Onsdag 15.september

Ute er det skikkelig høstvær i dag, det regner og blåser. Skikkelig den o'store blås-bort-dagen. Det passer jo fint siden vi tenkte å dra på o-løp etter at jeg har trena på senteret! [8D] Mulig o-løpet utgår om været ikke bedrer seg, hehe.
Ellers skal jeg handle litt i dag. Kjøleskapet er skrapa, skikkelig ekko der inne. Så det må vel fylles opp litt.
Blir nok bare innekos i ettermiddag, sitte i sofaen og se på at det regner ute. Jeg fiksa til høst inne her i går, bytta ut sommerduker og lys med høstfarger, så nå er det så trivelig her atte.

Ha en fin dag alle sammen, og gratulerer med dagen til nuppa! [:)]

Hjemme for å pleie hosten min. Men kjeder meg allerede[X(] ikke vant med dette. Har kjøpt godis, blad, mat og antibiotika så skal prøve å kose meg og slappe av. Men det er ikke lett, burde vært på jobb[:D]

Middag i dag blir hos mine besteforeldre for meg og N. Gubben skal til en kompis på guttekveld for å spise ny-skutt rype nemlig. Øl, akevitt og rype med 8 kompisser, også fotball da. Blir sikkert moro det.

Ellers vil jeg trene men det bør vel utgå.

Skikkelig møkkaver her i dag[:@][:@][:@][:@] utrolig store mengder med nedbør så kommer ned på kortest mulig tid.

Vel vel ungene er i barnehagen og jeg har trent[:D][:D] tok 45 min med kondisjonstrening i dag og det var hærligt[:D][:D] pluss styrke i tillegg....og mine vanlige 120 mageøvelser som jeg tar daglig

Har funnet ut hva klær jeg skal ha på meg på lørdag, vurderer å ta bilde og legge ut her så kan dere si hva dere synes[8|]

Dagens plan er å rydde tenker jeg,,,så her kan jeg ikke sitte[8D]

ORIGINAL: buffi

Skikkelig møkkaver her i dag[:@][:@][:@][:@] utrolig store mengder med nedbør så kommer ned på kortest mulig tid.

Vel vel ungene er i barnehagen og jeg har trent[:D][:D] tok 45 min med kondisjonstrening i dag og det var hærligt[:D][:D] pluss styrke i tillegg....og mine vanlige 120 mageøvelser som jeg tar daglig

Har funnet ut hva klær jeg skal ha på meg på lørdag, vurderer å ta bilde og legge ut her så kan dere si hva dere synes[8|]

Dagens plan er å rydde tenker jeg,,,så her kan jeg ikke sitte[8D]

Sliten. Gikk i ca 1,5 time på o-løp, og med en trøtt og sulten Tobias, så måtte jeg bære han mesteparten av veien. Vondt i ryggen nå ja!
Minstemann sover dupp, Ida leker litt med Barbie og biler, og jeg skal bare slappe av litt...

LurveTufsa: Deilig med litt egenstell!!!![:D][:D]
Looney: Legen burde vurdert om det går ut over psyken din å være hjemme!!![8D][:D] Masse god bedring!![:)][:)]
Buffi: Vi er klar for bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]
Shoppis: Usj... oppkast er verste sort. God bedring!!![:)]
Skrållan: Spreking du altså!!![:D]

jeje.. etterpå trente jeg, og har så vært i diskusjonsmøte på skolen. Mye bra på utdanningen, men mye som kunne vært blitt bedre. Så vi får se hva de kommer frem til[:D][:D] Nå er det kos med barnetv, dusjing, lesing og natta for mini før mor må skrive oppgave[&:]

Så fortvilt situasjon Delia! [&o] Men du er ikke mislykka som mor altså, du er kjempeflink med han, og supermamma siden du/dere tar tak i det! [:)] Håper det bedrer seg snart, sånn at han får det bedre!

Vi har vært en snartur på shopping. Kjøpte ferdig bursdagsgaven til Tobias fra Ida, så da er den biten klar. Skal bare hente ut cherroxer og vintersko på jobben min, og så er alt klart til tirsdag! [:)]
I kveld skal jeg slappe av kjenner jeg. Rocke litt, kanskje sette på en film... får se [:)]

Hjemme alene. Gubben er på rype middag med7 andre kompisser og drikker akevitt. Nicholas sover. Og ja Delia, jeg blir nutcase av å gå hjemme[:D][:D] Dro på shopping i dag ettermiddag. Formen er mye bedre så. Da ble det to bukser til meg, pysj og ett klessett til snuppa, 4 olabukser og en pen genser til Nicholas + hårfarge til meg ja. Deilig med shopping!!!

Nå skal jeg kose meg med tv, pc og pottis nemlig[:)][:)]

go kveld, enda en hektisk dag med jobb og andre ting

kom hjem fra jobb til nyshina hus og en kiltur for to
flinke mannen

fin bursdagsgave det hihi

av mamma og pappa fikk jeg penger til speilrefleks kamera jippi

alt i alt en fin dag

fortsetter feiringen på lørdag med jentekveld[:D]

Back
Topp