Onsdag 24/9

God kveld alle sammen.
Travle dager her med teater i bhg, studie og vikartimer. Vi sliter med både legging og nattsoving for tida. Hun sier "aua" til alt mulig, og det virker som at hun sier det når ting går henne i mot, men det er ikke godt å si om det er testing av foreldre eller om det faktisk er vondt. Feberfri og i grei form, så jeg aner trasselass..
"Sov godt. Natta! "
"Auaaaaa!!!"
En sliten og forkjøla mams ble med andre ord veldig glad for at mannen kom hjem fra Oslo i kveld, etter å ha vært borte i noen dager..:)

Endelig sovna vesla, så nå blir det avslapping på sofaen med pledd, tv og tente lys.♡

Hallo hallo :)
Ble rekordlang dag på Uit idag på med, 09-19, men har fått gjort masse og føler jeg har tatt igjen endel for sykdommen :D

Hermine er på overnatting hos besteforeldrene, det er planleggingsdag i bhg i morgen så hun skal være der da så slipper jeg å ta fri :) Tror nok hun koser seg masse. Hun snakka i ett i morges om at hun "skal sove i bestemor sin seng, oooog se barne-tv når æ står opp og kanskje leke me togbanen!", første overnatting etter at hun har begynt å forstå slikt så det er jo litt morro for henne.

Men det var rart å komme hjem til tomt hus, og bare legge seg på sofaen :eek: Er så glad vi har barn, ellers ville livet vært fryktelig kjedelig...men masteren ville nok vært levert for lengst da :p

Blir nok kjempe gøy med overnatting :D og hun kommer sikkert til å skravle hull i hode på besteforeldrene :):D;)

Ja det blir fryktelig tomt og stille når barna/barnet ikke er hjemme når det pleier å være hjemme! Merker det selvom det er kvelden og dem egentlig hadde sovet :P

God kveld alle sammen.
Travle dager her med teater i bhg, studie og vikartimer. Vi sliter med både legging og nattsoving for tida. Hun sier "aua" til alt mulig, og det virker som at hun sier det når ting går henne i mot, men det er ikke godt å si om det er testing av foreldre eller om det faktisk er vondt. Feberfri og i grei form, så jeg aner trasselass..
"Sov godt. Natta! "
"Auaaaaa!!!"
En sliten og forkjøla mams ble med andre ord veldig glad for at mannen kom hjem fra Oslo i kveld, etter å ha vært borte i noen dager..:)

Endelig sovna vesla, så nå blir det avslapping på sofaen med pledd, tv og tente lys.♡

Ahh.. så det er derfor du har vært så stille i noen dager?! Håper det snart går seg til! Blir nok også bedre nå som mannen er hjemme.. jammen ikke gøy å ha fullt ansvar for et lite barn når formen ikke er på topp!

"Aua" kan nok være et ord hun bruker for andre ting enn smerte ja.. husker Emira sa hun var redd til alt som virket skummelt, ekkelt, rart osv.. så på små-skjegget til bestefaren sin, pekte og sa "jedd".. haha..

Ahh.. så det er derfor du har vært så stille i noen dager?! Håper det snart går seg til! Blir nok også bedre nå som mannen er hjemme.. jammen ikke gøy å ha fullt ansvar for et lite barn når formen ikke er på topp!

"Aua" kan nok være et ord hun bruker for andre ting enn smerte ja.. husker Emira sa hun var redd til alt som virket skummelt, ekkelt, rart osv.. så på små-skjegget til bestefaren sin, pekte og sa "jedd".. haha..
Ja, det er masse som er "aua" tydeligvis. Vanskelig å forstå seg på.:confused:

Nei, jeg har brukt opp energikvota mi, så jeg har bare vært kjapt innom og skumlest de siste dagene. Har vært forkjøla og tung i kroppen siden begynnelden av september, så nå kan det godt snu om snart.
Tenkte å la mannen levere/hente Jen i morra, så slipper jeg ut av huset - i håp om at det gjør susen.:)

Ja, det er masse som er "aua" tydeligvis. Vanskelig å forstå seg på.:confused:

Nei, jeg har brukt opp energikvota mi, så jeg har bare vært kjapt innom og skumlest de siste dagene. Har vært forkjøla og tung i kroppen siden begynnelden av september, så nå kan det godt snu om snart.
Tenkte å la mannen levere/hente Jen i morra, så slipper jeg ut av huset - i håp om at det gjør susen.:)

Ja det syns jeg er lurt av deg! Og prøve å sløve så mye som mulig for å gi kroppen energi til å jobbe mot sykdommen! ;) masse god bedring, søta!♡

God kveld alle sammen.
"Sov godt. Natta! "
"Auaaaaa!!!"

Teater i bhg?

Hehe, det kan jo høre ut som om lille frøken "aua" har funnet et alternativ ord for "nei" ;) Her går det i "klare sjøl", det kommer automatisk som respons på alt jeg sier eller spør om :p

God bedring til deg! Jobber selv med å bli kvitt snørr og gørr :p

Teater i bhg?

Hehe, det kan jo høre ut som om lille frøken "aua" har funnet et alternativ ord for "nei" ;) Her går det i "klare sjøl", det kommer automatisk som respons på alt jeg sier eller spør om :p

God bedring til deg! Jobber selv med å bli kvitt snørr og gørr :p

Ja, de fikk besøk av et to-mannsteater som hadde et oppsett av Espen Askeladd, og foreldre/besteforeldre var velkommen til å se på. Har vært mye snakk om trollet i dag.;)

Ho-haaa! Godt mulig at det er synonymer ute og går.. (I tillegg til det vanlige "nei"-et) Hun gråter sååå sårt ved legging altså, så nå må vi få snudd om dette til noe kjekt - igjen.

Takk! God bedring meg snørrkvittinga.;)

Back
Topp