OnSdAg 020211

Looney

Forumet er livet
VIP
Pappaen min har bursdag i dag. Hurra!!!

Trøtt Looney kommer seg aldri i seng, og angrer like mye dagen derpå[&:][&:] Lærer jo aldri[X(]

Hurra for Looney-pappaen i dag! [:D]

God morgen! [:)]

Like trøtt og mer lei i dag enn i går. Kvelden i går starta kjempebra, Ida sovna fort uten å hoste. Det tok hun igjen, under Grey's... endte jo så klart med at hun hosta til hun kasta opp igjen da, tredje gangen bare i går liksom... Skal innrømme at mora var så dausliten og lei i går kveld at hun gråt litt. La meg rett etter Grey's, men har sovet veldig dårlig, og våkna 4.30, av hoste på barnerommet. Halv 7 ropte Tobias, da hadde han tissa ut senga si IGJEN (har skjedd hver dag denne uka!), så da var det bare å rydde opp i det. Igjen.
Stikker på trening kl 9, styrke for meg selv. Skal ringe legen kl 9 også, prøve å få hosteguri inn I DAG, for det her gidder jeg ikke lengre!!! Kl 12 skal Ida på meget treg 4-årskontroll, det blir jo spennende.
Ellers tenker jeg å kanskje høre med svigermor om hun har fri i morgen, og har lyst til å ha hosteguri og tisselars på overnatting, sånn at jeg kan sove litt selv... krysser fingrene for at det ordner seg.

Ha en fin dag dere!

huff, får helt vondt av deg, skrållan[&o] håper virkelig dere kommer inn til legen i dag og får hjelp, er jo tortur å gå sånn uten søvn. fine navn du har på de da[:D] hihi[:D]

grattis med dagen looney-pappa!!! hva har du kjøpt looney???

nå har jeg levert de unge håpefulle, har spist frokost og nå skal jeg sminke meg før jeg drar på jobb. er masse møter i dag helt fram til kl 19 så da starter jeg litt seinere å.

ha en fin februardag[:)]

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELPES:
klyp meg i armen, pleeeeease!
Gikk på vekta idag. Har ikke trent eller noe siden fredag pga sykdom, som jeg enno ikke er frisk fra.
Og jeg har nådd målet mitt!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] -17kg på et år.
La oss inderlig håpe at det ikke bare var som hadde en heldig dag da.

må si det hjelper litt på samvittigheten min at vekta har gått ned selv om jeg er syk og ikke har trent. Det må jeg si.

Ellers skal jeg bare pleie min syke kropp idag også.
Var til legen igår og fikk med resept i tilfelle jeg ble værre. Hadde noen hissige bihuler og hals.
Skal ta meg en tur til fysio da, det er bare godt det.

Takk for medfølelse MaRtE, det er mer enn jeg fikk av dama på legesenteret!

Hjemme igjen! Leverte ungene i barnepassen kl 9, før jeg hev meg over telefonen til legen. Rakk å varme opp og starte treningsøkta, pluss tømme kontantkortet mitt, fylle det igjen for så å ringe enda en gang før jeg fikk svar 9.23! [8|] Hipp hurra for ting som fungerer altså!! Innen da var så klart alle dagens timer hos legen bortbestilt, så hun kommer ikke inn i dag... dama sa at da måtte jeg ringe legevakta når det åpner kl 15.30, men det er visst stor pågang der også, så ikke sikkert hun kommer inn i dag. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal gidde å ringe, eller om jeg skal vente til i morgen, og prøve fastlegen igjen kl 9... Jeg kan vente 1 dag, 1 dag fra eller til gjør jo ikke såååå mye, pluss at da slipper jeg å dra med meg begge ungene bort til sykehuset i ettermiddag/kveld... må tenke litt på det.
Uansett, jeg fullførte styrkeøkta mi kjempefort, ble litt slurvetrening i dag dessverre, før jeg tok med meg ungene og løp hjem til dusjen. Dusja på rekordtid, før vi løp nedover til byen igjen, og møtte svigermor på cafe før kontrollen til Ida! [:)] Svigermor tok med seg Tobias hjem til oss mens Ida kontrollerte seg. HS var superfornøyd med alt! [:D] Stor fin jente som ligger litt foran i grovmotorikk og språk, det eneste var at hun ikke telte skikkelig da hun kom over 10, da endte det på tjueti istedet for 30, haha! Hun er forresten 19,7 kg og 108,7 cm (jeg målte henne til 110 da men...).
Tok med meg Ida på lekebutikken etterpå, kjøpte puslespill til henne og Tobias. Hun legger det nå, så jeg skal lure meg til en dupp... [;)]

Suser i hodet mitt enda altså, er da ikke normalt å være "influensasyk" i over en uke? Dårlig timing, i såfall!

Litt bedre ettermiddag og kveld i dag, så langt i allefall. Kosa oss med de nye puslespillene, selv om Ida sitt var en prøvelse for både mor og datter! [8D] 5+ står det på eska, men herregud som vi sleit, haha! Nå er ungene lagt, Ida har hosta fint lite i dag, og ingen oppkast så langt - bank i bordet! Kom på noe lurt for å få henne til å spise kveldsmat også, nemlig ostesmørbrød. Hun spiste en halv skive, og det er faktisk mye mer enn hun har spist til kveldsmat på ukesvis, så jeg er fornøyd. Tobias spiste 2,5 skiver ostesmørbrød, men han er jo bare et matvrak da, hehe.
Jeg tror det blir kun Jordmødrene på meg i kveld, så finner jeg senga jeg også. Meget tidlig, men det trengs.
Snakka forresten med Ida i kveld, og vi fant ut at de skal få fri fra bhg i morgen. Skal heller legge all guts til for å få henne inn hos legen, og slappe av her hjemme resten av dagen. Dessuten går det spysjuke i bhg for tiden, lite lysten på å dra det i hus... hysterisk I know, men siden jeg har mulighet til å ha dem hjemme i morgen, så gjør jeg nettopp det [;)]

For en fantastisk dagSiste dag i dag hvor samboeren er hjemme sammen med oss. Sendte Nicholas en liten tur i bhg mens jeg, samboeren og Josephine dro på shopping. Ble flere praktiske ting blant annet amme-bh til meg da en av de jeg har er altfor små. Fikk endelig vasket bilen også for den så helt jævl.... ut. Var direkte flaut å kjøre rundt i den, og frontlysene lyste ikke gjennom møkka[X(]

Hentet N tidlig i bhg og dro på skøytebanen med niste og kakao. Var der i flere timer og koste oss masse. Nicholas er blitt helt rå på skøyter og mammaen er imponert altså.

Nå er det straks legging her i huset[:)]

Back
Topp