noe svar da jeg spurte han hvor lang kjørevei han kunne tenke seg heller.....

da er jeg ferdig trent.
Hadde ikke lyst idag, men var greit etterpå.
Fysio er så imponert over meg. Og det liker jeg å høre.
Lurer på om jeg skal høre med pappa om han vil sponse 3T på meg. Han har sagt det før iallefall.............

Å herreguuuud, så nais! Tobias har sovet dupp i dag! [:D][:D][:D][:D] Nå er han den blide koselige herlige fantastiske gutten min som jeg kjenner, og ikke den pottsure sutregutten han var i går! Deilig! [:D]
Ungene sitter nå i sofaen og ser litt Svampebob, med hver sin smultring i handa. Mora prøver å kvitte seg med julebakst, og da må alle hjelpe til, haha.

maria har bestemt middag i dag, så da ble det pølser m/brød og lompe. til dessert ble det piano riskrem, gjett om jenta er fornøyd med å være hjemme alene med mamma[:D]

nå har vi gjort alle leksene (veldig flink i dag[:)]) så da har jeg lovet en runde med "den forsvunnede diamant".

I morgen skal Marcus ta mandlene! Håper jo selvfølgelig at det og tiden etter går bra..
Jeg har desverre ikke tid til å bli hjemme med han heller, er varetelling på jobb så jeg må være der fredag, lørdag og søndag..
Sambo tar første uka hjemme, så får vi se hvordan vi løser ting uka etter..
Han gruer seg sånn stakkars liten, men han gleder seg litt også til is og premie.

Lykke til i morgen Marcus!! Det går sikkert fint. Har ingen vonde minner fra når jeg tok mandlene hvertfall. Ikke vondt i det hele tatt, så håper det går like fint med han[:)]

ORIGINAL: McMor

Lykke til i morgen Marcus!! Det går sikkert fint. Har ingen vonde minner fra når jeg tok mandlene hvertfall. Ikke vondt i det hele tatt, så håper det går like fint med han[:)]

Jeg har bare vonde minner selv, men så var jeg godt voksen da jeg tok de.

Masse lykke til for M[:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Masse lykke til Marcus! [:)][:)]
[:)]

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: McMor

Jeg har bare vonde minner selv, men så var jeg godt voksen da jeg tok de.

Og jeg var barn, stor forskjell på det har jeg forstått. Har hørt mange voksne som sliter skikkelig etterpå. Håper alt gikk bra i dag!

Back
Topp