Onsdag 25.august

Skrållan

Forumet er livet
God morgen alle sammen!

Ja, her har vi syke, sure unger. Tobias er enda mer prikkete i dag, men han klager ikke. Ingen feber, så langt. Ida hoster, skikkelig høstforkjølelse på gang. Også er hun så gørrtrøtt! Hun er ikke vant til bhg-livet enda, og sovna sent i går, så det får hun (og vi...) slite med i dag.
Jeg er også trøtt, for sambo vekte meg 6.15. Da syntes han det var morgen!
Nå skal vi snart kjøre Ida i bhg, og hente vogna til Tobben som står der. Må nesten ha den hjemme nå, så han får sove dupp! Så skal jeg på trening, blir styrke på meg i dag. Så skal jeg hjem, vaske litt klær og sånn, før vi drar for å hente Ida kl 15. Etterpå skal sambo kjøre meg på Coop Extra, gjøre unna litt ærend før jeg skal jobbe 16-20.
I kveld er jeg sikkert sliten, så skal gjøre minst mulig

ha en fin dag!

God bedring til Skrållanbarna og Shoppis!![:)]

LurveTufsa: Vondt det der når de gråter når man leverer[&:][&o] Går jo vanligvis fort over så får håpe det går seg til snart!![:)][:)]

Her har vi tatt en sen morgen, ringt bhg og sagt vi ikke kommer før 1100[:)][:)] Dvs mini var oppe klokken 0600[>:][>:][>:] men han har sett litt tv og kost med meg i sengen for jeg nektet[>:][8D] hehe... når mini er levert skal jeg til byn og få farget min forferdelige ettervekst.. skal bli sååå skjønt!!![:D][:D][:D]

God bedring Shoppis! [:)]

LurveTufsa: Huff, skjønner det ikke var noe artig å gå ifra han da... kommer nok gråtedager her også, når han bare kommer seg i bhg igjen...

suki: Herlig med fridag da, selv om den må brukes på husarbeid!

Jeg har trent, også har jeg vært innom nav for å fortelle at Tobias har begynt i bhg. Kjenner jeg er sliten jeg, sånn langt inni margen-sliten. Men jeg får slappe av neste uke, tror jeg, hehe. Eller kanskje litt i morgen og på fredag, mens Tobias sover.

Har ikke kommet i gang skikkelig i dag jeg.... men nå må jeg bare komme meg på butikken. Skal ha komle til middag, håper det blir vellykket[:)]

I dag skal lillemor begynne i kor. Spent på det[:)]

Hun skal gå på barnekor i kirken suki[:)] Fikk velge mellom det og dansing, men hun ville heller gå i kor.

ORIGINAL: Pearl06

Det er ikke sunt å være hjemme fra jobb.. amen! [8D]

Nei det er fort gjort å gå på en smell da. Jeg startet dagen med å sitte på pcen selv om jeg visste hva det ville føre til. Og jepp, nå har jeg skallebank...

Da er jeg endelig hjemme. Lang og sen dag på jobb i dag. Deretter rett på middag hos pappa og det var kos som alltid[:)] Derfra dro samboeren og N hjem for legging mens jeg dro på shopping. Ble to bukser som tjukka kan bruke på jobb[:D] Og når jeg kom hjem så sov N, og gubben stakk til en kompis for å se fotballkamp og skravle piss[:D].

Ellers ser det ut som vi blir husløse da det bare er crap, crap og crap som ligger ute på finn.no. Eneste  gode løsning er at jeg får viljen min og vi kjøper huset vi så på forrige uke på forkjøpsrett. Har til over helgen med å bestemme oss, men tror vel ikke det går min vei dessverre....

Back
Topp