Onsdag 20.oktober!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Mange som har våkna opp til snø i dag eller? Det har ikke vi, men det er -2 grader, så kanskje det kan snø i løpet av dagen?
I dag har jeg friiiiii! [:D][:D] Skal ta med ungene på trening snart, skal på Functional Moves med Gøril fra 71 grader nord. Etterpå skal vi på ærendrunde, skal bla annet på sykehuset for å kjøpe mer medisin til Tobias på apoteket der (de har visst avtale der med barneavd, halv pris på medisinen), vi skal på sportsbutikken for å se på vintervotter til ungene også har jeg lovt Ida at vi skal innom interiørsjappa i sentrum. Hun er så glad i den butikken nemlig, hehe.
I ettermiddag skal vi spise middag sammen her hjemme, første dag denne uka. Det blir koselig! [:D]

Mamman min har bursdag i dag, men jeg tror hun skal på jobb i ettermiddag, så er usikker på om det blir feiring.

Ha en fin dag dere! [:)]

god morgen!

her snør det, og det har vært masse trafikk-kaos. mannen brukte laaaang tid til jobb og jeg må utsette dagens tur litt tror jeg, har ikke pigg, bare vinterdekk. det er speilglatt!!!

gratulerer til mamman din, skrållan[:)]

ja, lurer på hvor kaldt det er her. må i hvertfall ta med vinterklær på høstferien til thomas, han skal til mine foreldre i dag. vet ikke hvem som gleder seg mest, han eller besteforeldrene[:D] så da får vi ungefri ca 1 døgn, det skjer ikke ofte det!! skal i hverfall ikke stresse med middag, tenk en hel kveld uten mas, kveldsstell og legging[:)]

mannen har fått nye hjemmepc gjennom jobb, vet ikke om jeg er superimponert, men alltid gøy med noe nytt! det lyser i tastene når jeg tar i den og det er ikke dumt har jeg funnet ut. også er den litt mindre, det liker jeg.

ha en fin høst/vinterdag[:)]

Gratulerer til mammaen din Skrållan![:D]

Ja her og var det kaldt i dag, men ingen snø ennå[:)] Jeg sitter nå her hjemme i varmen og spiser frokost med starinlys.. kooooselig[:D] Venter på gruppen min på skolen, for nå skal det jobbes![:)]

Takk for mammagratulasjoner, og kooooos dere med barnefritt døgn MaRtE! [:D]

Da har det snødd her også, sånn ca 15 snøfnugg, og det la seg overraskende nok ikke på bakken. Men vi har fått gjort unna masse ærend! Etter treninga ble det først votter på ungene, ble Reima selv om jeg egentlig var på jakt etter Skogstad. Så på interiørsjappa, der kjøpte Tobben seg en deilig ullongs (fornuftig gutten nemlig!) og Ida kjøpte seg noe tull, hehe. På lekebutikken hadde Tobias nesten brukt opp pengene sine, men fikk kjøpt seg 2 sånne magiske vaskekluter, med motiv fra Cars. Ida kjøpte seg en lekekoffert, den har vi nå lagt alle Barbie-klærne oppi. Også kjøpte hun seg sminke, jippi.... jeg sitter her med råsa leppestift og grønn øyeskygge, tror jeg er lekker! [8D]

NÅ snør det her også, masse!

...og det er egentlig litt dumt, for nå må jeg vri hjernen min for å finne ut åssen jeg skal gjøre det i morgen, mtp jobbing og bhg-levering og henting... Sykkel uten bremser blir skummelt om det er glatt, og bilen er foreløpig uten vinterdekk. Ikke at jeg har lappen, men... Ja takk til sommer året rundt!

Ingen snø men kjøligere på Østlandet. Værmeldingen på tv2 i går sa faktisk slaps her i morgen. Og vi har allerede vinterdekk på begge bilene (tidlig ute for første gang). Jeg har jobbet i dag som vanlig. Siste delen av dagen gikk med til nettverksmøte på DPS, og det var lærerikt og litt unyttig. Nicholas ble visst hentet i bhg av mormor i dag for de skal ut å kjøpe gave til oldefar som har bursdag i morgen. Han blir vel avlevert på døren her etter hvert vil jeg tro. Gubben skal visst på fotballtrening i sekstiden, så da blir det sløvehjemmealenekveld på meg. Vurderer stikke for en soltime når gubben er hjemme igjen, om jeg orker...

to dager igjen til helg og 13 til flytting.......

Kan melde om null snø men strålende sol her og veldig kaldt[:D] Har vært på shopping med mor i dag. Kjøpte en fin velurjakke til meg, og en joggedress og diverse på salg inkl en reimalue til lillemor. Og så har vi vært på koret.[:)]

Kjempebra jobba mandy! [:D] 2 kg er jo bra det, du går ned fortere enn det jeg gjør! [:)]

Tror jeg går og legger meg rett etter Sigrid søker kjæreste jeg. Må opp kl 6 i morgen, for å få barna i bhg før jeg selv skal på jobb til kl 10. Tar sin tid, siden jeg må først gå 2,5 km i feil retning (ift jobb) for å levere dem, og deretter 5 km for å komme meg på jobb. Og samme ruta når de skal hentes...

Trøtt og egentlig lyst til å legge meg. Men det er jo egentlig litt tidlig. Hmmm....

HAr i allefall tatt sol i kveld da, så da er jeg hakket mer rolig om den biten.

Back
Topp