Takk for medfølelse MaRtE, det er mer enn jeg fikk av dama på legesenteret!
Hjemme igjen! Leverte ungene i barnepassen kl 9, før jeg hev meg over telefonen til legen. Rakk å varme opp og starte treningsøkta, pluss tømme kontantkortet mitt, fylle det igjen for så å ringe enda en gang før jeg fikk svar 9.23! [8|] Hipp hurra for ting som fungerer altså!! Innen da var så klart alle dagens timer hos legen bortbestilt, så hun kommer ikke inn i dag... dama sa at da måtte jeg ringe legevakta når det åpner kl 15.30, men det er visst stor pågang der også, så ikke sikkert hun kommer inn i dag. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal gidde å ringe, eller om jeg skal vente til i morgen, og prøve fastlegen igjen kl 9... Jeg kan vente 1 dag, 1 dag fra eller til gjør jo ikke såååå mye, pluss at da slipper jeg å dra med meg begge ungene bort til sykehuset i ettermiddag/kveld... må tenke litt på det.
Uansett, jeg fullførte styrkeøkta mi kjempefort, ble litt slurvetrening i dag dessverre, før jeg tok med meg ungene og løp hjem til dusjen. Dusja på rekordtid, før vi løp nedover til byen igjen, og møtte svigermor på cafe før kontrollen til Ida! [:)] Svigermor tok med seg Tobias hjem til oss mens Ida kontrollerte seg. HS var superfornøyd med alt! [:D] Stor fin jente som ligger litt foran i grovmotorikk og språk, det eneste var at hun ikke telte skikkelig da hun kom over 10, da endte det på tjueti istedet for 30, haha! Hun er forresten 19,7 kg og 108,7 cm (jeg målte henne til 110 da men...).
Tok med meg Ida på lekebutikken etterpå, kjøpte puslespill til henne og Tobias. Hun legger det nå, så jeg skal lure meg til en dupp... [;)]
Suser i hodet mitt enda altså, er da ikke normalt å være "influensasyk" i over en uke? Dårlig timing, i såfall!