Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suki
I morgen skal jeg kjøpe ullsåler til å ha i vinterstøvlene dems. De har ekstra ullsokker i kurvene sine i barnehagen også, så håper de tar på de utapå strømpebuksa.
Hvis dere legger ullsåler i skoa, tar dere da ut de som er der fra før, eller istedet for de som følger med skoa?
ORIGINAL: Skrållan
I morgen skal jeg kjøpe ullsåler til å ha i vinterstøvlene dems. De har ekstra ullsokker i kurvene sine i barnehagen også, så håper de tar på de utapå strømpebuksa.
Hvis dere legger ullsåler i skoa, tar dere da ut de som er der fra før, eller istedet for de som følger med skoa?
om hun har en goretex-sko, så kjøper du fleecesåle istedet, med aluminium på undersiden. Tips fra skodama her [;)] Ull i goretex er egentlig fyfy skjønner du, både ullsokker og ullsåle.
Jeg legger forresten såler oppå eksisterende såler i skoene.
Det var jeg ikke klar over ang ull i goretex. Barna bruker jo ullstrømpebukse og ullsokker. Er det fyfy det også da eller?
Har ikke hørt om fleecesåler jeg.
ORIGINAL: McBaby
Guri Skrållan nå lærte jeg noe nytt. [:)] Men jeg har egentlig aldri opplevd at hun har vært kald eller fuktig på beina. Kjøpte Viking sko i år og kjenner jeg angrer litt, likte Ecco bedre. De er litt høyere på leggen og hadde bedre passform syns jeg.
ORIGINAL: Looney
Nicholas har Reima sko, og de er vel kanskje gore-tex de også? Bruker de vanlige sålene som er inni, og ett par ullsokker på beina hans. Han er da aldri kald! Men nå er ikke han den som fryser lettest heller da.
Men jeg lærte noe nytt nå jeg også[:)]