Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Buffiholdt på i fem dager jeg[:o] håper virkelig ikke du gjør det, for det var meget slitsomt... tok idoform jeg, det funka! men det var dag 5 så det kan jo hende det egentlig gikk over av seg selv. god bedring[:)][:)]
Så koselig McMor!
Her sto Vilde og sambisen opp tidlig for hun skulle til sykehuset i dag for å ta MR...Hun hadde vært kjempeflink når dem skulle sette veneflonen der inne..Sykepleieren ble imponert over henne[:)]
Ligger nå til oppvåkning og mer vet jeg ikke
Jeg og Heidi ser på Tingeling[:)] Koseligt[:)]
Jeg springer i ett på do men null oppkast til nå da..men hvorfor skal det stinke råttent egg når jeg raper[:'(][:'(][:'(][:'(]
Nei jeg vil bli frisk..Formen er jo relativt god da utenom magen min som ikke samarbeider da[:'(]
ORIGINAL: MaRtE:)
ORIGINAL: Buffiholdt på i fem dager jeg[:o] håper virkelig ikke du gjør det, for det var meget slitsomt... tok idoform jeg, det funka! men det var dag 5 så det kan jo hende det egentlig gikk over av seg selv. god bedring[:)][:)]
Så koselig McMor!
Her sto Vilde og sambisen opp tidlig for hun skulle til sykehuset i dag for å ta MR...Hun hadde vært kjempeflink når dem skulle sette veneflonen der inne..Sykepleieren ble imponert over henne[:)]
Ligger nå til oppvåkning og mer vet jeg ikke
Jeg og Heidi ser på Tingeling[:)] Koseligt[:)]
Jeg springer i ett på do men null oppkast til nå da..men hvorfor skal det stinke råttent egg når jeg raper[:'(][:'(][:'(][:'(]
Nei jeg vil bli frisk..Formen er jo relativt god da utenom magen min som ikke samarbeider da[:'(]
ORIGINAL: McMor
ORIGINAL: Skrållan
Oh lord, jeg har spist meg alt for mett! Sweet mother, fant verdens nydeligste kyllingfilet på Mega i dag, nemlig denne! http://www.prior.no/produktnytt/prior-kyllingfilet-taco-article28499-13381.html Delicious!! [:D]
Den så god ut! Hva hadde du til?
ORIGINAL: suki
Den må prøves. Bare synd en pakke med to filèter koster så mye. Blir jo flere pakker når man er 4 pers.