onsdag 11 august eer det i dag ja...

Looney

Forumet er livet
VIP
Lønningsdag!!

Off to work.

Visning i kveld, og kanskje trening og soling om jeg får tid.....

God morgen! [:)]

Ida våkna før 7 i dag, baaaah.... Hun gikk bare ut på stua og satte på barne-tv da, så lillebroren fikk sove litt lengre før han ble vekt. Vannkoppene har florert enda mer i løpet av natta, men hun er fremdeles ikke særlig plaga. Hun har fått noen nedentil nå da, de klør visst litt..
Jeg skulle egentlig på trening i dag, men får ikke tak i barnevakt som ikke er redd for smitte, hehe. Så jeg får trene 30 day shred hjemme, tenkte å ta alle tre nivåene. I ettermiddag skal jeg på jobb, og da kommer mamma hit og passer ungene. Litt dårlig samvittighet for å dra fra Prikkeline, men hun har det jo bra, er jo bare prikkene.. og mamma er jo verdens beste barnevakt! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Håper visningen går knall Looney![:D]

Så lenge hun ikke er tydelig plaget vil hun nok kose seg med mormor og Skrållan!![:)][:)]

Her våkner han i syvtiden.. litt mat og litt tv så kan mor slappe av litt mer[:)] Nå slapper vi bare av før jeg hiver meg i dusjen og skal på lekeland med en venninne og minien hennes i dag. Blir gøyt for liten og stor. Han begynner jo ikke i bhg før på mandag og alle andre har begynt, så litt kjedelig hjemme[:)][:)]

Lykke til med visningen Looney [:)]

Hun kommer nok til å  kose seg med mormor tenker jeg Skrållan, vi måtte sjonglere litt barnevakter da snuppa her hadde vannkopper. Formen hennes var også veldig bra, så det gikk kjempefint.

Har egentlig jobbeuke denne uken, men i dag har jeg ordnet meg fri, så jeg skal en tur på Ikea med ei venninne, også må jeg en tur på Babyshop og kikke litt[:)]

Hei alle sammen[:)][:)] Har vært litt fraværende her i det siste...Er litt lei av å gå hjemme så humøret er ikke på topp hele tiden[&o] Sliter også med at jeg er konstant trøtt men det er forsåvidt min feil for jeg kommer meg aldri i seng før nærmere 12 jeg nå[>:] Og så er det morning her i huset kl 06.30....Med stell av kidsa,ordning med frokost og levere dem i barnehagen...Så er det rett på trening. Så er jeg hjemme fra 11 og til hall 3 da henter jeg snuppene hjem...mellomtiden her hjemme går til vasking/rydding lete på nette etter jobb...Men ok kondisen har jo aldri vært bedre da hehe.....Men har startet opp med mulitvitamin, chromtabletter og triomega...bare for å få gang på kroppen...Så går jeg også til kiropraktor og ryggen min er mye bedre[:D]

Vel dagene er i grunnen like her i gården...Ongene storkoser seg i barnehagen og jeg trener daglig på formiddagen og har kosekveld med hele familien på ettermiddagen...Så når ungene er i seng så har jeg og sambisen maraton på charmes ones...Min favorittserie utennom buffi[:D][:D][:D]Men uheldigvis nærmer det seg slutten for i kveld starter vi opp med episode 138 og det er ikke mer enn 170 episoder....Så når Charmes ones er over for denne gangen så blir det maraton på buffi serien[:D]

Wow jeg jabber jo hehe...

Nei får vel komme meg i gang tenker jeg

suki: Nei, er bare Ida, foreløpig. Regner med Tobias får det etterhvert.

Æsj, klokka går fra meg. Tror ikke jeg rekker å trene så mye før jobb, kanskje ett nivå 30 day shred om jeg er heldig. Men det er så glovarmt ute (og inne) at det kanskje er greit å vente med treninga til etter jobb.

Hva var egentlig på tv 2 i går før private practise? Jeg var i forening og tror jeg har gått glipp av noe[>:] 

Jeg har klippet meg i dag, deilig[:D]

ORIGINAL: McMor

Hva var egentlig på tv 2 i går før private practise? Jeg var i forening og tror jeg har gått glipp av noe[>:] 

Grey's [;)]

Da var det Greys anatomy [:)]

ORIGINAL: suki

Det skal jeg også straks. Hvordan klipte du deg da? Jeg tror bare jeg skal klippe av 8-10 cm på lengden og klippe det litt opp nederst. Kjedelig, men tror ikke jeg er klar for noen stor forandring.

Jeg har vel en slags oppklippet bob hvis det er noe som heter det[:D] Klippet det så jeg kan bruke krøllene mine mer. Og så klippet jeg lugg. Farget og stripet gjorde jeg og, må farge det jevnlig for jeg er så grå[&o]

ORIGINAL: Skrållan

Grey's [;)]

Damn, da må jeg se om jeg kan få sett det på nett en plass...

Ja, du får gjøre det. Det var en episode verdt å få med seg [:)]

Så nøye er ikke jeg, det er bare hår. Har sånn sving i luggen jeg og, men bare føner den eller glatter den på plass så blir det bra det[:)]

Jeg har også sånn hår som deg suki, og kommer nok ikke til å klippe lugg igjen... hjelper ikke å føne eller ha i hårstæsj, vil luggen ligge rart, så har den virkelig bestemt seg for det! 

Alt klart for visning. Vasket og støvsugd så det får holde. Håper det kommer noen da[:)] Har hatt en kosedag på jobb i dag med sommerstengt mottak og dermed lite telefoner og masse tid til saksbehandling. Kake fikk vi ogs for det var ei som har bursdag i dag.

Da er greys sett, håper bare det var rett episode, var det en schitzofren dude med i går? 

Da er greys sett, håper bare det var rett episode, var det en schitzofren dude med i går? 

Nei... det handlet om sorgen etter George, og alles forskjellige måte og takle (eller ikke...) takle den på. Han gutten de ikke klarte å finne diagnose var med, samt hun britiske som havna i båtulykke og mista ene beinet sitt.

Hjemme fra jobb! Jobba med sjefen i dag, og solgte mye mer enn alle andre hadde gjort i dag ([:D][:D]), så fikk gå tidligere, med et klapp på skuldra, hehe.
Ida har visst nekta mormora å spraye på sånn vannkoppeting, så sambo gjorde det da jeg kom inn døra. Sånn typ maaaange timer på overtid, for sambo gidder aldri ta sånt alvorlig. Flere vannkopper han har glemt av også, ser jeg. Tror jeg får fikse jenta mi selv til kvelden! [&:]

Visning overstått, og det kom 5 par og alle skrev seg på interessent-lista. Så da får vi krysse fingrene bare. Men jeg  har jo ikke troen.....[>:]

Skulle vært en tur på senteret for å kjøpe div sminke stæsj og hårfarge, men gidder ikke stresse heller. Dessuten driver gubben og smisker for å få dra til en kompis for å se fotballkampen i kveld, og det er helt greit for meg det[:)]

Back
Topp