Onsdag 17.11

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Kom jeg jo opp fra senga i dag, det skulle man ikke trodd i går... har så sykt gangsperre i sideflesket og i ryggen etter treninga på mandag nemlig.
Jeg tar med meg ungene på trening nå kl 9, og ellers har vi egentlig ikke noen planer i dag. Planlegge resten av uka kanskje.. skal i bursdag på søndag, og kanskje på lørdag, så må ha gaver, ute er det bikkjekaldt og vi er uten bil frem til helga. Da må det planlegges hvordan jeg skal få tak i de gavene, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen...kaldt hos oss i dag ,brrr.....
Jeg har kjørt Mika i bhg i dag å, gubben ligger fortsatt rett ut med influensa..
Nå sitter jeg å slapper av i stolen, er så drit sliten av den formen min her..BLÆ..

Ingen planer i dag...Ha en fin dag alle sammen..

Så bra formen ble bedre Skrållan[:D]

Jeg har plaga meg opp i rett tid i dag, trena nemlig[;)] På 3T, ikke sånn tvang trening via sykehuset[8D]

Voff voff trening i dag (vanngym) med ei venninne som også er pregert[:)]
Litt boblebad etterpå (er det fyfy?), men hadde så dårlig samvittighet siden jeg ikke viste om det var trygt så det ble kortvarig.
Etterpå spiste vi lunsj på asiahouse[:)]

Nå skal jeg slappe av litt før jeg og sambo skal i samtale med jordmor kl.15. Skal snakke litt om forrige fødsel og utfylling av det ultralydskjemaet (dele der du kan skrive erfaringer fra sist fødsel man vil jordmor skal vite).

Er 8 dager til UL nå, og jeg er sååå utålmodig[&:]

Ha en fin dag damer[:)]

Tror boblebad er fyfy ja, men skal ikke si det for sikkert! Lykke til på samtale! [:)]

Ble forresten ikke rolig ettermiddag her, jeg skal på jobb 15-20, og der er det alt annet enn rolig for tiden!

Back
Topp