Onsdag 10/9

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei..
Slitsom natt... Khalid har vært dårlig,så vi var hos legen. Han har også fått streptokokker :-(
Kjipt..
Jeg var hos en utrolig dyktig lege! Er så glad og lettet! Jeg har migrene.
Det var han 100 % sikker på. Ble også henvist til røngten av nakke og hodet.

Fikk tabletter for migrene. Blir spennende å se. Men mange i min familie har det...

Hvordan går det.med.dere idag?
Ungene er i bhg å koser seg :-D

Hei..
Slitsom natt... Khalid har vært dårlig,så vi var hos legen. Han har også fått streptokokker :-(
Kjipt..

Fikk tabletter for migrene. Blir spennende å se. Men mange i min familie har det...

Så leit at dere er i dårlig form, MEN det var godt at dere fikk sjekka dere begge to. Føles sikkert godt å få påvist migrenen, slik at du vet hva det er. Håper medisinene virker in times of need.:)

God dag!
Jeg har vært hos legen og fjerna føflekken. Spurte legen mange morsomme spm da jeg lå der, så i dag er jeg fornøyd med egen innsats.:p
Blodprøvene mine viste en liten økning av hcg (9 eller noe, som ikke slår ut på urintest), så han mente det hadde oppstått en SA et eller annet sted. Hvis den teorien stemmer, skal hormonet ha sunket ytterligere, så vi tok nye prøver.

Jeg har bytta sko, handla og slappa av i 20min på sofaen, men nå skal jeg ut og farte igjen: foreldresamtale i bhg!:D

Hei..
Kjipt..

Usj.. han også?:(

Bra du fikk en dyktig lege da!:D blir nok bedre nå fremover;)

God dag!
Jeg har vært hos legen og fjerna føflekken. Spurte legen mange morsomme spm da jeg lå der, så i dag er jeg fornøyd med egen innsats.:p
Blodprøvene mine viste en liten økning av hcg (9 eller noe, som ikke slår ut på urintest), så han mente det hadde oppstått en SA et eller annet sted. Hvis den teorien stemmer, skal hormonet ha sunket ytterligere, så vi tok nye prøver.

Jeg har bytta sko, handla og slappa av i 20min på sofaen, men nå skal jeg ut og farte igjen: foreldresamtale i bhg!:D

Så greit å få stilt masse spørsmål da:D ble det stort snitt? Sambo måtte sy 4 sting tror jeg:)

Bra du har fått et ca-svar på det! Så får vi håpe du får tydeligere svar på de nye prøvene;)

Hallo på dere!

Idag sto jeg og Leoh opp rundt 7:15..Emira var våken hørte jeg, og Liana sov til 8!:)
Jeg valgte å ta en vanlig levering på Leoh idag!:eek::P gikk egentlig fint.. han sutret litt, men det gjør han uansett når noen forlater et rom;) ellers hadde det gått fint:) jeg fikk også høre at Liana hadde sovet i hele 15min idag!.. hehe..

Ellers har jeg vært på nav å levert en ny søknad om dagpenger, og fått snakket med en om sosialpenger jeg hadde søkt om!

Så nå er det litt "alenetid" med Leoh før de to andre hentes! Vil ikke hente dem så tidlig, for dem har godt av å være litt ute å leke:)

Usj.. han også?:(

Bra du fikk en dyktig lege da!:D blir nok bedre nå fremover;)
Ja. Utrolig glad for å endelig få et svar jeg :-) Fryktet det litt, for jeg trodde ikke det var det. Men bihulene mine (som andre legen min sa)

Ja han ligger rett ut stakkars :-( :-(
Hvordan er det med dere? :-)

Så leit at dere er i dårlig form, MEN det var godt at dere fikk sjekka dere begge to. Føles sikkert godt å få påvist migrenen, slik at du vet hva det er. Håper medisinene virker in times of need.:)
Ja. Bedre med en diagnose. Lettere å forholde seg til. Takk håperdet jeg og :-)

God dag!

Greit å få fjernet den da :-)
Så det er mest sannsynlig en SA ja :-( Synd da...
Effektiv idag du :-D :-D
Lykke til på samtalen ☆

Hallo på dere!

Idag sto jeg og Leoh opp rundt 7:15..Emira var våken hørte jeg, og Liana sov til 8!:)
Jeg valgte å ta en vanlig levering på Leoh idag!:eek::P gikk egentlig fint.. han sutret litt, men det gjør han uansett når noen forlater et rom;) ellers hadde det gått fint:) jeg fikk også høre at Liana hadde sovet i hele 15min idag!.. hehe..

Ellers har jeg vært på nav å levert en ny søknad om dagpenger, og fått snakket med en om sosialpenger jeg hadde søkt om!

Så nå er det litt "alenetid" med Leoh før de to andre hentes! Vil ikke hente dem så tidlig, for dem har godt av å være litt ute å leke:)
Så flink han var :-D :-D
Håper du får penger fra nav snart... tar sin tid med de :-(

Deilig for de å være ute å leke masse = sliten å trøtte barn til kvelds :-D
Hele 15 min ja? Hehe..

Ja. Utrolig glad for å endelig få et svar jeg :-) Fryktet det litt, for jeg trodde ikke det var det. Men bihulene mine (som andre legen min sa)

Ja han ligger rett ut stakkars :-( :-(
Hvordan er det med dere? :-)

Liker ikke leger som bare antar uten å egentlig sjekke! Høres mer ut som migrene;) og tette bihuler er vel også kronisk? Har hatt bihulebetennelse én gang, og det var når jeg var gravid..holdt jo på å dø:P haha

God bedring til han! Er Wael bedre siden har har vært i bhg?:)

Med oss er alt bra:D foten ser også ut til å bli bedre nå;)

Så flink han var :-D :-D
Håper du får penger fra nav snart... tar sin tid med de :-(

Deilig for de å være ute å leke masse = sliten å trøtte barn til kvelds :-D
Hele 15 min ja? Hehe..

Hehe ja..dem sa dem kunne betale bhg regning for august(?) og september..(søkte bare sept, siden jeg hadde betalt for august) som var til sammen litt over 9000..men jeg måtte jo bare betale den siste som var på 5300, siden fristen var 1 sept..så idag fikk jeg tilbake for det jeg hadde betalt:D og skal levere en ny søknad om sosialpenger for sept/okt:)

Så greit å få stilt masse spørsmål da:D ble det stort snitt? Sambo måtte sy 4 sting tror jeg:)

Bra du har fått et ca-svar på det! Så får vi håpe du får tydeligere svar på de nye prøvene;)
Veit ikke hvor mange sting det blei, men det kjentes ut som 3-4stk.:p
Veldig greit å få vite at det var NOE som ikke var helt som det skulle, ja.:)

Greit å få fjernet den da :-)
Så det er mest sannsynlig en SA ja :-( Synd da...
Effektiv idag du :-D :-D
Lykke til på samtalen ☆
Ja, jeg kommer ikke til å savne den føflekken akkurat. Har så mange fregner å ta meg av uansett..:p
Legen mente det, ja. Håper jeg er ferdig med å blø og at kontrollprøvene i dag viser seg å være fine.:)

Hehe ja..dem sa dem kunne betale bhg regning for august(?) og september..(søkte bare sept, siden jeg hadde betalt for august) som var til sammen litt over 9000..men jeg måtte jo bare betale den siste som var på 5300, siden fristen var 1 sept..så idag fikk jeg tilbake for det jeg hadde betalt:D og skal levere en ny søknad om sosialpenger for sept/okt:)
Så heldig du er :-) :-)
Håper alt ordner seg :-D :-D

Liker ikke leger som bare antar uten å egentlig sjekke! Høres mer ut som migrene;) og tette bihuler er vel også kronisk? Har hatt bihulebetennelse én gang, og det var når jeg var gravid..holdt jo på å dø:P haha

God bedring til han! Er Wael bedre siden har har vært i bhg?:)

Med oss er alt bra:D foten ser også ut til å bli bedre nå;)
Ikke jeg heller... litt på tur kan du si :P
Ja.. men han sa det ikke er bihulene i det hele tatt. Han målte med et apparat om jeg hadde infeksjon. Og det var det ikke :-)
Migrenetabl. Hjalp med en gang i stad. Placebo kanskje haha ;-)

Ja, han ble raskt i farten etter penicillinen :-D Var klar igår, men lagen sa 2 dager :-) De har kost seg masse idag :-)

Så godt å høre at foten er bedre. Kjedelig å hinke rundt .. :-(

Veit ikke hvor mange sting det blei, men det kjentes ut som 3-4stk.:p
Veldig greit å få vite at det var NOE som ikke var helt som det skulle, ja.:)

Da er det sikkert noe sånt;)

Ja må være godt å få bekreftet det, enn å gå å bekymre seg og undre over hva det måtte være!

Så heldig du er :-) :-)
Håper alt ordner seg :-D :-D

Gjør nok det! Men vi trodde at sambo skulle få feriepengene sine nå på mandagen..for det hadde sjefen hans sagt! Meeen så fikk han kun 2000 kr..og får ikke noe mer, siden han måtte ha tatt ferie i 2-3 uker.. (det nevnte ikke sjefen hans) og det er det lissom:confused: og han får bare halv lønn i oktober! Så derfor skal jeg sende inn en ny søknad:) og hun jeg pratet med sa at vi får dekt regninger eller livsopphold.. så det ordner seg vel:D

Ikke jeg heller... litt på tur kan du si :P
Ja.. men han sa det ikke er bihulene i det hele tatt. Han målte med et apparat om jeg hadde infeksjon. Og det var det ikke :-)
Migrenetabl. Hjalp med en gang i stad. Placebo kanskje haha ;-)

Ja, han ble raskt i farten etter penicillinen :-D Var klar igår, men lagen sa 2 dager :-) De har kost seg masse idag :-)

Så godt å høre at foten er bedre. Kjedelig å hinke rundt .. :-(

Haha hadde jo vært greit om det kun var placebo da :P bra det hjalp uansett:D blir nok bedre dager for deg nå!

Bra han har blitt bedre:D ikke gøy med syke barn!

Back
Topp