Onsdag 3.nov

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her sov vi til kl 7, og jeg våkna faktisk nesten smertefri! [:D] Det er utrolig deilig, særlig med tanke på at jeg i går kveld hadde så vondt at jeg omtrent døde enda litt mer på meg selv!
Jeg og mine søte smådjevler (ja, de er litt devil-like i dag, har allerede krangla med dem begge to ang. påkledning og at vi IKKE skal se på Biler) skal snart på trening. Blir Functional Moves med 71 grader nord-Gøril i dag! [:)]
Etter treninga kommer svigermor og henter ungene, de skal være med henne hjem og bake kake til i ettermiddag. Sambo har nemlig bursdag, så vi får masse besøk og skal spise nydelige kaker. Blir litt stor feiring av han i år, siden vi i fjor lå utslått med svinesjuka, hehe!

Ha en flott onsdag jenter! [:)]

God morgen! Fri i dag[:)] Lillemor er hos foreldrene mine så må snart hente henne tenkte jeg. Deilig å sove til jeg våknet av meg selv i dag, eller jeg våknet vel egentlig av at det høljet ned og blåste[8D] Usikker på hva dagen vil bringe, burde kastet meg over huset. I ettermiddag skal lillemor på koret og etterpå skal jeg besøke en venninne. Det blir koselig[:)]

Bra det går bedre med kjeften skrållan[:D]

Skrållan: godt det går bedre med munnen din[:)]
McMor: Fint vær vi har i dag[:'(]

Her er ungene i barnehagen og jeg tok en sjangs på å trene. Kjenner at jeg har vært/er syk ja..Ble jo helt tett i nesen gitt og da jeg snøt med meg så var det masse gul/grønt gørr i papiret[:'(][:'(]...Trente dem vanlige 90 minuttene mine...Men tror jeg tar en pause og ser om jeg ikke drar på trening igjen på fredag

Så nå tror jeg at jeg rydder kjøkkenet og får vasket noen klær mens jeg venter på at tiden skal gå til jeg henter jentene mine hjem igjen[:)]

Ja, jeg har trekt 2 visdomsuhyrer på mandag shoppis! [:)]

Jeg er strålende fornøyd med at det går bedre med kjeftamentet, selv om det er litt hovent og ømt enda, så er det helt klart fremgang! [:)]

Svigermor henta ungene på treninga i dag, så nå er jeg ungefri helt til selskapet i ettermiddag! [:D][:D][:D][:D] Jeg skal gå over gulvene her da, etter å ha rydda opp lekene ungene rakk å strø utover i morrest, samt bake muffins. Men det går kjapt. Ellers skal jeg bare dusje og slappe av! [:D]

Lekekjøkkenet fra Ikea er jo i tre, og det er ganske fint! [:)]
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49874533

Det er lys i kokeplatene, så de lyser rødt når ungen kokkelerer, ganske fancy [;)]

Ja ja. Da er tv nummer en hengt på veggen så gubben og ett par kompisser får sett fotball[:)] Men de har i tillegg ordnet skap på rommet til N, og fått på plass vaskemaskin og tørketrommel på vaskerommet. Nå manglet kun en slange for å koble til vaskemaskinen så kan jeg begynne på berget av klær som har hopet seg opp siden søndag.

Huset blir kjempe fint. HAr hatt masse besøk i dag og alle er meget imponert. Dere skal få se bilder når vi er ferdige med å innrede her.

Ellers har jeg hatt sykt mye å gjøre på jobb i dag, og hatt mye kjipe samtaler og møter. Kjenner det sliter på hodet. I morgen må jeg muligens jobbe overtid for å bli ajour til 6 velfortjente fridager som skal nyyyyyyytes. Jeg trenger fri nå, og det skal bli nydelig å avspassere litt[:)] Har noen av fridagene sammen med gubben slik at vi kan nyte litt kjærestetid også, for det har blitt dårlig med det i flytteprosessen[>:][X(]

Nicholas skal til pappaen i helgen, og vi skal vel ha en del  venner på gryterett og øl på lørdag. Jeg skal bruke helgen til å trene for det har jeg heller ikke hatt tid til pga flytting.

Back
Topp