B
*BV addict*
Guest
Skal jeg og Tomine til Oslo for da har vi time hos Lilly Bendris[:)]
Gleder meg[:)]
Gleder meg[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Auliana
Hva skal dere hos henne?
ORIGINAL: alruto
Jeg synes bare slikt er skummelt,og noe alle burde holdt seg unna...[&o]
ORIGINAL: *LL*
Tviler ikke på at det finns folk med evner, heller tvert i mot.
Men hadde en veeeeldig ubehagelig opplevelse da jeg, mamma og bestemor ble "sett" av en dame da jeg gikk gravid med L.[:o]
Etter det har jeg aldri sett på sånne program eller oppsøkt "sånne folk".
Så jeg er egentlig litt enig med alruto... Man birde ihvertfall være forsiktig.
Det hun damen sa til meg gjorde meg ihvertfall veldig urolig og kjemperedd veldig lenge, å det viste seg å være helt uten grunn.
ORIGINAL: *BV addict*
Tviler ikke på at det finns folk med evner, heller tvert i mot.
Men hadde en veeeeldig ubehagelig opplevelse da jeg, mamma og bestemor ble "sett" av en dame da jeg gikk gravid med L.[:o]
Etter det har jeg aldri sett på sånne program eller oppsøkt "sånne folk".
Så jeg er egentlig litt enig med alruto... Man birde ihvertfall være forsiktig.
Det hun damen sa til meg gjorde meg ihvertfall veldig urolig og kjemperedd veldig lenge, å det viste seg å være helt uten grunn.
Det er nettopp derfor jeg velger å gå til en profesjonell som er kjent og som har vist sine kunnskaper via tv og media.
man skal selvfølgelig være forsiktig, men jeg er kun ute etter litt hjelp, ikke at hun skal skremme meg.
Det tror jeg uasnett ikke hun gjør og jeg kan jo bare si fra om det for sikkerhet skyld før vi begynner[:)]
Ja, gjør det, så går det nok fint[:)]
Det var det jeg mente - at man tar forhåndsregler og er sikker på at det er flinke folk man går til.
Tror mange er veldig ukritisk og det kan nok gjøre at mange blir redde unødvendige...eller omvendt for falske forhåpninger.
Hun vi var hos har veldig godt rykte på seg. Har ikke vært på tv og sånn da, men har holdt på i mange år og har mange fornøyde "kunder".
Spurte ikke om noe skummelt heller, det bare kom med naturlig med det andre vi snakket om... Tror ikke hun mente å skremme meg heller, men jeg ble det..
Lykke til i allefall![:)]
Håper dere blir fornøyde.