Onsdag 4 nov

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Skal jeg og Tomine til Oslo for da har vi time hos Lilly Bendris[:)]
Gleder meg[:)]

hvem er det?
(evt. hva er det?)

ORIGINAL: *LL*

ORIGINAL: *BV addict*

Ser dere ikke på åndenes makt jenter?[:)]

Nei!!![X(][:-]

signerer denne, jeg! [:)]

Lilli Bendris er medium.
Hun er med i åndenes makt der hun løser sakene[:)]

Trodde alle visste hvem hun var jeg, da hun har vært mye på tv og i medier[:D]

ORIGINAL: Auliana

Hva skal dere hos henne?

Hun skal "se" på Tomine.
I tillegg lurer jeg på et par andre ting[:)]

ORIGINAL: alruto

Jeg synes bare slikt er skummelt,og noe alle burde holdt seg unna...[&o]

Jeg skal ikke spørre om noe skummelt noe[:)]
Hun sier heller ikke noe som vil skremme meg.
Hun er profesjonell så hun vet nok hvordan hun skal jobbe.
Jeg syntes det er blir kjempe spennende. For meg er alt verdt å prøve av hjelp når det gjelder Tomine.

Tviler ikke på at det finns folk med evner, heller tvert i mot.
Men hadde en veeeeldig ubehagelig opplevelse da jeg, mamma og bestemor ble "sett" av en dame da jeg gikk gravid med L.[:o]
Etter det har jeg aldri sett på sånne program eller oppsøkt "sånne folk".
Så jeg er egentlig litt enig med alruto... Man birde ihvertfall være forsiktig.
Det hun damen sa til meg gjorde meg ihvertfall veldig urolig og kjemperedd veldig lenge, å det viste seg å være helt uten grunn.

Det er nettopp derfor jeg velger å gå til en profesjonell som er kjent og som har vist sine kunnskaper via tv og media.
man skal selvfølgelig være forsiktig, men jeg er kun ute etter litt hjelp, ikke at hun skal skremme meg.
Det tror jeg uasnett ikke hun gjør og jeg kan jo bare si fra om det for sikkerhet skyld før vi begynner[:)]

Jeg er ikke så skeptisk, men synes hele dama er merkelig. "Jager" ånder med en tromme og bein. Trodde jeg skulle dø av latter [:D] [8D]

ORIGINAL: *BV addict*

Tviler ikke på at det finns folk med evner, heller tvert i mot.
Men hadde en veeeeldig ubehagelig opplevelse da jeg, mamma og bestemor ble "sett" av en dame da jeg gikk gravid med L.[:o]
Etter det har jeg aldri sett på sånne program eller oppsøkt "sånne folk".
Så jeg er egentlig litt enig med alruto... Man birde ihvertfall være forsiktig.
Det hun damen sa til meg gjorde meg ihvertfall veldig urolig og kjemperedd veldig lenge, å det viste seg å være helt uten grunn.

Det er nettopp derfor jeg velger å gå til en profesjonell som er kjent og som har vist sine kunnskaper via tv og media.
man skal selvfølgelig være forsiktig, men jeg er kun ute etter litt hjelp, ikke at hun skal skremme meg.
Det tror jeg uasnett ikke hun gjør og jeg kan jo bare si fra om det for sikkerhet skyld før vi begynner[:)]

Ja, gjør det, så går det nok fint[:)]
Det var det jeg mente - at man tar forhåndsregler og er sikker på at det er flinke folk man går til.
Tror mange er veldig ukritisk og det kan nok gjøre at mange blir redde unødvendige...eller omvendt for falske forhåpninger.
Hun vi var hos har veldig godt rykte på seg. Har ikke vært på tv og sånn da, men har holdt på i mange år og har mange fornøyde "kunder".
Spurte ikke om noe skummelt heller, det bare kom med naturlig med det andre vi snakket om... Tror ikke hun mente å skremme meg heller, men jeg ble det..

Lykke til i allefall![:)]
Håper dere blir fornøyde.

Det er ikke noe særlig.
Nei, jeg ønsker ikke å gå redd ut derfra, så det må jeg bare gjøre helt klart[:)]

Spør om det samme som enaj jeg .. Er ikke bare Tomine i senutvikling? eller har du fått beskjed om at det er noe "galt" ?

Okei, skjønner!
Masse lykke til da, håper dere får svar og finner utav hva det er [;)]

Back
Topp