Onsdag 24.november

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Minus 15 her i dag, brå overgang fra 3 minus i går.. jaja, ungene fikk en dag ute i snøen i går da, nå blir det vel innetid noen dager igjen. Æsj altså!
Stikker på trening kl 9 da. Får pakke på ungene godt og småløpe nedover. Senere i dag tenkte jeg å fikse julekortene, legge dem i konvoluttene og skrive på adresser. Greit med alt som er unnagjort!

Ha en fin dag dere!

Åj, 1 mnd til julaften i dag!! [:D][:D]

Heisann[:)]
Jeg ligger hjemme på sofaen i dag. Skikkelig forkjølelse og tett i hodet[&:]
Var så usikker på om jeg skulle bli hjemme men det er nok det rette for høres ut som en hval her jeg ligger å puster.

Så fryktelig lite planer her i gården i dag. Kanskje gjøre ferdig fotokalendere mens jeg likevel ligger foran pcen.

Du imponerer fortsatt med treningen Skrållan. Er fornøyd med meg selv nå når jeg trener to ganger i uken jeg[8D]

1 måned til julaften ja. Kanskje jeg får begynne å skrive litt lister over alt jeg må gjøre freover. Fint lite som er gjort her foreløpig..

God dagen....
jeg har vært på shopping i dag,å gjett om det var godt[:)]Brukte masse penger på meg selv pluss litt til min lille Mikael[:)][:)]
Nå sitter jeg foran peisen å slapper av litt før jeg skal hente turbo i barnehagen.
Ellers i dag er det middagslaging å avslapping på høyt nivå..
Ha en strålende dag alle sammen..

Back
Topp