OnSdAG 160311

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)]

Status: baby sover, storebror i bhg og sambo på jobb[:)]

God morgen! [:)]

Ungene spiser frokost, og straks skal vi på trening! Styrke i salen på meg i dag. Etterpå tror jeg at vi stikker på en sjappe i byen her, jeg vil myse på vårnyhetene blandt både interiør og barneklær.

Ha en fin dag! [:)]

ORIGINAL: Looney

Status: baby sover, storebror i bhg og sambo på jobb[:)]
[/quoteliker]

mårnings!

sitter og spiser mens vi ser barnetv, drar snart til bhg og dagen kan starte[:)]

skal på bursdag til venninne i kveld, det blir nok bra[:)] mannen hennes driver cateringfirma så alltid masse god mat der[:D] men ikke minst blir det nok masse skravling, det er koslig det.

ha en fin onsdag[:)]

Da var jeg offisiell. Fortalte lillemor at hun skulle bli storesøster i går, og hun ble kjempeglad[:)] Sa først at jeg hadde en hemmelighet og når jeg sa hva det svar sa hun at det var akkurat det hun håpte jeg skulle si[:D]

Foreslåtte navn fra henne er Sofia eller Tobias. (Nei, det blir ingen av de, men gode forslag da[:D])

Skal bake et par kaker i dag, men jeg mangler noen ingredienser så må visst på butikken først...

Så koselig McMor!

Her sto Vilde og sambisen opp tidlig for hun skulle til sykehuset i dag for å ta MR...Hun hadde vært kjempeflink når dem skulle sette veneflonen der inne..Sykepleieren ble imponert over henne[:)]
Ligger nå til oppvåkning og mer vet jeg ikke

Jeg og Heidi ser på Tingeling[:)] Koseligt[:)]

Jeg springer i ett på do men null oppkast til nå da..men hvorfor skal det stinke råttent egg når jeg raper[:'(][:'(][:'(][:'(]
Nei jeg vil bli frisk..Formen er jo relativt god da utenom magen min som ikke samarbeider da[:'(]

Ny status: nydusjet mor og straks trilletur for å handle[:)]

Ja det var veldig kjekt å fortelle det[:)] Dagens navneforslag fra henne er Emil, men det var ikke fint, så det var KUN hvis vi ikke kom på noe bedre, hehe. Greit å ha backup liksom[:D]

Ellers har jeg akkurat funnet ut at jeg ikke var så hemmelig som jeg trodde. Fortalte det til en perifær venninne på lørdag, og hun har ikke holdt det for seg selv. Jaja, visste jo det om henne egentlig, og hun har jo bare bevist at hun ikke har forandret seg...

Ellers glemte jeg jo å kjøpe egg på butikken..er det mulig. Blir ikke kakebaking ennå da...

ORIGINAL: Buffi

Så koselig McMor!

Her sto Vilde og sambisen opp tidlig for hun skulle til sykehuset i dag for å ta MR...Hun hadde vært kjempeflink når dem skulle sette veneflonen der inne..Sykepleieren ble imponert over henne[:)]

Jeg springer i ett på do men null oppkast til nå da..men hvorfor skal det stinke råttent egg når jeg raper[:'(][:'(][:'(][:'(]
Nei jeg vil bli frisk..Formen er jo relativt god da utenom magen min som ikke samarbeider da[:'(]
holdt på i fem dager jeg[:o] håper virkelig ikke du gjør det, for det var meget slitsomt... tok idoform jeg, det funka! men det var dag 5 så det kan jo hende det egentlig gikk over av seg selv. god bedring[:)][:)]

Fortsatt god bedring buffi, og koselig med å være offentlig McMor! [:)][:)] Mange fine navneforslag fra storesøster, hehe!

Da er jeg ferdigtrent, og Ida er ferdigshoppa. Frøkna har øye for dilldall, så det ble med litt hjem, hehe. Og hun kan ikke ha det på soverommet siden brosjan er litt uforsiktig med sånt, så det står på stua - til glede for meg! [;)]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Buffi

Så koselig McMor!

holdt på i fem dager jeg[:o] håper virkelig ikke du gjør det, for det var meget slitsomt... tok idoform jeg, det funka! men det var dag 5 så det kan jo hende det egentlig gikk over av seg selv. god bedring[:)][:)]

Idoform har aldri virka på meg så jeg har tatt loperamid mylan..Virker jo veldig bra men så tenker jeg på hvor bra det er å ta slikt noe for er det omgangsyken så bør det vel gå sin gang[8|]

Jeg hadde dette sist i desember mnd..Jeg fikk den en uke før julaften. Og brukte da disse hver dag..Hver dag stoppa magen min for så og starte opp igjen om morningen..Siste dagen gav jeg opp og lot det bare stå til...Tok da 2 fulle dager så var jeg ferdig
Men kjenner jo på lukta fra magen min at den ikke er i form..lukter jo skikkeligt råttent egg[:'(][:'(] jeg prøver så godt jeg kan å ikke rape for det stinker slik

Halla[:)]

Ikke mye å medele herifra egentlig.... blitt førskjøla fra en annen verden[X(] og på jobb er jeg[X(] begynte å blø neseblod, så håper jeg ikke skremte noen kunder[:-]
Ellers er det helt normalt i heimen. Begynner snart og pakke for flytting[:)][:D]

God bedring til syke!!
Og så koselig McMor[:D]

Gikk i ca halvannentime vi. Og hadlet i sentrum, så det ble tungt å trille opp alle bakkene på vei hjem. Snuppa sover ute i vognen sin, og jeg sløver her med dere.

Vurderer trene spinning i kveld[:)]

God bedring alle syke!

Lånte det jeg manglet av mor så nå står kake nr to i ovnen[:)]

Middagen er også inntatt av meg og lillemor. Laget suppekjøtt/kjøttsuppe/oksekjøtt i suppe. Kjært barn har mange navn, men godt var det hvertfall! Første gang jeg laget det, men det var jo mye enklere enn jeg trodde så det blir ikke siste!

Oh lord, jeg har spist meg alt for mett! Sweet mother, fant verdens nydeligste kyllingfilet på Mega i dag, nemlig denne! http://www.prior.no/produktnytt/prior-kyllingfilet-taco-article28499-13381.html Delicious!! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Oh lord, jeg har spist meg alt for mett! Sweet mother, fant verdens nydeligste kyllingfilet på Mega i dag, nemlig denne! http://www.prior.no/produktnytt/prior-kyllingfilet-taco-article28499-13381.html Delicious!! [:D]

Den så god ut! Hva hadde du til?

ORIGINAL: McMor

ORIGINAL: Skrållan

Den så god ut! Hva hadde du til?

Hadde bare fullkornsris og salat, men var veldig godt likevel! [:)] Stekte den i ovnen, så den ble mør og god [:)]

ORIGINAL: suki

Den må prøves. Bare synd en pakke med to filèter koster så mye. Blir jo flere pakker når man er 4 pers.

Var 3 fileter i pakka, også var det 40 % rabatt på Mega nå, hehe. Men lagde kyllingpølsekuler til ungene, de er ikke så glade i marinert kylling, så da ble det nok mat likevel [:)]

Skrållan: den så kjempe god ut. Nye ting må prøves ut for jeg er matlei[&:] Testet den nye her Crispy fish greia her om dagen. Grei den og.
http://oldelpaso.no/sortimentc.aspx?ID=4

Ellers ligger gubben ute på finn.no i dag[:@][:@]

Dermed ingen trening for meg i tilfelle noe kommer for å hente han i løpet av kvelden.

Begge barna sov før halv åtte og jeg farger hår mens jeg venter på "livet på vent".

Back
Topp