Onsdag 12 januar 2010

Looney

Forumet er livet
VIP
15 dager til termin[:)][:)] og 3 dager til Looeny fyller år (hurra liksom[:o])

spennende tider, looney[:)] du får sikkert en unge som sover mye, tipper du blir en sånn som ligger til kl 11 med babyn. snart bursdag ja, har det jeg å. og jeg liker det ikke, altså jeg liker å ha burdag, men ikke tallet[>:] alt som starter med 2 er greit, tall som starter med 3 er ikke pent syns jeg[>:]

i dag skal jeg på trening kl 10, corebar tror jeg. er det hardt?? jaja, jeg prøver uansett. på jobb etter trening, skal ha møte å snakke om videre jobbing utover våren.

fin onsdag[:)]

Looney: Skal se du får deg en bursdagsgave du også [8D]
MaRtE: Corebar finnes ikke på 3T, så jeg vet ikke. Men det er sikkert verdt å prøve! [:)]

God morgen! [:)]

Tobias sovna ca 21.45 i går (baaaah... [&o]), og opp igjen da klokka ringte 7.10. Han kommer til å bli brillefin i dag!
Ungene blir med på lasset ned på trening i dag. Jeg skal trene styrke og kardio for meg selv, og den nye iPoden min! [:)]
Etterpå skal vi bare gå hjem igjen, kose oss litt hjemme. Ida har bedt om at vi skal rydde i klærne hun har vokst fra (makan til ryddig unge!), vi skulle egentlig gjøre det i går, men vi på en måte liksom glemte det! [8D]
Får se om jeg finner på noe spennende til middag i dag, sånn at ungene vil spise i allefall ett måltid i dag. Jeg har fryseren full av julepølse på tilbud, kanskje vi tar litt av det?

Ha en fin og flott lillelørdag dere! [:)]

Sovet lite, mne bedre enn ingenting i natt. Nå spiser N frokost, og jeg skal hoppe i dusjen straks. Så litt kjapp handing før hjem og litt sofasløvning. Det kommer ei god venninne på lunsj i tolvtiden.

Så blir det middag hos mamma, for vi gidder ikke lage noe når gubben er på møte. Og deretter en kjapp shopping på Babyshop med mamma. Må nemlig ha et teppe til vogna som matcher resten av trekket, og det tror jeg mamma skal få spandere på oss[:D][:D]

Hurra for snart termin og bursdag[:D] Litt misunnelige på dere som skal ha treff neste uke jeg. Og så ondagen som jeg har fri. Kommer til å sitter helt alene her inne jeg da[:(][8D]

Som vanlig lite planer, men huset flyter så jeg har nok å gjøre når jeg bare kommer i gang[:D]

Slik som McMor skriver jeg er også en smule misunnelig på dere som skal ha treff i neste uke

Har levert jentene i bhg og jeg driver med litt forskjellig. Har starta oppvaskmaskinen, vaskemaskinen. Tenkte å få unnagjort litt av haugene i dag siden jeg skal jobbe i morgen...Wuhu Buffi skal på jobb i morgen hurra for meg hehe

Har fremdeles astmahosten min som ikke vil gi seg.. Så jeg har ikke fått trent på lenge nå[>:][>:][>:] har ikke trent siden romjula jeg[&o]
ikke vits i å trene når en bare hoster. Var på turnen med Heidi i går. Så lenge jeg satt og så på gikk det greit. Men ta jeg ble med på joggerunden stor sal. Så kom hosten momentant...

jaja får vel pusle litt i heimen tenker jeg

Levert kranglefanten i bhg, og handlet. Ble fire store poser, six-pack med Cla zero + dopapair som gravida måtte bære[&:]

Nå skal jeg sove en time før venninna mi kommer tenkte jeg. Gjør jeg ikke det blir dagen sååå slitsom nemlig[:)]

Buffi og McMor: det går både fly og tog til Oslo på onsdag[:)]

Ferdigtrent, og nå blir det lunsj. Tobias er skikkelig trøtt, haha.
Jeg driver og skal lade opp iPoden min for første gang, og mulig jeg er blond at heart, for jeg får det ikke til, hahahaha! Funker det å bare stappe den inn i pcn, mon tro? Laderen til den gamle iPoden min funka i allefall ikke...

skrållan, jeg bare kobler den til pc'en ja. Blir ladet da ja. Så lenge pc'en er påslått vel og merke.
Og så har jeg brukt laderen til iphonen til gubben et par ganger. Funker det også.

Jeg er frøken sløvis. Men skal snart dra å trimme litt. Må det selv om kroppen protesterer max.
Er bare rett og slett elendig for tiden.

Ellers har jeg ingen anelse om hva jeg skal fikse til middag idag............grrrr hater å ikke vite...

Så det funker ja fruen? Jeg har den inni nå nemlig, men det vises jo ikke på den at den blir ladet. Står bare "Tilkoblet. Mat ut for frakobling", og batterimerket rører seg ikke. Men da stoler jeg på deg! [:)]

Middagen her i dag blir julewraps! [:)]

jeg har aldri gjordt annet iallefall hehe. Så det må no funke hihi.
God trening.

Kjeeeempe kos med venninne besøk i dag[:)] Fått kaklet masse shit[;)]
Snart skal jeg reise for å hente dyret/udyret (stryk det som ikke passer[:D]) i bhg, før middag hos min mamma.

vært på corebar i dag og det var ikke så vanskelig, men tungt nok når man er i startgropa[;)] blir nok mer etterhvert. er skikkelig stiv nå da, føler meg som ei gammal kjerring[:D]

nå er det sløvings, herlig!!

Hehe, blir bedre etterhvert vet du MaRtE! [:)]

Skikkelig sløv ettermiddag her. Jeg er sliiiiiiten, Tobias er trøtt fremdeles og Ida er ...Ida. De spiste masse middag da, så julewraps slo visst an! [:D] Da er det fint at jeg har fryseren full av julepølse på tilbud, hehe.

hva er julewraps???

Det er noe bestisfamilien har fått oss hekta på, hehe.

Du skjærer julepølse i små terninger, steiker det i panna, og har det i tortillawraps sammen med andre ting du bruker i taco [:)] Knallgodt, og veldig Ida-og-Tobias-vennlig siden jeg dropper kryddermixen til kjøttet, den er de ikke så glade i.

Jeg vil forresten ikke jinxe det, men det er stille på barnerommet, og har vært det i ca 15 min. Det var virkelig noe annet enn i går kveld!

Vært på shopping med mamma. Det ble div ting til snuppa igjen, og noe vognstæsj. I tillegg ble det treningstøy til meg og crocs til Nicholas[:)]

Nå er jeg faktisk trøtt og vurderer sove om ikke lenge. Tenk hvor godt det hadde gjort med en god natt med søvn da dere

Back
Topp