Onsdag 3.nov

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her sov vi til kl 7, og jeg våkna faktisk nesten smertefri! [:D] Det er utrolig deilig, særlig med tanke på at jeg i går kveld hadde så vondt at jeg omtrent døde enda litt mer på meg selv!
Jeg og mine søte smådjevler (ja, de er litt devil-like i dag, har allerede krangla med dem begge to ang. påkledning og at vi IKKE skal se på Biler) skal snart på trening. Blir Functional Moves med 71 grader nord-Gøril i dag! [:)]
Etter treninga kommer svigermor og henter ungene, de skal være med henne hjem og bake kake til i ettermiddag. Sambo har nemlig bursdag, så vi får masse besøk og skal spise nydelige kaker. Blir litt stor feiring av han i år, siden vi i fjor lå utslått med svinesjuka, hehe!

Ha en flott onsdag jenter! [:)]

Destiny, masse lykke til på UL i dag! [:)][:)] Oppdatering KREVES!! [:D]

God morgen!
Siste sykemeldingdag idag. Regner med jeg begynner å jobbe igjen nå, har noen fine timer midt på dagen. Det er faktisk nesten sånn at jeg blir bekymret for at noe er galt siden jeg føler meg såpass bra [8D] Er det ikke det ene, så er det det andre. Gleder meg til mandag og ultralyd for faktisk å se om det er noe levende der nå... I tillegg håper jeg å få vite hvor morkaka ligger....

I dag måtte jeg vekke MAiken klokka 8!!!!!!!!!!!!!!! HVA har skjedd? Ingen tvil om at hun våkner av lyder når PEtter står opp om morgenen. Nå er han borte, og hun sover og sover. Fantastisk deilig for meg [:)]

Jeg har ingen store planer idag. Det blir vel litt rydding, må gjøre litt jobbting, og kanskje jeg får begynt å lage fotobok?! Tankte å bruke Japanfoto sin. Når jeg har hentet snuppa i barnehagen kjører vi rett til foreldrene mine. Der spiser vi middag, suser hele ettermiddagen, og jeg bader Maiken og tar på pysj der, så er det bare å putte henne i seng når vi kommer hjem. Koselig for alle parter [:)]

Ha en finfin dag jenter!

Og lykke til idag Destiny!!!!

Hei hei....
Destiny:lykke til i dag[;)]

I dag må jeg bare prøve å komme meg opp å gjøre noe,uff er helt motløs[&o] Hvor skal man ta krefter fra??
Får besøk av ei vennine med en liten baby i morgen,å jeg gleder meg[:)]Da skal jeg kose å nusse masse på lille bebisen[:D]hehe
Så da er det greit om huset ser noen lunde ut..

Ha en flotters dag[;)]

God formiddag...

Her starta dagen 0630 i dag. Var bare oppe å stelte ungene å la meg igjen. Migrenen herja, men våkna for en halv time siden og er mye bedre[:)] Får straks besøk av nabojenta og en klassekamerat.De går på medialinja å skal visstnok intervjue meg til en radioprogram oppgave de har. Etterpå lurer jeg på om jeg skal ta en tur ut,men det regner veldig så det frister lite.Men har nok godt av det + at jeg har en liten hund som hadde blitt veldig takknemlig for en tur. Så blir det litt trening hjemme etterpå...
..ellers blir det en rolig ettermiddag når ungan kommer hjem. Bare litt tv og avslappning...fint det[:D]

Svigermor henta ungene på treninga i dag, så nå er jeg ungefri helt til selskapet i ettermiddag! [:D][:D][:D][:D] Jeg skal gå over gulvene her da, etter å ha rydda opp lekene ungene rakk å strø utover i morrest, samt bake muffins. Men det går kjapt. Ellers skal jeg bare dusje og slappe av! [:D]

I dag var jeg på sykehuset på bekkenbunns sjekk og trening. Snakka med gynekologen som tok undersøkelsen av bekkenbunnen om hvordan ting gikk under fødselen til Amalie og hun henviste meg videre til sånn fødselssamtale med sykehuset. Kjente det var godt å bli tatt på alvor, og det skal bli godt å få klarhet i ting og vite hva jeg har å forholde meg til fremover.

Nå har jeg varmet opp middag fra i går til lunsj, ser litt tragisk såpeopera på tv også skal jeg hive meg i dusjen, hente Amalie, levere hun til mormor og dra på sykehuset igjen for ultralyd
Gleeeeder meg til å få se spiren vår[:)]

Hils gubben og gratulere han med dagen fra oss alle sammen Skrållan, og lykke til med kakespising[;)] Og ikke minst, nyt barnefri[:D]

Tusen takk for lykkeønskninger damer[:)]

Back
Topp