OnSdAg 26.JaNuAr

Her er vi oppe alle tre. Ida hoster som et uvær fremdeles, snart 2 uker etter hun begynte med Flutide. Det er vel ikke normalt? [8|] Sliten periodealenemor søker søvn! [&o]

Tar med meg kidsa og stikker på trening nå kl 9. Styrke i salen på meg i dag. Etterpå må jeg innom Interoptik, må høre om brillene mine har kommet. Ellers har vi faktisk ingen planer i dag. Tar det som det kommer!

Ha en fin dag! [:)]

Sitter her og hater[:@][:@][:@] Mannebein altså... joda.. godt han vet når han skal lukke munnen!!![>:][>:][:@][:@]

Jada, vil ikke gå i detaljer her, men han har klart å sitte meg i en ganske så kjip situasjon... Jeg vil flytte i går!!!!!!![&o][:@][>:]

Jupp, jupp... utenom det er mini herlig og skolen bra. I tillegg skal jeg på visning i dag og etter det jeg har hørt er det mulig at jeg kan få den... så... ser et lite lys i det fjerne!!![8D][:)]

Håper du får den Delia, fortjener du!!!![:)][:)][:)]

Hei og hopp[:)]
Unga er levert i bhg, og jeg er på jobb..... selv om jeg egentlig er syk[X(] tror det er infulensa, feber og kropp som verker..... får vel bare holde ut dagen. Kjæresten kom i dag tidlig og lagde frokost med egg og bacon og jeg er egentlig uthvilt.... sov litt på sofaen i går, og la meg igjenn kl 21 og sov til 7 i dag[:)][:)]
Ellers er det 18 minus ute og sola på vei opp

Ha en fin dag jenter[:)][:)]

ny rekord på vekta idag. Deilig!
klarer ikke å nå målet om 17kg på et år, men er ikke langt unna.

no skal jeg snart på shopping igjen. Skal ta meg en tur til orkanger. Er en garnbutikk der som har bestill opp garn og oppskrift til meg som jeg skal hente.
Så blir det en tur til fysio etter der igjen.

Alltids noe å gjøre....

God morgen! Litt i manko på søvn i dag kjenner jeg, og lurer på hva dagen bringer. Hvis mor og far er friske tar vi nok et besøk hos de. Og så skal lillemor i selskap på lørdag, så vi skulle kanskje kjøpt en gave til det...

Har forresten en telefon som ikke virker. Noen andre som har problemer med chess??

God bedring Mamma06og08!

Hjemme fra trening, og ikke helt i formen selv. Hodepine og slapp. Sure unger også, Ida pga at hun ikke har spist på noen dager, og Tobias fordi han er trøtt. De ser Snøhvit nå, jeg skal hoppe i dusjen før vi spiser lunsj og legger minstemann, og da skal jeg slappe av litt før jeg begynner på alt jeg må gjøre...

mårnings.

3. dagen med magetrøbbel nå, kjenner jeg begynner å bli slapp. har avbestilt hudlegetime og venninnebesøk i kveld, men skal til legen nå kl 12.10. har dusja og det var en bragd, er helt tom jeg. må innom butikken etterpå tror jeg, må finne noe som frister.

så fin jenta di er, looney[:)][:)] heldig N som fikk krone, det skulle de innført andre bhg også!! kan tenke meg dere koser dere ja[:)]

ha en fin dag[:)]

For en dag. Jeg er ikke helt i slag, men kjennes litt bedre ut nå da. Ida sur som ei padde, hu tåler ikke å gå uten mat altså! Men spise, nei - det bedriver ikke Prinsessen med! [:@] Hun spiste bra med middag da, måtte jo så klart lage noe jeg visste hun ville spise seg mett på, kan jo ikke gå sånn hver dag!
Tobias sov ikke nok under duppen sin mente han, så han har også vært litt suremann. I tillegg hadde han ikke bæsja på 3 dager før i dag, så jeg har ikke gjort annet enn å skifte møkk i ettermiddag. Skjønte det ville bli sånn da, siden jeg økte medisindosen hans i morges. Men tror han har fått tømt ut det meste nå, og det er jo sånn det skal være.
Gleder meg litt til ungene er lagt, skal innrømme det. Da skal jeg bare se Jordmødrene, og så skal jeg tusle tidlig til sengs. Kose meg litt med ei bok, før jeg skal sooooove, og da ønsker jeg meg ei hostefri natt! [;)]

ønskninger om hostefrinatt sendes skrållanheimen[:)][:)]

jeg har spist ganske mye mat i dag, i forhold til de dagene før, så nå er jeg ikke god[X(][&:] håper jeg er ferdig med det til helga...

ORIGINAL: Skrållan

Her er vi oppe alle tre. Ida hoster som et uvær fremdeles, snart 2 uker etter hun begynte med Flutide. Det er vel ikke normalt? [8|] Sliten periodealenemor søker søvn! [&o]

Tar med meg kidsa og stikker på trening nå kl 9. Styrke i salen på meg i dag. Etterpå må jeg innom Interoptik, må høre om brillene mine har kommet. Ellers har vi faktisk ingen planer i dag. Tar det som det kommer!

Legen ga meg beskjed om at flutiden skulle virke innen en uke og det gjorde det hos meg..hadde sjekket det opp nytt jeg skrållan
håper at hosten snart gir seg...Ikke kjekt å hoste eller å få lite søvn

ORIGINAL: Buffi

Legen ga meg beskjed om at flutiden skulle virke innen en uke og det gjorde det hos meg..hadde sjekket det opp nytt jeg skrållan

Ja, var jo 1 uke jeg trodde jeg og... men tydelig at den ikke funker her i huset! Men han sa jo det da, at om hun ikke ble bedre av Flutide, så er det mest sannsynligvis astma, og da får hun jo noe annet. Hun skal på kontroll hos fastlegen i midten av februar, og 4-årskontroll neste uke, så tar det opp med HS og legen på helsestasjonen da, tenker jeg.

Helluen[:)]

I looeneyheimen er det gode og rolige dager. Snuppa sover overhodet ikke om natten, men til gjengjeld hele dagen[&:] I natt hylte plutselig N også fordi strømmen hadde gått i hele områet her og han syntes det ble litt vel mørkt. Så da måtte vi finne frem lommelykter til strømmen kom tilbake. SNuppa sovnet vel ikke skikkelig før i åttetiden i morges, men sov da til jeg vekket henne for bleieskift i totiden.

Melken har kommet for fullt så oret melkespreng har fått ny betydning[:)] Men det er jo bare koselig[:)][:)]

Straks skal jeg sende N i dusjen, også skal vi ha litt kvalitetstid sammen før legging. Må jo prioritere tiden min litt nå.

Ja, var jo 1 uke jeg trodde jeg og... men tydelig at den ikke funker her i huset! Men han sa jo det da, at om hun ikke ble bedre av Flutide, så er det mest sannsynligvis astma, og da får hun jo noe annet. Hun skal på kontroll hos fastlegen i midten av februar, og 4-årskontroll neste uke, så tar det opp med HS og legen på helsestasjonen da, tenker jeg.

Jeg har astma og fikk flutide pga at jeg hostet så lenge og ingenting virket...Men jeg bruker ventoline i tillegg da...

Jeg har astma og fikk flutide pga at jeg hostet så lenge og ingenting virket...Men jeg bruker ventoline i tillegg da...

Ja, ikke sant... ventoline kan jo bli redningen her også. Vi får se.

Back
Topp