Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i dag har vi hatt en god start så langt, det er så deilig[:)] skolejenta har allerede dratt og vi drar vel snart vi å. skolen er på mannens jobbvei og bhg på min jobbvei så det passer jo bra.
sol i dag å, vi har virkelig fått sommeren nå! var 25 grader i skyggen da jeg var ute å handla i går kveld, det er veldig varmt og veldig uvant!
i går etter middag fikk vi endelig nytt kjøleskap, det gamle viste plutselig like varmt som resten av huset. eller gammel er det ikke, fra okt i fjor. så da fikk et nytt enda mer fancy ett, me like
Jeg hadde fått en sms fra sjefen på treningssenteret kl 6 i morrest (opp i rett tid hun! [8D]) om at de ikke hadde folk i barnepassen i dag, så da skal vi ikke dit nå. Tenkte å begynne på prosjektuke dag 3 like etter frokost. I dag skal jeg sortere uteklær, og merke dresser og regnklær, samt skoene til ungene.
I ettermiddag skal ungene og sambo på o-løp, så jeg stikker på trening da istedet jeg. Det kommer til å være kvelende varmt på senteret så sent på dagen, men trene må jeg jo.
Jeg er også litt mannevond i dag Delia, på mannen altså. [;)]
Han klaga så høylydt over å skulle stå opp med Sivert kl. 08.00 at jeg heller gjorde det selv. Det er klart han blir trøtt når han ikke legger seg før 01.00 men man kan da ikke bli sur på Sivert som har sovet 12 timer sammenhengende![>:]
Og egentlig skal jo ikke jeg gå noe særlig og burde derfor ikke være her alene med han om morgenen, er litt vanskelig å få til ting med krykker. Men det er ikke så lett å sove når han jamrer seg sånn, ligger jo bare å irriterer meg.
Så jeg kjefta gubben i seng igjen og skal nå bruke den dårlige samvittigheten hans mot ham i flere dager......[;)][:D] MOHAHAAA!
Ellers skal vi besøke ei venninne i dag, rolige dager gitt.
Her har jeg fått levert 4.klassingen min og så har jeg en spent 1.klassing som bare venter på at klokka skal bli 11.30 så hun kan begynne sin første skoledag[:D]
Rart å tenke på at jeg har 2 skolebarn...syns tiden går alt for fort[:o] og nå vil småen begynne på skolen og...tror han må vente 2 år til gitt...[:D][8D]
En kjapp tur hjemom før vidre på neste jobb. Skal da på Østfoldbadet. Men blir en rask tur for jeg og mamma skal på privat visning på hus kl 20.30. Er visning egentlig kl18 men det rekker ikke jeg, så sender gubben og svigerfar. Er vi fornøyd blir vi kanskje med på budrunde - tiden vil vise[:)][:)][:)]
Lykke til på visning Looney, og kipt med tannen Shoppis....
Første skoledag for mange i dag, bare noen år til det er vår tur og[:)]
Litt for lite søvn hele uken, og i dag har jeg kjent det godt. Tok meg en kjapp tur på stranden med lillemor i kveld, så da våkna jeg litt. Tenkte meg ut og klippe plenen nå før jeg parkerer rumpa i stolen for godt for kvelden[:D]
Vi har vært på visning og kan muligens bli huseiere Er rekkehusleilighet på Skjetten. Helt strøkent bare og ta med dyna[:D] 3 soverom, 2 stuer , 2 nye bad mm....Helt nydelig. Og best av alt er at det er borettslag med forkjøpsrett, og jeg har 31 års medlemskap i borettslaget og planlegger ta den på forkjøpsretten[:)][:)]