OnSdAg 15 DeSeMbeR

Looney

Forumet er livet
VIP
9 dager til julaften

Natta

mårnings!

jeg er blitt forkjøla, liker det ikke... ikke sånn helt på tryne, men sånn at jeg ikke gidder ting jeg må.

trening snart, mat handling også må jeg sende tilbake ei bok fra bokklubben som jeg visst ikke har avbestilt. ei bok om mat til nesten 400kr[>:] julekortene må å sendes ut, men det var ikke med konvolutter da jeg bestilte kortene så da må jeg kjøpe det å.

fin onsdag!

hva skal du i morgen da, shåpis??

Hei sveis! [:)]

Travelt, skal til legen om en time og på jobb etterpå. Svigermor tar ungene.

Ha en fin dag så lenge!

Plutselig ikke så travelt likevel. Ble oppringt fra legesenteret, timen ble flytta til 11.20. Hva som da skjer med jobbinga vet jeg ikke, da jeg ikke får svar fra sjefen. Svigermor har henta ungene, så jeg er hjemme alene. Nesten så jeg skulle susa ned på trening, men blir travelt mtp legetimen ser jeg. Så da blir det nok treningsfri dag i dag [&o]
Skal hente ungene etter Tobias har sovet dupp, så spiser vi middag hos svigers. Kjekt å slippe å lage for mye mat i dag også! [8D]

Sent oppe ja[&o] N våknet fordi han måtte tisse, men sovnet liksom aldri igjen. Tok evigheter. Og siden han synes det store nye huset er skummelt så fikk jeg ikke lagt meg før han hadde sovnet.

Sovnet vel 04.00 i våknet av klokka til samboeren i sjutiden. Samboeren sto opp, og jeg ble liggende å vente på at N skulle våkne. Kl 08.15 hørte jeg: kykkeliky[:D] Så koste vi i sengen vår før vi måtte skynde oss til bhg. Bhg skulle i kirken i dag og jeg vurderte han N hjemme. Men siden han ikke trives særlig og allerede har redusert plass så tenkte jeg at han heller fikk overleve noen timer i kirken.

Skal lage hjemmelagede hamburgere til middag, ta sol og sove litt på dagen i dag tenkte jeg. Har fått litt mer roen hjemme nå om dagen.

retunerte ei bok til bokklubben, kosta 131kr[:o][>:] men boka kosta 393kr og den hadde jeg i hvertfall ikke bruk for... huff, bortkasta penger...

har trena nå, gjorde litt godt, men nå har jeg veldig vondt i arma og foten.

maria skal i trippel-bursdag i dag, orket ikke dra på sentret så kjøpte 3 bøker på narvesen[8D] men tror det blir bra.

i dag MÅ jeg skifte vann i fiskebollen, ellers fint lite planer! deilig[:)]

ORIGINAL: mandy4

Noe positivt herfra:
ferdigtrent for i dag og passert - 4,4 kg= 0,6kg igjen til mål 1    
4,6kg igjen til mål 2 

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: mandy4

Noe positivt herfra:
ferdigtrent for i dag og passert - 4,4 kg= 0,6kg igjen til mål 1    
4,6kg igjen til mål 2 

Hurra!! [:D][:D]

Ferdig hos legen, og det blir sendt henvising til kirurgisk om ikke udyret forsvinner av seg selv. Det har krympa litt denne uka, så det er håp. Men jeg blir jo gående med dette i flere uker uansett da... sexy! [:'(]
Dro innom favorittsjappa mi på vei hjem og trøsteshoppa litt. Verdens kuleste nisse og et hjerte ble med hjem, det henger nå på vitrineskapet. I love it! [:D][:D]
Fremdeles ikke hørt noe fra sjefen, skal man da tolke det som at man ikke skal på jobb? *klø seg i hodet*

Sitter her hjemme med skoleoppgaver og kjenner panikken tar meg da jeg ikke har handlet NOEN julepresanger ennå!!!!![8|][X(]
Hurra for deg Mandy!!![:D][:D][:D]

Vi har spist middag hos svigers og fått med oss peppernøtter hjem (ungene hadde baka), før vi gikk hjem igjen. Regner faktisk ute nå [&o]

Da er middagen spist og N ser på Månetoppen. Mamma og min bestemor kommer på besøk i syvtiden. Og gubben skal en tur til en kompis tror jeg. Tja ellers lite å melde.

maria dro i bursdag, thomas og papsn dro på butikken mens jeg sovna foran tvn[8D] de kom hjem med 3 poser doc til meg og 10 bergene nøtt[:D] ikke bra, nå blir jeg tjukk til jul[>:]

kom forresten en gutt på døra i sta og solgte kakebokser til 60kr/stk til inntekt til klassetur, jeg kjøper av de for jeg tenker at en gang blir det våre unger som skal gå sånn å selge. jeg kjøpte sjokoladeboller m/kokos på, de var IKKE som jeg tenkte!! men like bra, da slipper jeg å spise opp de før jul å[8D][:D]

Uff, dette blir en annerledes jul..
Vi skal reise fra ungene!
Både jeg og T MÅ tilbake til Oslo for å jobbe, så vi tar nattbussen nedover fra hjemstedet den 26. desember og tar nattbussen opp igjen natt til nyttårsaften...
Ikke slik jeg hadde sett for meg ting, men det blir nok til det beste..
Har ikke noen til å passe de her nede i romjula, og jeg vet jo at de kommer til å kose seg glugg ihjel der oppe..

Wz: kjedelig da, men ikke alltid så lett å få kabalen til å gå opp. Dere får kose dere max de dagene dere har sammen

Hva skal man melde egentlig. Hatt besøk, fått gubben til å lage ostesmørbrød til meg og ellers gjort fint lite[:)]

Back
Topp