Onsdag 12.03

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Goood morgen :)

Enda en god natt her, men hørte Liana kl 5:30! Hun sovnet igjen og våknet etter en time:)
Jeg har ryddet litt og skal nå stelle meg.. imårra er dagen for sterilisering:eek::) gruer meg ikke, men er spent på hvordan formen er etterpå..både om jeg har vondt og åssen jeg føler meg etter narkose;) pappa skal kjøre meg og mamma skal hente jentene i bhgen og passe dem litt, og sambo skal være hjemme med Leoh :) kansje broren min blir med oss for å holde pappa med selskap:P

Men det er imårra! Idag har jeg ikke noen planer:P handla igår, så blir evt å forberede middagen før Liana og Emira kommer hjem:)

Hva med dere? Skal dere noe spesielt? :)

Lagt inn video på secret hvis noen vil se:)

God morgen :-)
Lykke til i morgen. Håper det blir greit for deg etterpå. Sånn at du slipper å ha så vondt :-)

Du er heldig som har barn som sover så godt.
Her har begge vært masse våkne.. Som vanlig... Spesielt Mina.
Fortstår ikke hva det er.
Hun sover 1-2 lurer på dagen på 45-90 min. Alt ettersom når hun våkner.

Hun er våken i laaaange perioder,og roer seg med en gang jeg kommer. Skriker som en gal. Virker ikke som om hun har vondt heller... Gir snart opp søvnen :p

Får desverre ikke sett videoen,nettet er så dårlig :confused:

Skal møte søsteren min idag med barn. Koselig :-)

Ha en fin dag alle sammen _;-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen :-)
Lykke til i morgen. Håper det blir greit for deg etterpå. Sånn at du slipper å ha så vondt :-)

Du er heldig som har barn som sover så godt.
Her har begge vært masse våkne.. Som vanlig... Spesielt Mina.
Fortstår ikke hva det er.
Hun sover 1-2 lurer på dagen på 45-90 min. Alt ettersom når hun våkner.

Hun er våken i laaaange perioder,og roer seg med en gang jeg kommer. Skriker som en gal. Virker ikke som om hun har vondt heller... Gir snart opp søvnen :p

Får desverre ikke sett videoen,nettet er så dårlig :confused:

Skal møte søsteren min idag med barn. Koselig :-)

Ha en fin dag alle sammen _;-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk:) blir ikke store snittene, men kan vel gjøre vondt forde? Hvertfall det ene som skal i navlen:oops:

Uff, ikke lett med sånne netter! Har jo hatt det mye når Emira var liten.. måtte inn til hun maaange ganger iløpet av natten.. du skulle ikke prøvd å endre på rutinene da? Kansje det vil hjelpe? Vanskelig når man ikke vet grunnen for oppvåkningene:confused: men husker det hjaled Emira, måtte følge dem 100% hver dag da, med måltider, dagsoving og legging om kvelden..

Kjedelig med dårlig internett! Hehe..
Kos deg med søster og barna:D

Takk:) blir ikke store snittene, men kan vel gjøre vondt forde? Hvertfall det ene som skal i navlen:oops:

Uff, ikke lett med sånne netter! Har jo hatt det mye når Emira var liten.. måtte inn til hun maaange ganger iløpet av natten.. du skulle ikke prøvd å endre på rutinene da? Kansje det vil hjelpe? Vanskelig når man ikke vet grunnen for oppvåkningene:confused: men husker det hjaled Emira, måtte følge dem 100% hver dag da, med måltider, dagsoving og legging om kvelden..

Kjedelig med dårlig internett! Hehe..
Kos deg med søster og barna:D
Heldigvis sover du :-) hvilket klokkeslett skal du?
Føler rutiene er som alltid.
Spiser godt med mat og drikke,frukt og litt grønt. Dusjing/bading annerhver kveld.
Har forsøkt en dupp også,npr hun våkner tidlig,men blir bare verre.

Går seg vel til :-) :-) slitsomt med småbarnstiden. Skal IKKE ha flere barn hehe. Orker ikke starte på nytt igjen om noen år uten søvn hehe.
Er fornøyd med de to bøtteknottene :-)

Er været fint hos dere?
Strålende sol her idag og. Fantastisk :-)

Er spådd kuldegrader og sludd fra fredag :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Heldigvis sover du :-) hvilket klokkeslett skal du?
Føler rutiene er som alltid.
Spiser godt med mat og drikke,frukt og litt grønt. Dusjing/bading annerhver kveld.
Har forsøkt en dupp også,npr hun våkner tidlig,men blir bare verre.

Går seg vel til :-) :-) slitsomt med småbarnstiden. Skal IKKE ha flere barn hehe. Orker ikke starte på nytt igjen om noen år uten søvn hehe.
Er fornøyd med de to bøtteknottene :-)

Er været fint hos dere?
Strålende sol her idag og. Fantastisk :-)

Er spådd kuldegrader og sludd fra fredag :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Har time 10:30, men sto i arket jeg fikk at man ofte må vente..håper ikke det altså..kommer til å dø av sult :P hahah..

Hmm..nei ikke lett med småbarn! Men det går seg nok til skal du se ;) kansje det blir bedre når dem begynner i barnehage? Om dem begynner :) dem får jo slitet seg ut både fysisk og psykisk der;)

Været er fint her også:D blå himmel, men bare 2-3 grader..stiger nok etterhvert :) æsj, håper ikke det blir sånt vær her! Men sjansen er stor hvis det er nedbør her også.. siden vi ligger litt i høyden..

God formiddag :)
Jeg har lest litt om søvn i det siste, og kommet fram til at grunnen til at Hermine våkner så tidlig enkelte morgener OG at hun våkner mye på natta i perioder kan komme av at hun rett og slett legger seg for sent :eek: (etter 19). Så i går la vi henne kl 18.30, og hun sov til 08.10 idag :D Men hun hosta fra 05-06.30, da fikk hun komme opp i storsenga og fikk ei flaske mme og så sov vi videre :D vanligvis ville hun nok tatt dag kl 06.30 :p

Men siden vi snorka så lenge så rakk vi ikke frokost i bhg eller noe, så det ble rolig morgen og så var vi i bhg kl 09.30. Hun er litt engstelig når hun blir levert så seint, men jeg fikk satt henne i gang med en lek, og så oppdaga hun at de skulle gå ut i regnværet (regner og blåser MYE her idag) og da var hun stråååålende fornøyd! :p :)

Nå skal jeg lese!!!

Ha en fin dag! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Goood morgen :)

Enda en god natt her, men hørte Liana kl 5:30! Hun sovnet igjen og våknet etter en time:)
Jeg har ryddet litt og skal nå stelle meg.. imårra er dagen for sterilisering:eek::) gruer meg ikke, men er spent på hvordan formen er etterpå..både om jeg har vondt og åssen jeg føler meg etter narkose;) pappa skal kjøre meg og mamma skal hente jentene i bhgen og passe dem litt, og sambo skal være hjemme med Leoh :) kansje broren min blir med oss for å holde pappa med selskap:P

Men det er imårra! Idag har jeg ikke noen planer:P handla igår, så blir evt å forberede middagen før Liana og Emira kommer hjem:)

Hva med dere? Skal dere noe spesielt? :)
Blir spennende i morgen da!!! :D

God formiddag :)
Jeg har lest litt om søvn i det siste, og kommet fram til at grunnen til at Hermine våkner så tidlig enkelte morgener OG at hun våkner mye på natta i perioder kan komme av at hun rett og slett legger seg for sent :eek: (etter 19). Så i går la vi henne kl 18.30, og hun sov til 08.10 idag :D Men hun hosta fra 05-06.30, da fikk hun komme opp i storsenga og fikk ei flaske mme og så sov vi videre :D vanligvis ville hun nok tatt dag kl 06.30 :p

Men siden vi snorka så lenge så rakk vi ikke frokost i bhg eller noe, så det ble rolig morgen og så var vi i bhg kl 09.30. Hun er litt engstelig når hun blir levert så seint, men jeg fikk satt henne i gang med en lek, og så oppdaga hun at de skulle gå ut i regnværet (regner og blåser MYE her idag) og da var hun stråååålende fornøyd! :p :)

Nå skal jeg lese!!!

Ha en fin dag! :)

Ja det kan gjøre mye om dem blir lagt til "riktig" tid :D her legger Liana seg 18.30 så og si hver dag :)

Heheh kan tenke meg det skulle bli gøy å komme seg ut i plaskevær:D

Så god liten jente du har :) hun virker så rolig pg tålmodig! :D
Hehe, ja, hun er ikke noen villspiker i grunnen ;) Kan sitte leeeenge med en aktivitet, men hun elsker også å hoppe, løpe og skli, så det KAN være fart i henne :p

Ja det kan gjøre mye om dem blir lagt til "riktig" tid :D her legger Liana seg 18.30 så og si hver dag :)

Heheh kan tenke meg det skulle bli gøy å komme seg ut i plaskevær:D
Når hun har sovet helt til kl 14 har jeg tenkt at hun sikkert kan være oppe litt lengre, men hun slokner jammen meg kl 18.30 likevel :p

Ja, er spent nå på hvordan den barnevaderen fungerer! ;)

Hehe, ja, hun er ikke noen villspiker i grunnen ;) Kan sitte leeeenge med en aktivitet, men hun elsker også å hoppe, løpe og skli, så det KAN være fart i henne :p

Hehe ja men det hører vel til alderen:P deilig med en unge som kam sitte å holde på med noe lenge :) Liana er motsatt:P har ikke ro i rumpa :P hehe

Når hun har sovet helt til kl 14 har jeg tenkt at hun sikkert kan være oppe litt lengre, men hun slokner jammen meg kl 18.30 likevel :p

Ja, er spent nå på hvordan den barnevaderen fungerer! ;)

Liana kan sove til maks 14:30 om vi skal få lagt hun 18:30.. men da må hun bli ordentlig slitt ut..

Jah, du får informere oss om hun er tørr eller ikke :D haha.. utrolig hba barn får til når det kommer til å bli skitten eller våt:eek:

Liana kan sove til maks 14:30 om vi skal få lagt hun 18:30.. men da må hun bli ordentlig slitt ut..

Jah, du får informere oss om hun er tørr eller ikke :D haha.. utrolig hba barn får til når det kommer til å bli skitten eller våt:eek:
Jeg aner ikke hvor seint hun kan sove og fortsatt få henne i seng kl 18.30, for hun våkner alltid før 14 :p

Jeg aner ikke hvor seint hun kan sove og fortsatt få henne i seng kl 18.30, for hun våkner alltid før 14 :p

Så greit da:D hehe.. hvertfall med tanke på å lage planer å sånt :)

Hallois!
Endelig traff jeg sofaen litt før leggetid!
Her blir det ikke senere enn 19 på begge to. Lillebror har knapt sovet i dag og T har gått fra fjellet og ned på ski med de andre skolestarterne! Lang tur altså!!
I kveld må jeg få ferdig mesteparten av arbeidskravet til fredagen, ellers lite planer :)

Surfer mobilt!

Back
Topp