Skrållan: Ikke vært hos helsesøster ennå. Tenkt tanken, men hver gang jeg finner ut at nå skal jeg gjøre det så har han er bra soveperiode[8D] I tillegg er jeg ikke så imponert da jeg spurte om hjelp fra han var liten baby så troen er vel ikke helt der heller. Men jeg føler med hele meg at han har slitt med søvnen hele sitt liv og at det nå er å bryte ut av et mønster, noe som han til dels har gjort de siste ukene[:)] Men så kommer netter som vi hadde nå og da tester han meg fullt ut i tillegg[&:]
SillyDilly: Forstår deg og, gravid, skole og det hele. Jeg har bare vært gjennom det så lenge at nok er nok!!![;)]
tutta80: Ja har sett på slik klokke, men den er dyr!![&:] Jeg føler at han forstår hva jeg mener, men at han tester meg. Jeg får tegne en måne på en plakat og en sol på en annen å bruke hvis ikke[8D][:D]
McMor: Så flink snuppa de er da!!!!!!!!![:D][:D]
Suki: Så bra det er bedring da!!![:D] Håper hun ser at det er bedre å ha dem på etterhvert[:)]
Looney: Omgangsyken på jobb i tillegg[&o][:'(] Godt du ser så positivt på yrket[8D][;)][:D]
Jeje... mini har hatt overraskende bra dag i bhg, og har ikke sovnet. hehe... spurte om tv med en gang han kom hjem, men jeg sa nei og forklarte han hvorfor. Så her har han lekt med togbane og spilt spill med meg isteden. Og det må jo kalles superbra at han ikke protesterte mer enn litt sutring. (pleier se på tv når jeg lager middag. Da jeg er alene er det lettere når han kommer trøtt hjem enn om han bare sutrer. Er enten hjelpe meg å lage middag, men er han for sur eller trøtt blir det ofte tv[&:]) Sa at han ikke fikk se noe tv i hele dag, og det aksepterte han faktisk. Hvis det ble en natt til der han tuller, så blir det ikke tv i morgen heller. "javel", svarte han[:D] Satt her med skiven og ser på meg.."mamma jeg er trøtt!!!"[8D] Pusset tennene, og så sovnet han pinadø omtrent med tannkosten i munnen.. hehe... i dag sovnet han bokstavelig talt før han traff puten!!![:D][:D]