Onsdag 24/9

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Heihei jenter..
Er dere våkne? Tidlig dag pga hosting fra W... Leverte de til frokost kl 8. De var superglade :-D

Har natten vært god?
Planene idag? :-)

Hei og hå!
Grei natt her =)
Lillebror og jeg fulgte T til skolen litt over kl 8, så var vi hjemmom før vi kjørte til mormor hvor han skal være i dag.
I dag kommer mannen hjem etter en uke på øvelse, det blir veldig koselig :)
Ha en super dag - jeg er klar på skolen!

Ble legetime her igjen. Wael har hatt vobdt i halsen in2 dager nå. Frykter streptokokkeren ikke ble borte... vi får se...

Ble legetime her igjen. Wael har hatt vobdt i halsen in2 dager nå. Frykter streptokokkeren ikke ble borte... vi får se...
Usj, kanskje han trenger litt mer antibiotika for å få bukt med streptokokkene? De kan sitte ganske godt :(

Hei hei :)

Lennypenny: håper W fortsatt ikke har disse Streptokokkene da! :(

FruH: høres fint ut at mannen kommer hjem :D det blir sikkert guttene glade for å!

Jeg har akkurat vært hos legen.. han gikk ut ifra at det er bronkitt jeg har styra med;) men siden jeg er i såpass mye bedre form (bortsett fra hostinga) så tok han ikke prøver :) men fått resept på cosylan!

Ellers har det vært en rolig dag:) og sånn fortsetter fet vel fram til ungene kommer hjem :D

Ha en fin dag!

Usj, kanskje han trenger litt mer antibiotika for å få bukt med streptokokkene? De kan sitte ganske godt :(
Var ikke streptokokker heldigvis.. Kun litt sår hals og han trodde han hadde polypper i nesa. Ble henvist til sykehuset :-(

Hei hei :)

Lennypenny: håper W fortsatt ikke har disse Streptokokkene da! :(

FruH: høres fint ut at mannen kommer hjem :D det blir sikkert guttene glade for å!

Jeg har akkurat vært hos legen.. han gikk ut ifra at det er bronkitt jeg har styra med;) men siden jeg er i såpass mye bedre form (bortsett fra hostinga) så tok han ikke prøver :) men fått resept på cosylan!

Ellers har det vært en rolig dag:) og sånn fortsetter fet vel fram til ungene kommer hjem :D

Ha en fin dag!
Cosylan hjelper masse :-D
Håper du blir bedre fremover :-)

Var ikke streptokokker :-)

Var ikke streptokokker heldigvis.. Kun litt sår hals og han trodde han hadde polypper i nesa. Ble henvist til sykehuset :-(
Cosylan hjelper masse :-D
Håper du blir bedre fremover :-)

Var ikke streptokokker :-)

Godt det ikke var streptokokker! Men polypper er vel ikke så moro det heller:confused: når skal dere på sykehuset?

Cosylan hjelper ja :) har brukt det kun én gang før, og det var når jeg hadde kikhoste ;) meeeen sambo har kortet mitt, så fikk ikke hentet den på apoteket :P kjedelig, siden apoteket og legesenteret er i samme bygg!

Fikk også tatt denne blodprøven for cøliaki siden jeg først var der :) tror ikke det gir noe utslag, men fastlegen ville jo at foreldrene og søsknene til søsteren min skulle teste seg!

Godt det ikke var streptokokker! Men polypper er vel ikke så moro det heller:confused: når skal dere på sykehuset?

Cosylan hjelper ja :) har brukt det kun én gang før, og det var når jeg hadde kikhoste ;) meeeen sambo har kortet mitt, så fikk ikke hentet den på apoteket :P kjedelig, siden apoteket og legesenteret er i samme bygg!
Greit å slippe mer medisin. Er jo umulig å få det i han :( de får med seg at de ikke vil ha det, rimelig fort.... Håper de ikke finner noe i nesa hans,, vet ikke, får innkallelse i posten :)

Kjipt du ikke fikk kjøpt. Får han kjøpt for deg? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk også tatt denne blodprøven for cøliaki siden jeg først var der :) tror ikke det gir noe utslag, men fastlegen ville jo at foreldrene og søsknene til søsteren min skulle teste seg!
Så bra å få sjekket det!

Greit å slippe mer medisin. Er jo umulig å få det i han :( de får med seg at de ikke vil ha det, rimelig fort.... Håper de ikke finner noe i nesa hans,, vet ikke, får innkallelse i posten :)

Kjipt du ikke fikk kjøpt. Får han kjøpt for deg? :)

Ja medisin er vanskelig å få i barn! Emira kasta jo opp av vanlig hostesaft:confused: heldigvis aldri trengt noe spesielt med medisiner hos ungene :)

Får håpe han slipper unna med det ja, kansje det bare er pga en forkjølelse eller noe?

Jeg dro å kjøpte når sambo kom hjem :) er vel ganske strengt når det kommer til medisiner på resept.

Så bra å få sjekket det!

Ja er det :) men som mamma sa å, at jeg har jo tatt mye blodprøver de siste årene pga graviditet.. så om jeg hadde hatt cøliaki, så hadde dem antagelig sett det på noen av de prøvene.. for søsteren min hadde ekstremt stort mangel på vitaminer og jern.. hehe

Ja medisin er vanskelig å få i barn! Emira kasta jo opp av vanlig hostesaft:confused: heldigvis aldri trengt noe spesielt med medisiner hos ungene :)

Får håpe han slipper unna med det ja, kansje det bare er pga en forkjølelse eller noe?

Jeg dro å kjøpte når sambo kom hjem :) er vel ganske strengt når det kommer til medisiner på resept.
Nei det er ikke lett...
Så heldig dere er som hat sluppet unna masse medisinstyr

Er nok bare en forkjølelse :-)

Så flott du fikk det.
Har alltid fått hentet ut til tidligere damer jeg jobbet for før.. uten legg .. kanskje blitt strengere på disse 3 årene her.
Er nok lurt for å forhindre misbruk...

Ja er det :) men som mamma sa å, at jeg har jo tatt mye blodprøver de siste årene pga graviditet.. så om jeg hadde hatt cøliaki, så hadde dem antagelig sett det på noen av de prøvene.. for søsteren min hadde ekstremt stort mangel på vitaminer og jern.. hehe
Da er det nok ikke cøliaki du har. Og det er like greit kanskje :-)

Ungene har sovnet allerede...
Mina hadde falt av en sånn sparkesykkel lignende greie idag.. og skrapet opp kinnet litt..

Dro å handlet litt bursdagsgaver til ungene fra oldemoren deres.
Ble en pysj på der hver og 3 boxere til han(undertøy og sokker forsvinner hele tiden :confused: ) så må jeg finne noe mer for resten av pengene :-)

Nå er det masse tente lys i leiligheten... og et lavendellys.. lukter herlig :-)

Hva gjør dere på?

Lenge siden Mie har vært her nå...
Ikke lenge til Emmeth skal opereres..

Hallo hallo :)
Ble rekordlang dag på Uit idag på med, 09-19, men har fått gjort masse og føler jeg har tatt igjen endel for sykdommen :D

Hermine er på overnatting hos besteforeldrene, det er planleggingsdag i bhg i morgen så hun skal være der da så slipper jeg å ta fri :) Tror nok hun koser seg masse. Hun snakka i ett i morges om at hun "skal sove i bestemor sin seng, oooog se barne-tv når æ står opp og kanskje leke me togbanen!", første overnatting etter at hun har begynt å forstå slikt så det er jo litt morro for henne.

Men det var rart å komme hjem til tomt hus, og bare legge seg på sofaen :eek: Er så glad vi har barn, ellers ville livet vært fryktelig kjedelig...men masteren ville nok vært levert for lengst da :p

Nei det er ikke lett...
Så heldig dere er som hat sluppet unna masse medisinstyr

Er nok bare en forkjølelse :-)

Så flott du fikk det.
Har alltid fått hentet ut til tidligere damer jeg jobbet for før.. uten legg .. kanskje blitt strengere på disse 3 årene her.
Er nok lurt for å forhindre misbruk...

Ja er glad for det.. eneste medisin vi har måtte bruke på jentene er salve mot øyekatar én gang hver :) nesten ikke vært hos legen med dem heller.. så det er jeg glad for :D

Hmm ja kansje det ikke er såå strengt.. kan hende sambo kunne hentet for meg om han hadde tatt med kortet mitt og sagt han er samboeren min :) aner ikke :P men det er lurt å ha det strengt syns jeg :)

Ungene har sovnet allerede...
Mina hadde falt av en sånn sparkesykkel lignende greie idag.. og skrapet opp kinnet litt..

Dro å handlet litt bursdagsgaver til ungene fra oldemoren deres.
Ble en pysj på der hver og 3 boxere til han(undertøy og sokker forsvinner hele tiden :confused: ) så må jeg finne noe mer for resten av pengene :-)

Nå er det masse tente lys i leiligheten... og et lavendellys.. lukter herlig :-)

Hva gjør dere på?

Lenge siden Mie har vært her nå...
Ikke lenge til Emmeth skal opereres..

Fort gjort med småskader!

Syns det er så kjekt når man selv kan handle gaver for andre :D eller som den ene bestefaren min gjør, gir penger til mamma sånn at hun kan finne noe :)

Tenkte på det samme istad, at Mie må snart oppdatere oss :D

Back
Topp